Stránka 1 z 1
Renault 1,5dci 81kW - klepot motora
Napsal: 08 lis 2020, 13:47
od travel242fx
Ahojte mam otazku , uvedene auto ma najazdene 310000km , pri jazde odisiel jeden vstrekovac . Autom som prisiel este domov na tri valce cca 30km.
V servise vymenili vadny vstrekovac za novy a auto ide dalej. Problem je len v tom ze motor zacal trocha klepat . Ale to klepanie je pocut len pri zatazi a to od cca 2000 otacok po hranicu cca 3000. Ako nahle to vytocim cez 3000 otacok to klepanie sa strati. Auto taha velmi dobre povedal by som ze asi aj lepsie ako predtym. Na volnbeh to neklepe dokonca to skoro nepocut ani ked to vytacam na neutrale , klepe to len pri zatazi , to znamena ze ked je auto v pohybe a to v rozmedzi cca od 2000 do tych 3000 otacok.
Moja otazka je ci by sa stym otravnym klepotom nedalo nieco spravit ? pripadne akym sposobom...
Napsal: 08 lis 2020, 15:33
od jericho-3
Buď je už volný píst , kterého kvalitní nový vstřik roztančil větší zátěží, nebo je teď slyšet zvuk, který předtím splýval v předchozím chodu motoru...Ono nový vstřik mezi utahané vrány s tolik km na triku většinou něco ukáže. Možná to ale časem zanikne..

Napsal: 09 lis 2020, 07:53
od roman1648
Udělej šály na ojnicích a bude to dobrý si myslím a ty vstřiky ostatní jsou úplně cajk jo ? To se mi ani nechce věřit...
Napsal: 09 lis 2020, 12:54
od jericho-3
Možná, že ano, ale volné ojnice se poznají hlavně při deceleraci bez plynu, nebo hned po rozjezdu , po 2000 otáčkách nejsou v tak krizové situaci, ale je pravda, že u tohoto motoru z počátku výroby tyhle problémy byly..
Napsal: 09 lis 2020, 19:05
od travel242fx
Ja neviem... tiez mi hovorili v servise, kde to menili ze to moze klepat kluka alebo ze mozno mam prepaleny piest. Ale mne sa to nezda pretoze to otravne klepanie zacalo robit az po vymene toho noveho vstrekovaca.
No ono sa ostatne vstriky nekotrolovali... je to firemny vuz a na opravu momenatalne nejsou prachy....
Ja by som bol urcite zato, dat vsetky vstriky ven a zmerat ich ale to bohuzial neni momentalne mozne...
Len pre zaujimavost auto bolo vcera na novej STK a EMISNEJ kontrole a preslo na jednotku.
Daly by sa tie vstriky zmerat pomocou pocitaca? ci je to zbytocne...ono asi ako nastrekuju naftu sa zistit cez pocitac neda...
Napsal: 09 lis 2020, 20:21
od roman1648
Záleží taky jestli tan vstrik nakodovali nebo ho tam praskli a odjezd

Napsal: 09 lis 2020, 21:30
od travel242fx
roman1648 píše:Záleží taky jestli tan vstrik nakodovali nebo ho tam praskli a odjezd

zevraj nakodovali ... ale ci spravne to neviem . Da sa to nakodovat aj zle ?
alebo inak sa opytam je mozne to nakodovat spatne a riadiaca jednotka o tom nevie?
Napsal: 10 lis 2020, 07:48
od jericho-3
roman1648 píše:Záleží taky jestli tan vstrik nakodovali nebo ho tam praskli a odjezd


jo, ale říkal jsem si, bylo to v SERVISU..
Napsal: 10 lis 2020, 09:03
od roman1648
Jo, to jo no, záleží v jakým no
U nás taky borec přijel s FII 1.6tdi šlo to na 3,psalo to el.závadu na vstřiku třetího válce,tak mu říkám možnosti starří vstřik,nový vstřik,výměna,nakódovat,čumel na mě že jaký kódování,že si to vyřeší sám a levněji,tak někde sehnal nějakej vstřik nevím co to bylo zač prý za 1500 ( asi Aukro )sice to nějak jelo ale klepalo to zdatně,problém byl že mi nešel překódovat protože kód co byl na vstřiku prostě jednotka nebrala - neznala ho,takže se musel dát na test,vygenerovat novej kód a pak to šlo,těžko to vysvětlovat sedlákovi kterej si vždycky "dělal všechno sám"
Napsal: 10 lis 2020, 20:42
od chosepm
Pokud by to bylo volné na ojnici, poznal bys to velice brzo 😉
Napsal: 10 lis 2020, 21:59
od travel242fx
chosepm píše:Pokud by to bylo volné na ojnici, poznal bys to velice brzo 😉
tiez si myslim

, mne to pride ze te klepanie sposobuje vstrek . Otazka je ci je to ten novy alebo niektory z tych starych...