Ahoj lidi,
Mám na vás prosbu zdali někdo neřešil obdobný problém.
Mám tu Peugeot Partner 1.9 51kw 2004
Auto přivezli že nedobiji, alternátor vyhořely, KO diod.mustek, rele i stator(zajímavé) no, nakonec se.ajitel rozhodl dát alternátor jiný. Ale v autě špatně dobíjí, opět jsem ho vymontovali, dal na stolici a nabíjí mi 14,5V.
V autě ale 12V při vyšších otáčkách 13-13,5V.
Zjistil jsem že je divný buzení, ne že by tam nešlo nic ale úplný nesmysl s kterým jsem se nesetkal.
Řádově v deseti vteřinových intervalech tam pulzuje napětí, na meraku ukáže na sekundu cca 12V a pak nula, deset sekund a zase 12V....
Napadá někoho co to má za příčinu?
Vadné BSI ???
P Partner dobíjení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="karell"]No už to ma BSI.
údajně udělal úpravu
karle a prosímtě kolik ta oprava stála ???????
na mě ten elektroopravář nadával co jsem to vymyslel za kravinu, musel vyměnit BSI a spousty věcí oprava za 15.000 kč, před pěti lety nechali borci zaplé světla na feldě a zavezli to tomuto opraváři, ten dobil baterku, musel vyměnit řídící jednotku motoru a nevím co ještě a naúčtoval si 10.000 kč že prej neodborné zásahy do řízení motoru špatná údržba
údajně udělal úpravu
karle a prosímtě kolik ta oprava stála ???????
na mě ten elektroopravář nadával co jsem to vymyslel za kravinu, musel vyměnit BSI a spousty věcí oprava za 15.000 kč, před pěti lety nechali borci zaplé světla na feldě a zavezli to tomuto opraváři, ten dobil baterku, musel vyměnit řídící jednotku motoru a nevím co ještě a naúčtoval si 10.000 kč že prej neodborné zásahy do řízení motoru špatná údržba
