1,4TDI gufero u setrváku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

1,4TDI gufero u setrváku

Příspěvek od Jarda-k »

Na ženy autě jsem zjistil úbytek oleje v motoru, tak jsem se začal pídit po příčině,
protože za celou dobu co auto máme byl úbytek mezi výměnami zanedbatelný.

Je oblitá zadní strana motoru u spoje mezi motorem a převodovkou. Ze spodu dělící roviny to ale vyloženě nevytéká.
Spíš dozadu a jde to i na kloub poloosy a ta to rozhazuje nahoru. Víko hlavy, tandem, turbo a jeho přívodní potrubí jsou suchý.
Setrvák je taky suchý.

Otázka zní, projevuje se takhle vadný gufero kliky u setrváku? Nebo je tam ještě nějaká jiná možnost úniku?
Předem díky za případné reakce....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sdělej dekl a po dojezdu najed na karton, pokud na kartonu nebude vždy loužička tak horko těžko je ubytek tím že teče ven
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Spodní dekl je taky samozřejmě od oleje, stejně jako místa jak píšu výše.
Před tím byl motor vždy suchej.
Olej jsem naposledy měnil před asi 9000 km a to bylo taky vše v pořádku.

Mě se jedná o to, jestli tekoucí fufero se projeví tím, že únik oleje směřuje dozadu, třeba že proud vzduchu od setrváku ho tam žene.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda-k píše:Mě se jedná o to, jestli tekoucí fufero se projeví tím, že únik oleje směřuje dozadu, třeba že proud vzduchu od setrváku ho tam žene.
za mě určitě ne
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Kde to tedy podle Tvého názoru teče? Rád si nechám poradit.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tohle mi taky nepřijde jako gufero, to by chcalo dolů ven a na vanu, tady to bude někde nahoře, možná pod sáním ale z kliky bych neřek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Zaměř se na ventilové víko,na zadní stranu,vetšinou to teče tam a stéká dolu
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

přesně, takhle svinsky umí téct víko ventilů (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Ventilový víko to není, tak jsem zrcátkem koukal jako první - jako nepřál bych si nic jinýho, aby to bylo takhle jednoduchý.
Na sání to taky nevypadá, navíc ještě nikdy nebylo z motoru demontováno a nesedí na něj náhlý úbytek oleje v motoru.

Olej začíná až od dělící roviny hlavy, ale tam to nahází rotující poloosa, stejně jako na koleni výfuku kde je naházenej spečenej olej.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5061
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Umejt,to je základ!!!!! Pak projet a podívat se.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Tak jsem to tedy umyl a projel. Zdá se, že to jde opravdu ze shora. Bohužel ale ventilový víko to pravděpodobně není - tam kam jsem dohlídl zrcátkem je sucho.
Vypadá to, že to teče z výfuku 3. válce. Že by KO gufera na ventilech? A teď jak to jezdí kratší cesty se to nestačí vypálit?

Obrázek je po umytí a asi 25 km jízdy.

Obrázek
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

To nebude z výfukového potrubí ale zřejmě ze sacího. Pouští ti trochu turbo a netěsní sací potrubí. Ten horkej olej vyvzlíná do okolí a zasírá včechno možný okolo. Tak bych to tipoval.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

Mne to robila na 1 octavii prasknuta trubka prívodu oleja do turba
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5061
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Přetěsnit sací parohy. Klasika.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Dobře to by bylo to nejmenší, ale co ten úbytek oleje v motoru?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“