Takze vymenene je turbo, zhavice, hydrostely, rozvody. Vstrekov som sa nechytal, pri skladani som povolil na vahadlach o 180 stupnou. Na vahadlach zaslepky drzali na mieste. Sanie ciste egr ako novy tesni a funguje dobre. Vsetko som robil podla dielenskej prirucky. Lenze problem so zvysenou spotrebou pretrvaval. Teraz mam najazdene 237k km a dnes som to zase rozhodil a zlozil ci som niekde chybu nespravil. Rozvody som zlozil opat na pripravky, avsak teraz my skocila hodnota -2,9. Kontroloval som to niekolko krat som pretocil motor racnou, nasadil horny pripravok a spodny krasne sadol. Asi 4 krat a vzdy som motor tocil jednym smerom. Tak to musi byt na 100% mozno ten spodny pripravok nie je az taky presny preto taka drobna odchylka pri roznych pokusoch skladania. Troska hrkoce, ma proste nejaku mini volu. Ale inak sedi, neni ho ako inac dat.


Motor chyta na brnk, aj hodnoty na studenom motore su podla mna v poriadku. Hodnota vstreku. Pri roznych teplotach.
Po nastartovani.

Tieto hodnoty dost skakali pri studenom motore ale zachytil som asi tu najhorsiu.


Pri teplote 60 stupnou.





Pri zohriatom motore su hodnoty dlzky vstreku a mnozstva na volnobehu zrazu vysoke. A na maxidote stupne spotreba s 0,6 na 0,8.


Hodnoty vstrekov pri zohriatom motore na volnobeh

Hodnoty pod plynom

Hodnoty pri deceleracii

Otazka na vas. Nenapada vas cim by to mohlo este byt? Nic som na nete nenasiel, a nechcel by som rozvody opat posuvat do minusu koli spotrbe. Chyba bude asi inde, len kde. Mozno dvojhmota, ta je tam asi povodna, lebo ja som ju nemenil. Ale to mi pride divne. Kazdopadne dakujem za kazdy napad. Na nadrz som pred vymenou najazdil 1000km teraz odhadom 900-950km uvidim kolko spravim na hodnote synchronizacie - 2,9. Vsetky hodnoty som meral len doma na parkovisku, v nothebooku bateria ko, tekze za jazdy som nemohol logy spravit.