octavia 2,0tdi natankovaný benzin

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

octavia 2,0tdi natankovaný benzin

Příspěvek od drz »

tak jsem teď přitáhl sousedku, do octavie 2010 2,0 tdi CR natankovala plnou benzinu a jela do uplného vítězství... nemáte zkušenost, co všechno to odesra*o? Voňavka auto 120 t.km a takhle ho dobít (LOL)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nemuselo nic mohlo všechno.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Podľa toho čo písali vo SveteMotoru tak v takomto prípade bude treba minimálne skontrolovať od nádrže až po vstreky, čiže vysokotlaké čerpadlo či sa nezodralo, podávacie čerpadlo v nádrži ak budú piliny tak potom pravdepodobne všetky vstreky druhé.


Na toto som inak celkom zvedaví či je to v realite tak ako to písali v tom časopise.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

je to asi dva roky sem řešil uplně stejny problem u Tourana vše se vvypustilo vyfoukaly se hadice nova nafta vif a jezdi doted bez problemu
Tiguan 2 2.0 tdi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Uplné vítězství je co, motor se zastavil? Kolik km po tom tankování najela?

Čím novější, tím háklivější, ty čímdál vyšší tlaky vyžadujou mazání, CR obzvlášť ... No, víc se to asi nezese.., jak píše leguan postup a pořádně několikrát prohnat plnění vysokotlaku bez startu/běhu motoru a pokud je to chycený, řešit se to bude stejně muset, nezachráníš nic jen ověříš škody ;)
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Jak psali vejs vypust to dej filtr nalej naftu cvrnkni do nej trochu oleje do dvoutaktu co se dava stil nebo Husqvarna
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky to tak dělám koupím dvacku nafty naleju tam lahvičku M2T, vycucnu benál natlačím naftu a nastartuju, nikdy se tomu motoru nic nestalo na benál prostě nejede a nic se nezadře, nade mnou jsou dvě benzínky a přehmaty nekolikrát do roka,

kdysi mi teba přitáhli OII PD, jízda na benzín do konečného vítězství, borec z autorizáku sdělal tandem tasil vstřiky všechno v hazlu oprava 70.000,kč
našrouboval jsem tandem, vstřiky, nalil naftu a drb, odjezd ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ke mě přijelo 2.0.HDI na benzin minimálně po 30 km od tankování..Motor chrastil -zvonil a majitel-kamioňák se dušoval, že tankoval naftu..Nádrž byla plná benzinu..dle něho jel k pumpě s nádrží téměř prázdnou, tak jsem ji vypustil a dal naftu s Vifem a motor se uklidnil a spokojeně předl...Jo, tenhle motor snad snese vše... :)
nepropadat panice...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To ano staré HDI boli držiaky, ale všeobecne je to prípad od prípadu, navyše zákazník málokedy povie úplnú pravdu (koľko km prešiel a pod.) lebo sa podvedome bojí čo všetko bude KO a čo to bude stáť...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:To ano staré HDI boli držiaky, ale všeobecne je to prípad od prípadu, navyše zákazník málokedy povie úplnú pravdu (koľko km prešiel a pod.) lebo sa podvedome bojí čo všetko bude KO a čo to bude stáť...

marku moje zkušenosti jsou takové že na benzín naftové motory nejedou a příčina konečného vítězství není zadření, nikdy nic KO nebylo,

před mnoha lety jsem měl možná zadření na podivnou naftu 2.0 HDi, měli to dva opraváři nikdo na nic nepřišel, dal jsem novou naftu s M2T a po dlouhím startu drblo, za půl hodinky drblo dvakrát, tak jsem motor rozdrbkal že se mu chtělo a po deseti km přišel k rozumu, jezdí OK dodnes
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

celkem bych se divil kdyby to přežilo bez újmy, vstřiky i čerpadla tu odcházejí samy o sobě natož pokud to jelo na benzín nějakou dobu,ale třeba jo no, je to asi o štěstí
nedávno jsem dělal celkem novýho pašíka,nechápu jak tam mohl přes systém MFI načurdit benzín, to to tam musel tankovat půl hodiny...
Vše se po vyčerpání a naplnění naftou tvářilo normálně ale teplý to hůř startuje ( dýl točí ) tak si myslím že stejně je to tak na výměnu vstřiků a čerpadla...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:ale teplý to hůř startuje ( dýl točí ) tak si myslím že stejně je to tak na výměnu vstřiků a čerpadla...

tak se mu podívej na tlak paliva jestli je tam hned 390 atm, motor točí a nestartuje tak bude problém jinde
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě je logické, že anti mazací benzin by měl vše zadřít..Ale je možné, že řepkobenzin ala Babiš přeci jen trochu přimazává, a jak psal Marek 001 , zákazníci často lžou, takže objektivita není zaručena. Já když takové palivo používal jako mycí směs, tak se mi mezi prsty jevilo jako taková "petrolka", a je třeba říci, že v dnešní době málokdo jezdí s rozsvíceným okem rezervy paliva, jako kdysi. A také mi třeba bylo divné, že by kamioňák jezdil k pumpě pro naftu,ale na druhou stranu, proč by tam lil benzin, že? :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Samozřejmě je logické, že anti mazací benzin by měl vše zadřít.

ten benzin nic nestihne zadřít, motor skolabuje dřív protože na benzín nejede, navíc ve státech kde není zimní motorová nafta lze při minus dvaceti míchat benzín s naftou půl na půl aniž by se poškodila palivová soustava samozřejmě na úkor sníženého výkonu motoru,

v příručce na V3S je že jede na benzin, je tomu 40 let došla nafta, nalili jsme dvacku benzínu, za půl kilometru z motoru ventry šavlový tanec a konec, ještě snaha chytit a :(
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Miloši, to jsou perly za bílého dne k neuvěření ...
Těch cos rozhýbal po záměně paliva a jezdí dodnes bez výměny dílů jsou mraky, jen nerozlišuješ generace těch motorů ...
a to žes lil benzín do V3S a divil ses, že to nejelo ani netřeba komentovat ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170522
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“