O1 ---> O3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 ---> O3
Zdar,
naskytla se mi v praci moznost zakoupit auto.
Bude to skok z O1 1.9tdi
Okolo 300-400 - budu se podilet.
Zvazuju O3 110kW benzin nebo diesel.
Je tady vylozene neco problemoveho? Na co si dat pozor.
O3 2.0Tdi by bylo moznost vyhnat na cca na 140kW, ale nevim jak moc je to spolehlive...
Aby to bylo aspon trochu provereny asi skodaplus?
naskytla se mi v praci moznost zakoupit auto.
Bude to skok z O1 1.9tdi
Okolo 300-400 - budu se podilet.
Zvazuju O3 110kW benzin nebo diesel.
Je tady vylozene neco problemoveho? Na co si dat pozor.
O3 2.0Tdi by bylo moznost vyhnat na cca na 140kW, ale nevim jak moc je to spolehlive...
Aby to bylo aspon trochu provereny asi skodaplus?
Nevím, zda jsi z oboru, ale jako majitel O1 máš určté standarty a zvyky , které budeš muset přehodnotit. Vlastnictví novějších vozů z koncernu má jednu výbornou vlastnost, vyučíš se minimálně automechanikem a budeš mít velký přehled o cenách ,kvalitě dílů a hlavních problémech nových řad motorů /nejen těch/ , které následovaly po rotačce. Mnozí majitelé těchto vozů jsou již kvalitními mechaniky, a dokonce někteří mají tak vysokou úroveń, že by mnohé mechány z autorizovaných servisů koncernu strčili do kapsy. Samozřejmě dnes nastala již obměna, ale v 90. tých letech, když vznikaly nové servisy autorizovaných značek, tak do těchto servisů nastupovala většinou 3 a někdy i 2 liga schopných mechánů a kolikrát jsem se jim divil, že se odvážili mít na monterkách logo té které světoznámé firmy...Ale tehdy měli štěstí, O 1 opravy nepotřebovala.. Takže pokud chceš omladit, jsi tady správně, budeš to potřebovat... 

nepropadat panice...
Práveže tieto 110kw CR sú celkom bezproblémové, horšie na tom booli naprkilad tie 135kw ktoré mali Rsky tie vedia popapať dosť oleja. Ale tak čo ja viem kamart pedant čo má 2.0 110kw teraz pri 270 000km robil spojku, menil nadobku chladiacej, lambdu a teraz ide robit konplet napravy čiže asi ako kazde ine auto ked sa clovek chce starat
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Jako ano, mají svoje mouchy - ale který novější auto je nemá ???
Souhlas s tím že co se týká spolehlivosti a nákladů na provoz vůbec se těžko něco OI vyrovná, ale ty auta už jsou dávno za zenitem, už je málem problém aby přijel kousek kterej nemá zhnilý prahy,lemy,blatníky,vůle všude možně ( myslím řazení,nápravnice ),prosezený sedačky a o designu interiéru se asi bavit nemusíme
Chápu majitele že se těch aut nechtějí vzdát ale jak psáno výše,pokrok nezastavíš...telefonujete někdo ještě s Nokií 3310 nebo se díváte na televizi Orava bez DO? Já myslím že ne....
Souhlas s tím že co se týká spolehlivosti a nákladů na provoz vůbec se těžko něco OI vyrovná, ale ty auta už jsou dávno za zenitem, už je málem problém aby přijel kousek kterej nemá zhnilý prahy,lemy,blatníky,vůle všude možně ( myslím řazení,nápravnice ),prosezený sedačky a o designu interiéru se asi bavit nemusíme
Chápu majitele že se těch aut nechtějí vzdát ale jak psáno výše,pokrok nezastavíš...telefonujete někdo ještě s Nokií 3310 nebo se díváte na televizi Orava bez DO? Já myslím že ne....

V OI byl kloudný jen motor. Vše ostatní průměr s navíc bídnými jízdními vlastnostmi a kabinou pro dva.
Za mě O3 110kw úplně v pohodě. Ty co dělám tak kromě vodních pump a nějakých drobných problémů s elektrikou bez problémů 200-300 tis.
Za mě O3 110kw úplně v pohodě. Ty co dělám tak kromě vodních pump a nějakých drobných problémů s elektrikou bez problémů 200-300 tis.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Někdo tady uváděl, že se vyučím mechanikem na O3...
No popravdě to se mi stalo už u O1.
Každej koho jsem tenkrat potkal říkal, že leje jen olej a dáva filtry.
Já? Já jsem do toho nasypal snad přes 100k jen na ND.
Asi byla chyba jí koupit při 200, když to začíná odcházet.
Ale na co si vzpomenete to odešlo. Nenapadá mě, co ne...¨
To byli snad stovky hodin práce.
Teď už to má přes 600 a dostávám se do stavu, že ty věci začínám dělat po druhé někdy po 3 a třeba zámky už po 4té.
Samozřejmě je tu pořád varianta, že si O1 nechám a budu dál jezdit. Popravdě mám tolik starostí, že mi je celkem buřt, co si kdo myslí v čem jezdím, že to není komfortní. Jedině, co mě trápí je bezpečnost. Mám děti...
A taky, když to mám na zvedáku říkám si (a to nemám hnilobu), jak dlouho to ještě bude udržitelné? Jak na to budu dál ND? Když něco upadne/nevratně zničí je šance sehnat zachovalej kousek? Asi ano, ale bude to znova kolečko dělat vše znova.
No popravdě to se mi stalo už u O1.
Každej koho jsem tenkrat potkal říkal, že leje jen olej a dáva filtry.
Já? Já jsem do toho nasypal snad přes 100k jen na ND.
Asi byla chyba jí koupit při 200, když to začíná odcházet.
Ale na co si vzpomenete to odešlo. Nenapadá mě, co ne...¨
To byli snad stovky hodin práce.
Teď už to má přes 600 a dostávám se do stavu, že ty věci začínám dělat po druhé někdy po 3 a třeba zámky už po 4té.
Samozřejmě je tu pořád varianta, že si O1 nechám a budu dál jezdit. Popravdě mám tolik starostí, že mi je celkem buřt, co si kdo myslí v čem jezdím, že to není komfortní. Jedině, co mě trápí je bezpečnost. Mám děti...
A taky, když to mám na zvedáku říkám si (a to nemám hnilobu), jak dlouho to ještě bude udržitelné? Jak na to budu dál ND? Když něco upadne/nevratně zničí je šance sehnat zachovalej kousek? Asi ano, ale bude to znova kolečko dělat vše znova.
Já mám 3310, potřebuji jen telefonovat, bohužel je to problém, moje vnučka nechápe, že mi nemůže poslat SMS se smajlíky nebo fotku..Ale až bude velká, budou se jí její děti smát, co to byl "chytrý telefon", protože už bude blbý.. Vývoj se nezastaví, ale člověk se z něho také nemá po.rat..roman1648 píše:Jako ano, mají svoje mouchy - ale který novější auto je nemá ???
Souhlas s tím že co se týká spolehlivosti a nákladů na provoz vůbec se těžko něco OI vyrovná, ale ty auta už jsou dávno za zenitem, už je málem problém aby přijel kousek kterej nemá zhnilý prahy,lemy,blatníky,vůle všude možně ( myslím řazení,nápravnice ),prosezený sedačky a o designu interiéru se asi bavit nemusíme
Chápu majitele že se těch aut nechtějí vzdát ale jak psáno výše,pokrok nezastavíš...telefonujete někdo ještě s Nokií 3310 nebo se díváte na televizi Orava bez DO? Já myslím že ne....

nepropadat panice...
Z octavek jsem do jedničky nacpal asi nejvíc ale měl jsem jí nejdýl 7 let. Ale těch ložisek na předek, každý rok jedna stahovačka, jeden zámek, těch rachtajicich napínáku řemene co jsem vyměnil, výfuk za katem, silentbloku ramen, panty dveří, obě páčky, lanka kliky, posilovač brzd. Jediný co drželo a drží i teď je servo. Se divím pač na jiných jsem měnil za půl milionu km i třikrát. Zase teď je tak v háji radiátor a těsnění pod hlavou(máme ji jako náhradní pracovní na dojetí) Do dvojky jsem nedal skoro nic, první ložiska při 350, stejně jako dvohmotu, tlumiče a podvozek a to neměl ještě vůli. Co vím tak bez problémů do teď.
Trojky jen servisuju a 4-5-6 lety auta Ok.
Trojky jen servisuju a 4-5-6 lety auta Ok.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI