Stránka 1 z 2
focus 2 1,6Tdci nestartuje
Napsal: 25 kvě 2020, 17:36
od froger
Zdravim, uz sem na konci sil, porad ten kram nestartuje, vymeneno cerpadlo , DRV ventil, snimac tlaku railu, skontrolovane vstriky , snimac kliky i vacky porad nemam tlak v railu ani kdyz dam DRV naprimo na 12V. Napada jeste ze skusenosti nekoho neco? diagnostika bez zavad, filtr samozrejme novy , naftu mam v spetnem vedeni do nadrze takze podavacka na cerpadle naftu dava a krouzi dokola , tlak v railu dle diag max 10 bar
Napsal: 25 kvě 2020, 19:09
od maros4341
v diagnostike polozka : synchro CKP+CMP ok ?
ak áno, urob nové kable ( 3x) od snimača tlaku do RJ motora
Napsal: 25 kvě 2020, 21:13
od proxima
Nie je zaseknutý poistný ventil na rail rampe,že by tadiaľ unikal tlak?
Napsal: 25 kvě 2020, 21:40
od froger
na rampe poistak nema, synchro taky ok, na silikon olej to ma snahu chytit i bezet, snimac do ECU jede jak ma , odskouseno pres 200Bar ze vzduchove lahve, z privodnich trubek vstriku nafta jde ,
Napsal: 26 kvě 2020, 07:04
od Marek001
Píšeš že vstreky boli skontrolované ale aj tak by som pozrel či nepúšťa niektorý všetko do prepadu.
Napsal: 26 kvě 2020, 09:15
od JozefC
Nemá podávačku.
Napsal: 26 kvě 2020, 09:46
od froger
podavacka je primo na cerpadle, vstriky kontrolovane na stolici
Napsal: 26 kvě 2020, 10:05
od Marek001
Teda zhrnutie – v pamäti závad žiadna chyba, aj povolenie pre štart je, nafta v raili je akurát chýba tlak a preto to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? Ak by to bolo na mne skúsil by som ešte osciloskopom pozrieť ako sa chová strieda DRV pri štarte či sa RJ snaží regulovať tlak. Je ale divné prečo RJ nazapíše chybu keď pri dlhom štarte nie je odozva tlak vs DRV.
Napsal: 26 kvě 2020, 10:10
od Marek001
No a ešte dlžíš Info o tom ako toto všetko začalo - z ničoho nič či po nejakom zásahu?
Napsal: 26 kvě 2020, 12:23
od JozefC
Podávacím čerpadlom sa rozumie čerpadlo v nádrži, resp. na vedení. Tak si to nezamienaj s dávkovacím čerpadielkom na vysokotlakom čerpadle. AK je všetko ok... máš buď otvorený vstrekovač, čerpadlo netvorí tlak, pripchatý sací kôš, alebo problém na vedení. Buď ťahá vzduch, alebo niekde blokuje palivo a nevytvára tlak. Je to sprostý systém a nemáš tam čo maturovať. Je zavzdušnený, alebo nevie poriadne potiahnuť palivo. Týchto sračiek som sa narobil až až.
Napsal: 26 kvě 2020, 12:53
od maros4341
Marek001 píše:Teda zhrnutie – ....to nechytí. Keď si natlakoval rail vzduchom 200 bar teda bolo vidieť normálne cez diag v meraných hodnotách? .....
Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?
Napsal: 26 kvě 2020, 16:16
od froger
diagnostika tlak paliva rail pro start NE, synchronizace ANO. ovladani DRV 24-32 procent, tlak v railu 10BAR , nafta az po vstriky je, prepady od vstriku prazdne , 200Bar sa udelalo tak ze se snimac tlaku primo napojil na lahev , cim sem vyloucil kabelaz snimac -ECU,
JozefC: kdyz si tehle sracek delal az az, tak skus poradit , mas vse co potrebujes myslim, vzduch ve spetne hadicce do nadrze nemam , takze nafta je vsude krom prepadu ze vstriku , startuju to jiz tyden.
Jo jak to zacalo , donesli mi to ze je v prdeli cerpadlo ze jim to chciplo , nekde to meli a ze nasel piliny l tak se vymenilo, mezitim sem nasel prohazene poistky jak se v tom nekdo sral a neslo DRV vubec - chyba cerpadla , otestoval vstriky , proplachnul trubky, rail, novy filtr palivovy , poskladal
Napsal: 26 kvě 2020, 16:44
od Marek001
maros4341 píše:Akým spôsobom sa tlakuje rail vzduchom na 200 Bar ?
Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.
Napsal: 26 kvě 2020, 17:31
od JozefC
Info som ti napísal vyššie. 10bar tlačí, ak je problém s vedením a zavzdušňuje sa. Možeš skúsiť dať prívod čiste z fľaše. 200 bar pre štart je málo. Zablenduj rail a skús na chvíľu točiť, či sa dvihne tlak a daj vedieť. Na štart min. 220. Ecu nepustí vstreky, ak nemá tlak.
Napsal: 26 kvě 2020, 17:38
od maros4341
Marek001 píše:Odmontujes vedenie ku vstrekom a uzavries zatkou typu VKA, VZ a pod a cez vysokotlaky privod natlakujes. Takto overis aj funkciu ventilu ak tam je. Alebo si vies postupnym uzatvaranim overit aj ci nepusta tlak niektory vstrek ak po odpojeni a zaslepeni hned nabehne tlak je to jasne a moze to byt aj tento pripad.
No Marek ma zaujima ako v bežných dielenských podmienkach vytvoríš tlak vzduchu 200 Bar ?