Stránka 1 z 1
gufera bez sundání hl. renault 1,9dci r.v.2004-F9Q
Napsal: 28 kvě 2020, 19:22
od bokofka
Prosím o info?
Nevíte někdo jestli jestli jdou udělat gufera na ventilech bez sundání hlavy na renault megane 1.9 dci rok 2004 ???
Dělal někdo???
Napsal: 04 čer 2020, 22:01
od bokofka
Opravdu nikdo neví

Napsal: 05 čer 2020, 09:58
od roman1648
ještě jsem se nesetkal s autem na kterým by to na autě nešlo, kor diesel kde si opřeš ventil o píst...
jen je to opruz když je ventil v malým hrníčku a není tam moc místa, chce to mít speciální prodloužené kleště, já si je vyráběl
proč chceš dělat gufera ? žere to olej?
Napsal: 06 čer 2020, 06:38
od bokofka
Ano žere, kouří to po nastartování, pak se to ohřeje a je to bez kouře.
Turbo,egr je ok.
Tlaky jsem měřil 1- 22, 2-24, 3-22, 4-22kpa při studeném startu.
Tak už jedině ty gufera, popř.ty tlaky nevím na 100% jaký mají být.
TY TLAKY JSOU DOBRÝ ???
Diky za info.
Napsal: 06 čer 2020, 08:29
od roman1648
Tlaky cajk,spíš aby nebyly vysvihany vodítka na ventily,to by ty gufera pomohly na chvíli...
Napsal: 06 čer 2020, 13:00
od bokofka
Tak budu doufat že to budou jen gufera.
Tak se do toho asi pustím až to sundám tak uvidím .
Jinak díky za veškeré informace
Napsal: 06 čer 2020, 13:37
od jericho-3
roman1648 píše:ještě jsem se nesetkal s autem na kterým by to na autě nešlo, kor diesel kde si opřeš ventil o píst...
jen je to opruz když je ventil v malým hrníčku a není tam moc místa, chce to mít speciální prodloužené kleště, já si je vyráběl
proč chceš dělat gufera ? žere to olej?
No, když je to například Renault Espace nebo Peugeot SUV, atd. kde můžeš tak akorát kouknout, zda tam motor je, tak jsi v háji. Proto mně moderní auta nesmí do baráku, protože často kvůli kravině musí motor ven..A proto také jejich cena klesá tak enormně..Jsou to auta na jedno použití..

Napsal: 06 čer 2020, 16:18
od Marek001
Nepíšeš koľko to má km ale ak 300+ tak to môže byť guferami ale rovno by som spravil hlavu komplet aj s vodítkami, aj ventilové vôle bohvieaké už sú. Zas toľko roboty to nie je zhodiť tú hlavu.
Napsal: 07 čer 2020, 08:05
od bokofka
Má asi 267tis.km,jinak jede a startuje v pohodě, akorát ten štiplavej kouř po nastartování studeného motoru .
Napsal: 19 čer 2020, 14:13
od Ferrari1980
Aby to boli guferá...na tých motoroch (88kW) vraj odchádzali stieraci ekrúžky
Napsal: 21 čer 2020, 20:40
od bokofka
Tak jsem to zmaknul, vyměnil jsem i vodítka byla taky vůle a zatim dobrý. Díky za rady
