1,4TDI gufero u setrváku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,4TDI gufero u setrváku
Na ženy autě jsem zjistil úbytek oleje v motoru, tak jsem se začal pídit po příčině,
protože za celou dobu co auto máme byl úbytek mezi výměnami zanedbatelný.
Je oblitá zadní strana motoru u spoje mezi motorem a převodovkou. Ze spodu dělící roviny to ale vyloženě nevytéká.
Spíš dozadu a jde to i na kloub poloosy a ta to rozhazuje nahoru. Víko hlavy, tandem, turbo a jeho přívodní potrubí jsou suchý.
Setrvák je taky suchý.
Otázka zní, projevuje se takhle vadný gufero kliky u setrváku? Nebo je tam ještě nějaká jiná možnost úniku?
Předem díky za případné reakce....
protože za celou dobu co auto máme byl úbytek mezi výměnami zanedbatelný.
Je oblitá zadní strana motoru u spoje mezi motorem a převodovkou. Ze spodu dělící roviny to ale vyloženě nevytéká.
Spíš dozadu a jde to i na kloub poloosy a ta to rozhazuje nahoru. Víko hlavy, tandem, turbo a jeho přívodní potrubí jsou suchý.
Setrvák je taky suchý.
Otázka zní, projevuje se takhle vadný gufero kliky u setrváku? Nebo je tam ještě nějaká jiná možnost úniku?
Předem díky za případné reakce....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Spodní dekl je taky samozřejmě od oleje, stejně jako místa jak píšu výše.
Před tím byl motor vždy suchej.
Olej jsem naposledy měnil před asi 9000 km a to bylo taky vše v pořádku.
Mě se jedná o to, jestli tekoucí fufero se projeví tím, že únik oleje směřuje dozadu, třeba že proud vzduchu od setrváku ho tam žene.
Před tím byl motor vždy suchej.
Olej jsem naposledy měnil před asi 9000 km a to bylo taky vše v pořádku.
Mě se jedná o to, jestli tekoucí fufero se projeví tím, že únik oleje směřuje dozadu, třeba že proud vzduchu od setrváku ho tam žene.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
tohle mi taky nepřijde jako gufero, to by chcalo dolů ven a na vanu, tady to bude někde nahoře, možná pod sáním ale z kliky bych neřek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Ventilový víko to není, tak jsem zrcátkem koukal jako první - jako nepřál bych si nic jinýho, aby to bylo takhle jednoduchý.
Na sání to taky nevypadá, navíc ještě nikdy nebylo z motoru demontováno a nesedí na něj náhlý úbytek oleje v motoru.
Olej začíná až od dělící roviny hlavy, ale tam to nahází rotující poloosa, stejně jako na koleni výfuku kde je naházenej spečenej olej.
Na sání to taky nevypadá, navíc ještě nikdy nebylo z motoru demontováno a nesedí na něj náhlý úbytek oleje v motoru.
Olej začíná až od dělící roviny hlavy, ale tam to nahází rotující poloosa, stejně jako na koleni výfuku kde je naházenej spečenej olej.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Tak jsem to tedy umyl a projel. Zdá se, že to jde opravdu ze shora. Bohužel ale ventilový víko to pravděpodobně není - tam kam jsem dohlídl zrcátkem je sucho.
Vypadá to, že to teče z výfuku 3. válce. Že by KO gufera na ventilech? A teď jak to jezdí kratší cesty se to nestačí vypálit?
Obrázek je po umytí a asi 25 km jízdy.

Vypadá to, že to teče z výfuku 3. válce. Že by KO gufera na ventilech? A teď jak to jezdí kratší cesty se to nestačí vypálit?
Obrázek je po umytí a asi 25 km jízdy.

Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- optimista
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 530
- Registrován: 25 lis 2012, 21:16
- Bydliště: michalovce
Odpovědi: 0
Mne to robila na 1 octavii prasknuta trubka prívodu oleja do turba
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0