Problem s kourivosti u 02 facelift 2.0tdi 81kw CFHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Problem s kourivosti u 02 facelift 2.0tdi 81kw CFHF

Příspěvek od TomášTDI »

Zdravim vas, kamarad si to nechat nekde v Brne u firmy nakrmit auto jede velice slusne, startuje vse v pohode, menil jsem mu tam klapku na sani ale pri proslapnuti zakouri cerne a po ujeti treba 2km jeste na studena kdyz jsem zastavil z vyfuku zlehka bili kour a smrad pri rozjezdu pak dobry a po ohrati na 90 jsem tomu slapl a vyletel cerny oblak jak u nacipovane rotacky coz tady bych necekal kdyz je tam DPF to jakoby tam snad ani nebylo, v rozezi 1500 az 2000otacek citim mirne pocuknuti, nesetkal se s timto nekdo u commonrailu muze byt spatny vstrik nebo ze by byl cely problem v cipu? On totiz kdyz to koupil jen hned cipovat takze mi nedokaze rict jestli to pred cipem zakourilo nebo byl nejaky problem, krom te klapky motor na diag bez zavad najeto 230tis,dekuji za radyObrázek
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Zdravim vas, kamarad si to nechat nekde v Brne u firmy nakrmit .... Vše vysvětleno.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Asi by som začal origo softom a potom by som hľadal chybu ak to bude robiť aj na origo SW, presne ako bolo spomenuté.

"Zdravim vas, kamarad si to nechat nekde v Brne u firmy nakrmit auto"
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

Je to jistý, že tam DPF ...je? :D
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Klidně bejt může proč ne, nevím co je to za nesmysl že auto s DPF nemůže černě zakouřit
Kamarádovi řekni že nemá vymýšlet pičoviny,pokud chce něco co pojede tak si nemá kupovat 2.0CR , předpokládám že tam někdo nalil tak 180 koní a teď řeší že to pokuřuje... :roll:
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Pravda je že solenoidy kouří hodně zvláště pokud se nejezdí podle rádce, ale tohle už je až dost, někdy je i vadné tzv věčné DPF.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“