Stránka 1 z 1
Tlak mazání 2.0Tdi CFHF
Napsal: 06 čer 2020, 09:16
od kubima
Zdar chlapi, neřešil někdo z vás kde dochází ke ztrátě tlaku mazání u tohoto motoru? Když se motor ohřeje, tlak spadne na půl baru při volnoběhu. Ve 2000ot tlak taky pod 2bary, které jsou předepsané jak minimalní.
Napsal: 07 čer 2020, 08:15
od martinsidlo
Olej.Já mám Castrol 10W-40. Jsou to moderní "chc...". Když je olej studený,reg.ventil přepouští,protože mám vysoký tlak. Ale jako mávnutím kouzelného proutku,při dosažení teploty oleje 85°C tlak zmizí a vypádá to jako motor před smrtí.
Jsou to hodnoty podložené přídavnými budíky (kalibrované VAGem) na tlak a teplotu oleje.
Napsal: 08 čer 2020, 06:13
od kubima
V tomhle případě ani studený olej nevytvoří maximální tlak který by měl povolit přetlakáč. Za studena ve 2000ot kolem dvou barů, po ohřátí vody na 80 to spadne na 1,5baru. Na volnoběhu studený kolem baru, po ohřátí 0.5baru.
Motor má 230tis km, žádná unavená ludra, pocitově dobře se projevující motor. Sací koš byl čistý, je reálná vada na čerpadle?
mazání
Napsal: 09 čer 2020, 17:53
od RomanT
ten tlak je cca v normalu ne? CR maj za tepla mazat max do jednoho baru na volnoběhu. A pokud to už někde utiká, tak třeba v hlavě na hydroštelech.
Napsal: 09 čer 2020, 22:39
od Huml
není problém v olejovým filtru? ta soustava gumiček?
Napsal: 13 čer 2020, 19:50
od kubima
Gumičky jsou nové a v pořádku, zkontroloval jsem sací koš, dal nové originální čerpadlo oleje. Tlaky při 90° jsou 0.6 volnoběh, 1.8 ve 2000.
Myslím že jakmile se auto pořádně rozhycuje, bude problikavat kontrolka mazání.
Re: Tlak mazání 2.0Tdi CFHF
Napsal: 14 srp 2024, 17:30
od techi
Ahoj,
podařilo se ti to nějak vyřešit, mám úplně stejný problém 2.0TDI CFHF, nízký tlak oleje studeného i teplého. Když je nad 110°C, blikne kontrolka mazání. Mám vyměněné čerpadlo, těleso filtru, šály na klice a pořád tlak mizerný. Byla to hlava?