Stránka 1 z 2

fabia 1.2 htp 40 kw jedno vacka .po rozvodech nenaskočí

Napsal: 26 říj 2020, 22:18
od JNCM
zdravím prosim radu/nápad .fabia normalne jezdila jednou zaparkoval v kopci
s kvaltem rano točí a ani naznak ze by chytla.diag pise vacka /klika nepravdepodobny signal .tak rikam bude skoceny rozvod.rozvody ven nove zpet
zatočím a chyba zadna .bohuzel ani po 7 startech ani tuk .ani naznak.svicky
mokre chyba zadna .Je mozne u jedno vačky otočit kliku o 180??
jinak pripravky klika vacka a pist 1valec H.U jinak me to hlava nebere.
zitra jeste skusim jiskru ale jinak uz nevim nema to ani naznak snahy a
ani kdyz jsem fouknul malinko start spraje .jedine co jsem nemel zapojene
byl altik ale to by nemelo mít vliv

Napsal: 27 říj 2020, 07:31
od roman1648
Přehodit to nejde, aspoň nevím jak
Neutahoval jsi vačku se založeným aretačním přípravkem a nerozlomil se ti ten zářez ve vačce ? To je zásadní
Změřit tlaky ale pokud to do poslední chvíle jelo nevím proč by nemělo, leda by to skočilo tolik že se koply ventily
Snímač otáček kliky jsi založil / zapojil ?
Benzín to dává - čerpadlo v nádrži ?

Napsal: 27 říj 2020, 08:41
od JNCM
diky za reakci.benzin dava svičky mokre a cerpadlo po zapnuti je slyset.
cidla klika i vacka zapojene a diag bez zavad.kolo vacky utazene s pripravkem
takze drazka pro pripravek praskla není.dneska to znova rozdelavam . :( :(
me napadají jedine ventily ale rekl bych ze tam nebyl zadnej moment kdy by tam vznikla velka síla aby ohlo ventily.kdyby aspon jeden valec snaha ale nic.
ze by kdyz stalo v kopci ohlo vsechny ventily ?

Napsal: 27 říj 2020, 09:02
od roman1648
No to se mě právě nezdá, poslední co jsem dělal skočilo tak o 2-3 zuby a nepotkalo se to..
Tlaky měřils ? Pak to bude jasnější, bez toho se nehneš
A na přípravky ti to sedí rozvody teď ?

Napsal: 27 říj 2020, 12:35
od JNCM
Dnes po práci budu kontrolovat.a znova rozdelavat

Napsal: 27 říj 2020, 14:36
od roman1648
Nic zatím nerozdelavej kontrola přípravky změřit tlaky a víš

Napsal: 29 říj 2020, 14:25
od JNCM
Tak tlaky 0 hlava dolů ventily ohnute Obrázek

Napsal: 29 říj 2020, 14:26
od JNCM
Obrázek

Napsal: 29 říj 2020, 14:27
od JNCM
3 ventily ze 6 ohnute a tím pádem nemohly zavřít v sedle

Napsal: 29 říj 2020, 18:09
od roman1648
Tak to skončilo o dost no a jak se to startovalo tak se to potkalo...

Napsal: 30 říj 2020, 14:53
od NOVON
Někde jsem četl,že český kutil vymyslel jak zabránit tomu,aby to nepreskakovalo.Ze silonu vytočil kroužek a vložil jej mezi napínák a lištu.Tim zamezil úplnému povolení řetězu, když napínák nedržel tlak.

Napsal: 30 říj 2020, 14:55
od NOVON
JNCM: Taky bych řekl,že to slušně papá olej..dle těch ventilů.

Napsal: 30 říj 2020, 18:02
od jericho-3
NOVON píše:Někde jsem četl,že český kutil vymyslel jak zabránit tomu,aby to nepreskakovalo.Ze silonu vytočil kroužek a vložil jej mezi napínák a lištu.Tim zamezil úplnému povolení řetězu, když napínák nedržel tlak.
Člověku zůstává rozum stát, že s tím nepočítali. Už v dávných dobách měl třeba Renault apod. v napínáku rohatku, která při vytahování řetězu přeskakovala a když klesl tlak oleje, tak řetěz nemohl přeskočit, protože jej rohatka nepustila. Proč pořád někdo vymýšlí novodobé průsery a nepoučí se? Někdy mi to připadá, že mladší konstruktéři považují předky za pitomce a v zajetí své geniality jdou svou cestou bez zkušeností z historie konstrukce motorů.. :?

Napsal: 30 říj 2020, 21:27
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"
Člověku zůstává rozum stát, že s tím nepočítali

oni stím počítali

dyt to vzadu napsali HTP hromada technických problémů,

si to vzadu přešti a rozum se ti zas rozjede (LOL) ;)

Napsal: 30 říj 2020, 21:48
od NOVON
Ty motory nejsou až tak špatné..Jen prostě nejsou blbuvzdorné..