nelze synchronizovat baud rate, kodování imo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 20 říj 2011, 12:57
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
nelze synchronizovat baud rate, kodování imo
Ahoj, prosím o radu s diagnostikou.
Potřebuji vyměnit řj u Seata Toledo 1.9 TDi 81kw ahf rv. 1999, má ještě řj. s 80pinovým konektorem, koncovka č. řj. 018. Měnit ji budu za jinou řj taktéž Toleda 1999 AHF, naprosto stejné označení (vč. posledních dvou písmen), stejný konektor.
Tady na fóru jsem vyčetl, že v podstatě by výměna měla čítat pouze nakodování imobilizéru na novou řj, je to tak?
A nyní se dostávám k problému. Mám VAG 304/409 a k tomu nějaký KKL kabel s COM a k tomu přechodku na USB, tedy trochu divočina, ale doposud jsem s tím vždycky vše na tomto autě bez problému napíchl a udělal, ale to bylo většinou kolem motoru/ABS. Nyní se pro nakodování imo snažím připojit k jednotce imo a hlásí mi to "nelze synchronizovat baud rate". Se stejnou hláškou se nepřipojím ani k jednotce budíků. K řj motoru bez problému, žádnou hlášku neháže.
Baud Rate ve VAGU jsem zkoušel nastavit na 1200,4800 a 9600, (defaultně je uvedena 0) ale bez úspěchu. Stejně tak přímo ve Windows (používám W10), pokud snižuji (defaultně je 9600), nepomůže. K řj motoru se připojím s jakýmkoliv nastaveným Baud rate.
Prosím, pokud by měl někdo tipy jak to rozchodit, ocením jakékoliv rady, případně jiné tipy, jak problém s implementací nové řj vyřešit. S původní řj. to není úplně spolehlivé poježdění.
Případně, pokud je někdo v Praze s ozkoušeným VAGem zchopen imo zadaptovat, ocením jakoukoliv pomoc.
Děkuji předem za rady.
Potřebuji vyměnit řj u Seata Toledo 1.9 TDi 81kw ahf rv. 1999, má ještě řj. s 80pinovým konektorem, koncovka č. řj. 018. Měnit ji budu za jinou řj taktéž Toleda 1999 AHF, naprosto stejné označení (vč. posledních dvou písmen), stejný konektor.
Tady na fóru jsem vyčetl, že v podstatě by výměna měla čítat pouze nakodování imobilizéru na novou řj, je to tak?
A nyní se dostávám k problému. Mám VAG 304/409 a k tomu nějaký KKL kabel s COM a k tomu přechodku na USB, tedy trochu divočina, ale doposud jsem s tím vždycky vše na tomto autě bez problému napíchl a udělal, ale to bylo většinou kolem motoru/ABS. Nyní se pro nakodování imo snažím připojit k jednotce imo a hlásí mi to "nelze synchronizovat baud rate". Se stejnou hláškou se nepřipojím ani k jednotce budíků. K řj motoru bez problému, žádnou hlášku neháže.
Baud Rate ve VAGU jsem zkoušel nastavit na 1200,4800 a 9600, (defaultně je uvedena 0) ale bez úspěchu. Stejně tak přímo ve Windows (používám W10), pokud snižuji (defaultně je 9600), nepomůže. K řj motoru se připojím s jakýmkoliv nastaveným Baud rate.
Prosím, pokud by měl někdo tipy jak to rozchodit, ocením jakékoliv rady, případně jiné tipy, jak problém s implementací nové řj vyřešit. S původní řj. to není úplně spolehlivé poježdění.
Případně, pokud je někdo v Praze s ozkoušeným VAGem zchopen imo zadaptovat, ocením jakoukoliv pomoc.
Děkuji předem za rady.
Re: nelze synchronizovat baud rate, kodování imo
zelyvel píše:Ahoj, prosím o radu s diagnostikou.
Potřebuji vyměnit řj u Seata Toledo 1.9 TDi 81kw ahf rv. 1999, má ještě řj. s 80pinovým konektorem, koncovka č. řj. 018. Měnit ji budu za jinou řj taktéž Toleda 1999 AHF, naprosto stejné označení (vč. posledních dvou písmen), stejný konektor.
Tady na fóru jsem vyčetl, že v podstatě by výměna měla čítat pouze nakodování imobilizéru na novou řj, je to tak?
A nyní se dostávám k problému. Mám VAG 304/409 a k tomu nějaký KKL kabel s COM a k tomu přechodku na USB, tedy trochu divočina, ale doposud jsem s tím vždycky vše na tomto autě bez problému napíchl a udělal, ale to bylo většinou kolem motoru/ABS. Nyní se pro nakodování imo snažím připojit k jednotce imo a hlásí mi to "nelze synchronizovat baud rate". Se stejnou hláškou se nepřipojím ani k jednotce budíků. K řj motoru bez problému, žádnou hlášku neháže.
Baud Rate ve VAGU jsem zkoušel nastavit na 1200,4800 a 9600, (defaultně je uvedena 0) ale bez úspěchu. Stejně tak přímo ve Windows (používám W10), pokud snižuji (defaultně je 9600), nepomůže. K řj motoru se připojím s jakýmkoliv nastaveným Baud rate.
Prosím, pokud by měl někdo tipy jak to rozchodit, ocením jakékoliv rady, případně jiné tipy, jak problém s implementací nové řj vyřešit. S původní řj. to není úplně spolehlivé poježdění.
Případně, pokud je někdo v Praze s ozkoušeným VAGem zchopen imo zadaptovat, ocením jakoukoliv pomoc.
Děkuji předem za rady.
Ja som to tu riesil pred niekolkymi desatrociami, mozno to aj najdes...
Ten VAG nevie nastavit nestandardnu baudrate, stiahni si VCDSLite ak to este existuje, ten to vie
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Jasne. Bol som v tom, že 17 ide a 25 nie. Tuto sa k prispôsobeniu rj motora 17 nepotrebuješ. Ale musíš poznať pin vozidla a pin tej jazdenej ecu. Všetko robíš cez motor, lebo neprispôsobuješ kľúče ani budíky. Namontuješ novú motorovku, dáš login, zadáš pin tejto ecu. Dáš prispôsobenie, kanál 50 a pin tvojho vozidla. Hotovo. Pin sa dá vyčítať aj z motoroviek, ale to asi nedáš podľa tvojho vybavenia. Možno cez sw vag eeprom programer, ale istotu nemám.