Přehřívání zadních brzd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Přehřívání zadních brzd

Příspěvek od sniper-- »

Kluci čím může byt že se u jetty 2006 eustále hrejou zadní brzdy u tohohle povozu vic než přední? Mě už nenapadá vůbec nic, dal jsem zadky komplet nový včetně hadic a pořád se to hřeje jak kráva.
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 28 srp 2020, 13:47, celkem upraveno 1 x.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

U jakého povozu??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud se založí ojeté - tenčí destičky problém zmizne, nebo se brzdy hřejou pořád?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Přijel ze se mu hodně hrejou zadky, vyměnil jsem kotouče, desky, vše vyčištěny, třmeny šly zatocit pěkně, páčky na rucku tam kde mají být. Po týdnu se mi vrátil ze se to hřeje pořád, tak jsem dal nový třmeny a hadice, protože s kolama šlo točit na zvedaku opravdu hůř. Teď mi volá že je to pořád stejný. (LOL)
hansdob píše:U jakého povozu??
Sorry upraveno
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Co lana? Kdyz zatahnes o zub, toci se uz hur?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="sniper--"] třmeny šly zatocit pěkně

třeba OII RS třmeny šly jak pohádka zatočit, ale zadní kotouče prostě vřely po dojezdu,

vše ok hadička kapkala, průchozí prostě nic

(wallbash) , tak repasované třmeny z kely majitel (wallbash) vydýchal cenu a že jo a :) klid, oba třmeny jsem zatáčel naprosto lehce v pohodě a brzdily proč? klidně se ptejte david můčka kamionák facebook, prostě zas překvapení ;) jako vždy ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Kde byl Teda problém?

Děkuji
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

sniper-- píše:Přijel ze se mu hodně hrejou zadky, vyměnil jsem kotouče, desky, vše vyčištěny, třmeny šly zatocit pěkně, páčky na rucku tam kde mají být. Po týdnu se mi vrátil ze se to hřeje pořád, tak jsem dal nový třmeny a hadice, protože s kolama šlo točit na zvedaku opravdu hůř. Teď mi volá že je to pořád stejný.
Pokud jsi nevyčistil a neměl venku válečky, budeš furt tápat. Kolikrát se zdá, že je vše o.k. a přitom se váleček zadírá. To je to první, co se má zkoumat. Samozřejmě 14 let staré auto může mít ty hadice už trochu jednosměrné, takže brzda neodbrzďuje. a když se přidá tady trochu, ještě tady špatný průchod je tohle výsledek. Je vždy dobré rychle když to přibrzďuje sundat kolo, nebo pokud to jde rovnou povolit odvzdušňovák i s kolem a je hned vidět, zda to dělá kapalina nebo váleček...Pokud to povolí, je to hadice nebo pístek..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"] a je hned vidět,

to taky už neplatí příjde den D a zas výjeb, umí se pojebat i ta šroubovice když máš vzadu kotouče, nevím jak ale už se mi to stalo, třeba elektrická brzda při otvírání odešla řídící jednotka (wallbash) , nebo výměna zadních brzd a nešlo nastartovat :? (wallbash) u kokty 4x4 dali ještě ty samé pojistky vpravo (wallbash) a když se ti vypálí 30A od brzdy tak nenastartuješ, nebo nedávno odvzdušnění abs vag uděláš jedno kolo dáš dál a skočí N/0 (wallbash) a múžeš se stím jebat kurva celý den to už je někdy fakt smrtící

https://www.youtube.com/watch?v=2YydRCTW-ro

lana v piči jedem dom (LOL)

--------------------------------------------------------------------------
Upraveno: Důvod = vložen přímý link na místo mega google linku :roll:
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

U fabie jsem to vyřešil těmahle pružinkama.

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... TgQAvD_BwE
ex: Fabia AXR, fmic, VB
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, ale tyhle pružinky jsou jen nadstavba, ony toho moc nezmohou , pokud jde ztuha váleček. Fungují v připadě, že jde ztouž díky bordelu a oxidaci jen ta páčka..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Minulý týden výměna kotoučů a destiček na Audi A3 - 8P z roku 2008, pístky šly zatočit ok, ale pravá strana se hřeje, ručka seštelovaná tak, že jsou páky na dorazu, tedy nijak nebere.
Tak jsem zkušebně založil do pravé strany starší destičky sjeté na cca 1/2 a bez problémů, naopak po zkušební jízdě studenější než levá strana.

Zkoušené jako OE destičky tak destičky TRW.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5061
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Průšvih je,že je v hliníku ocelová tyčka ruční. Kdo zná Žigula,stejný problém u předku.
Já to již vyřešil brzdama z T5,to je litina.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Tomas.cz píše:Minulý týden výměna kotoučů a destiček na Audi A3 - 8P z roku 2008, pístky šly zatočit ok, ale pravá strana se hřeje, ručka seštelovaná tak, že jsou páky na dorazu, tedy nijak nebere.
Tak jsem zkušebně založil do pravé strany starší destičky sjeté na cca 1/2 a bez problémů, naopak po zkušební jízdě studenější než levá strana.

Zkoušené jako OE destičky tak destičky TRW.

Podobná zkušenost, vyčištěný třmeny, nový gumicky, prachovka, destičky, hrálo se kolo... rozhozené znovu, žádná vada. Shodil jsem na nových deskách takové ty nalepené podložky....a ejhle, byl klid. Proč nevím, ale přestalo to.
***VAG,PSA,Renault***
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Lana jsou tyky nový, třmeny jsem necítil Bo jsem dával jiný z kell
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“