Svorka 15 zkrat +, vybíjení baterky, motor nejde vypnout

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarda_Vasek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 kvě 2020, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Úvaly

Svorka 15 zkrat +, vybíjení baterky, motor nejde vypnout

Příspěvek od Jarda_Vasek »

Ahoj dnes jsem se tady lopotil bez výsledku s tátovou Octavií II 2.0 TDI BKD. Auto se několikrát přes noc vybilo. Pak po vypnutí motoru někdy pár minut někdy pár vteřin začnou problikávat kontrolky na přístrojové desce. Normálně se pustí proud do jednotek včetně motorové. Někdy nejde vypnout motor po vytažení klíčku. V jednotkách chyba 00576 - Svorka 15 zkrat na plus nebo nevěrohodný signál.

Vyměněná spínačka - nepomohlo. Kontrolky normálně běží po odpojení všech konektorů z centrální jednotky, Navigace, Gateway, spínače světel, tam tedy asi 15ka na plus propojená nebude. Někdy to třeba je pár hodin bez problémů pak to zase začne problikávat a po chvilce normálně kontrolky při vypnutém a vyndaném klíčku svítit. Když je delší dobu odpojená baterka tak je to chvilku OK pak to zase začne problikávat. Ještě mám podezření na e-box ale už s autem odjel. Tak jsem chtěl požádat o radu až budu mít druhý pokus. Neřešil jste někdo něco podobného? Jak dál postupovat?

Předem díky

Jarda
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 770
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

nevytváří všechny ty zkraty samotná baterie?zkoušel jsi jinou?
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI Škoda Superb 2,0TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemá to nějaký neorigo rádio?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9232
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Denní svícení jakési DODO to taky umí.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Nestartoval to někdo s ko akb nebo busterem? Co na to centrální jednotka?závady?
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Jarda_Vasek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 kvě 2020, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Úvaly

Příspěvek od Jarda_Vasek »

Ahoj Baterky jsem dával dvě různé. Né že bych si mylel, že je to baterkou ale jak se to vymlátilo, tak jsem dal jinou protože jsem jí měl aby mohl jezdit. Radio originál. Denní svícení to má originál a žádný šok start boosterem to nezažilo. V centrální jednotce chyba "svorka 15 zkrat na +" Asi přesně popisující co se reálně děje. Teď mi táta hlásil, že mu to zase dva dny neudělalo. Tedy je to asi nějak spojené s pohybem a vibracema jestli se to dotkne nebo ne. Navíc i když to dělá tak to jakoby problikává, že to není spojené na plno. Koukal jsem do schémat a mám podezření na ebox nekde v oblasti relé 15ky případně okolní svazky. Bude to oříšek to najít...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no teoreticky, ve chvíli kdy to dělá, by se daly vytahovat pojistky, jestli to nepřestane, aspoň by to člověka nasměrovalo k tomu obvodu
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

mohl se někde třeba prodřít svazek a něco se posílá někam, kam nemá...
jednou se mi stalo, že shnily piny v konektoru egru na O1 BFQ, tam se nějak dokázaly spojit a pak to posílalo palubní napětí do větve 5v pro snímače...
Jarda_Vasek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 kvě 2020, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Úvaly

Příspěvek od Jarda_Vasek »

Prekvapilo mne že to nepohlaslo když jsem vyndaval ty jednotlivé konektory z centrální jednotky. Připadá mi, že to jde mimo ní. Tím že oživnou budíky, ty mají přímé napájení z 15ky a centrální jednotka je neoživuje. To samé motor. Ten komplet jede. Slyším klapku v sání atd. Prostě jako když pustím klíček. Tak půjdu do toho eboxu. Připadalo mi, že od toho místa slyším jiskření v okamžiku když to jenom problikávalo. Je to velká hrůza ten ebox vyndat? Je v tom nějaká elektronika nebo jen kupa mědi a plastu? Pod tím jsou jen konektory?
Díky
J.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

To bude E-boxem
Jarda_Vasek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 kvě 2020, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Úvaly

Příspěvek od Jarda_Vasek »

Tak to bylo eboxem. Voda, koroze a dvě ty měděné destičky vyhřáté a dotýkaly se. Už to běhá jak má. Díky
Jarda
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“