Stránka 1 z 1

Vyšší spotřeba - ulomený konektor - ventil klimakompresoru

Napsal: 19 lis 2020, 09:13
od Golf5Variant
Zdravím. Od mé nehody, kdy jsem boural auto na pravý předek mi po opravě stoupla dlouhodobá spotřeba cca. o 1 l. Spotřeba na volnoběh také stoupla. Vždy jsem měl 0.5-0.6l/h, nyní se nedostanu pod 0.8-0.9l/h (měl jsem podezření na rozštelované rozvody, diagnostika vypsala -2.2stupně, tak jsme je dali přesně na nulu, ale spotřeba pořád stejná. Nyní jsem si řekl, že auto ještě jednou vizuálně zkontroluju a zjistil jsem, že mám vylomený konektor od klimakompresoru, jedná se o ten ventil. Konektor byl tedy asi celou dobu rozpojený. Otázka tedy zní, je možné, že je ta spotřeba kvůli tomu? Že např. klima neustále běží a zvyšuje to tedy jak spotřebu na volnoběh, tak i běžnou dlouhodobou spotřebu? Díky za odpověď ;) Obrázek

Volkswagen Golf V Variant, 1.9TDI BLS 77kW

Napsal: 19 lis 2020, 10:23
od Tomas.cz
Pokud je obvod přerušen, tak klima nepůjde, ale jednotka v klimě bude psát jeho chybu + je možné že spustí ventilátory na plné otáčky.

Napsal: 19 lis 2020, 17:58
od Woko_O
ne

Napsal: 20 lis 2020, 07:09
od DIAGNOSTIK
Co třeba poškozený chladič vzduchu-COLER? Netěsné vzduchové hadice?

Napsal: 20 lis 2020, 08:27
od Golf5Variant
Při opravě byl měněn intercooler. A co se týče toho vzduchu, nově se měnila i hadice od Intercooleru, ale auto při jízdě "sviští". Svištění bylo ale už před nehodou a to byla spotřeba dobrá, zřejmě je to nějaké podfouknuté těsnění někde u chladiče spalin, jak jsem se tak díval zde po fóru. Nyní po té nehodě se zvedla dlouhodobá opravdu o cca. 1 litr. A na volnoběh také stoupla. Všechny filtry jsou měněný.

Napsal: 20 lis 2020, 09:10
od Ladas
Pokud chceš ventil můžu se ti podívat nějaký mám...