
OII Scout začne hučet a vibrovat při 120
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII Scout začne hučet a vibrovat při 120
Ahoj, auto v nadpisu na šestku přesně při 120 začne hučet a vibrovat v tahu, při 140 přestane , ale je to jako by na lusknutí prstu, prostě to při 120 najednou nastoupí, je to i na pětku, ale tam to je při stovce, trochu je to znát i na čtyřku při 80 ale už velmi slabě, jo a je to přesně při 2100 ot. jak na pětku , tak na šestku, ted kde hledat motor nebo převodovka? na zvedáku bez zatížení to nejde skoro vůbec znát
Nemáte někdo zkušenost? Ty vibrace nejsou nijak extrémní, ale je to cítit i jakoby v kastli

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Většinou to duní i při brzdění motorem. Vyměníš zadní hardy a nastane veliké zlepšení. Ale nebude to ono pořád. Tak vyměníš přední a nestane se nic. Pak vyměníš dvouhmotu a vibrace zmizí. Tak to bylo u mě 

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33631
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
tam nejde o to že při 140 kmh opraví dvouhnotu. Jde o to že dlouhý kardan, možná už nějaká větší vůle v úhlovce a skříni (třeba díky tomu slavnýmu ložisku na předloze) a nestoprocentní dvouhmota a PD motor způsobí takový to dunění. Dělá buď v zátěži nebo při brzdění motorem. Při bublačce ne. Já dával zadní lemforder, 80 procent vibrací pryč, přední origo, možná další zlepšení ale spíš placebo že jsem dal něco nového. A po půl roce jsem se konečně dostal na dvouhmotu a pak to bylo jako nový auto. Ani náznak vibrací. Dělal jsem i pár aut kde to spravila jen zadní hardy, ale to byly už TDI CR.slovacek.milos píše:Biimbo píše:Pak vyměníš dvouhmotu a vibrace zmizí. Tak to bylo u mě
jo ale nestraš stím že při 140 km se dvouhmota uklidní vibrace zmizí, to moc rozum nebere,
jako chápem oba možné je všechno a logika u aut je malý pán
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33631
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Je to Hardy spojka vzadu. Bolest všech čtyřkolek s haldexem.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
ja som mal to iste, tempomat na 140, ok...ale jak prisiel nejaky stupak, zo zadu strasne dunenie...az sa auto roztiaslo...vymenil som hardinu, a uz pokoj....ono..to vyzera ze je ok...ale ked porovnas..aspon ja..vidis ze nie je..hardy vyzerala byt ok..ale ta guma jak je spojena s tou obrucou, bola popraskana na par miestach...mne to pomohlo
O2 Scout 2008 BMM
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
hardy to opraví ve většině případů ale pokud tam je ještě něco, tak to dělá dvouhmota. Nechápu proč to není konstrukčně vyřešeno jako u jiných 4x4 bez hardy kloubem. Nic tam nevibruje a dalo by se říct že je to mnohem spolehlivější.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI