Svorka 15 zkrat +, vybíjení baterky, motor nejde vypnout
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16 kvě 2020, 20:36
- Bydliště: Úvaly
Svorka 15 zkrat +, vybíjení baterky, motor nejde vypnout
Ahoj dnes jsem se tady lopotil bez výsledku s tátovou Octavií II 2.0 TDI BKD. Auto se několikrát přes noc vybilo. Pak po vypnutí motoru někdy pár minut někdy pár vteřin začnou problikávat kontrolky na přístrojové desce. Normálně se pustí proud do jednotek včetně motorové. Někdy nejde vypnout motor po vytažení klíčku. V jednotkách chyba 00576 - Svorka 15 zkrat na plus nebo nevěrohodný signál.
Vyměněná spínačka - nepomohlo. Kontrolky normálně běží po odpojení všech konektorů z centrální jednotky, Navigace, Gateway, spínače světel, tam tedy asi 15ka na plus propojená nebude. Někdy to třeba je pár hodin bez problémů pak to zase začne problikávat a po chvilce normálně kontrolky při vypnutém a vyndaném klíčku svítit. Když je delší dobu odpojená baterka tak je to chvilku OK pak to zase začne problikávat. Ještě mám podezření na e-box ale už s autem odjel. Tak jsem chtěl požádat o radu až budu mít druhý pokus. Neřešil jste někdo něco podobného? Jak dál postupovat?
Předem díky
Jarda
Vyměněná spínačka - nepomohlo. Kontrolky normálně běží po odpojení všech konektorů z centrální jednotky, Navigace, Gateway, spínače světel, tam tedy asi 15ka na plus propojená nebude. Někdy to třeba je pár hodin bez problémů pak to zase začne problikávat a po chvilce normálně kontrolky při vypnutém a vyndaném klíčku svítit. Když je delší dobu odpojená baterka tak je to chvilku OK pak to zase začne problikávat. Ještě mám podezření na e-box ale už s autem odjel. Tak jsem chtěl požádat o radu až budu mít druhý pokus. Neřešil jste někdo něco podobného? Jak dál postupovat?
Předem díky
Jarda
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16 kvě 2020, 20:36
- Bydliště: Úvaly
Ahoj Baterky jsem dával dvě různé. Né že bych si mylel, že je to baterkou ale jak se to vymlátilo, tak jsem dal jinou protože jsem jí měl aby mohl jezdit. Radio originál. Denní svícení to má originál a žádný šok start boosterem to nezažilo. V centrální jednotce chyba "svorka 15 zkrat na +" Asi přesně popisující co se reálně děje. Teď mi táta hlásil, že mu to zase dva dny neudělalo. Tedy je to asi nějak spojené s pohybem a vibracema jestli se to dotkne nebo ne. Navíc i když to dělá tak to jakoby problikává, že to není spojené na plno. Koukal jsem do schémat a mám podezření na ebox nekde v oblasti relé 15ky případně okolní svazky. Bude to oříšek to najít...
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16 kvě 2020, 20:36
- Bydliště: Úvaly
Prekvapilo mne že to nepohlaslo když jsem vyndaval ty jednotlivé konektory z centrální jednotky. Připadá mi, že to jde mimo ní. Tím že oživnou budíky, ty mají přímé napájení z 15ky a centrální jednotka je neoživuje. To samé motor. Ten komplet jede. Slyším klapku v sání atd. Prostě jako když pustím klíček. Tak půjdu do toho eboxu. Připadalo mi, že od toho místa slyším jiskření v okamžiku když to jenom problikávalo. Je to velká hrůza ten ebox vyndat? Je v tom nějaká elektronika nebo jen kupa mědi a plastu? Pod tím jsou jen konektory?
Díky
J.
Díky
J.
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16 kvě 2020, 20:36
- Bydliště: Úvaly