Museli jsme pořídit dodávku a Golfik už jenom stojí. Přijde mi líto, aby chátral.
Má za těch 20 let naběháno už skoro 370tis, ale motorově naprosto v pořádku.
Motor doznal těchto úprav:
Vstřiky 0.216, 11mm hlava, turbo složené z 15 turbíny a kompresoru 49mm z VB, plní někde od 1700ot. Turbo jsem před nedávnem kontroloval a i po 70tis nemá znatelnou vůli. Převodovka EWT z fabie + samozřejmostí je jednohmota. Výkon měřen nebyl, ale jede slušně a bez kouře. Podle logu by měl být lehce přes 100kW.
Další úpravy: 312 brzdy vpředu, standardní kotouče vzadu. Polyuretany v celém podvozku a kosti pod motorem.
Přední stabik chybí, ale měl bych ho mít ve sklepě. Sportovně-komfortní podvozek, snížení asi 3 cm.
K autu 17" letní se skoro novým vzorkem + 2x16" zimní.
Před asi 2.000km dělaná kompletně přední náprava i s homoklouby.
K autu přidám i nějaké náhradní díly, co jsem tu měl pro jistotu. Například ještě jednu novou lamelu s jednohmotou, přední světla, táhlo stěračů, zadní motor stěrače a dost dalších.
Vzhledově to není žádný krasavec, ale má všechno, co člověk potřebuje. Klima chodí, všechna okna v elektrice a rádio s USB. Je na něm poznat těch 20 let, ale není to žádný dobytčák. Má to polosporty, kde na řidičově sedadle je díra asi 3cm.
Byl bych rád, kdyby si ho vzal někdo, kdo ho hned při odjezdu za studena neodhrabe a neomotá v první zatáčce o strom.
Technická je letos z května a další v klidu projde, když bude dostávat péči, jako do teď.
Nemám ani představu o ceně, případně něco navrhněte.
Auto mám v Německu kousek od Kraslic, takže ideálně pro někoho z Karlovarska.



