
Hodnoty zanesení DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hodnoty zanesení DPF
Kluci jak poznám jak moc je zanesený DPF? Jde o Golf 6 1,6 TDi je to konec roku 2014...výkon nevím...moc ty DPF ještě nemám zmáklý...v řj jsem dal měřené hodnoty UDS všechny ,co se mi zdály, že se týkají DPF (asi 10) a nejsem z toho moudrý...poraďte viz obr. 

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Máš tam hodnotu zanesenia sadzami : vypočítanú a odmeranú
Regeneracia začne ak jedn z týchto hodnôt dosiahne 20g
Regeneracia skončí keď vypočítana hmotnosť sadzí dosiahne 5g
Teda v tvojom prípade sa regenerácia o chvíľku začne - keď vypočítana hmotnosť sadzí vo filtri dosiahne 20g
To čo vo filtri zostáva trvale je popolček. Toto je znova len vypočítaná hodnota z množstva spáleného paliva. Keď jeho hodnota dosiahne nastavený limit ( 70g ? )
Tak system zahlasi výmenu filtra
Vzdialenosť medzi jednotlivými regeneráciami je parameter ktorý závisí na mnohých parametroch - sposob jazdy, stav regulačného a vstrekovacieho systemu motora a na verzii software ( dieselgate )
U teba je pomerne nízka lebo máš 119km od poslednej regenerácie a už len 1g sadzí do ďalšej regenerácie. Teda prepokladam že máš dieselgate verziu
Pri správne fungujucom DPF je takmer vždy odmerana hmotnosť menšia ako vypočítaná. Ak je to naopak, signalizuje to poruchu systemu
V tvojom prípade je priemerna rýchlosť jazdy od poslednej regenerácie len 24km/h čo svedčí o mestskej premávke alebo dlhom behu motora na voľnobeh, čo samozrejme filtru nesvedčí
Regeneracia začne ak jedn z týchto hodnôt dosiahne 20g
Regeneracia skončí keď vypočítana hmotnosť sadzí dosiahne 5g
Teda v tvojom prípade sa regenerácia o chvíľku začne - keď vypočítana hmotnosť sadzí vo filtri dosiahne 20g
To čo vo filtri zostáva trvale je popolček. Toto je znova len vypočítaná hodnota z množstva spáleného paliva. Keď jeho hodnota dosiahne nastavený limit ( 70g ? )
Tak system zahlasi výmenu filtra
Vzdialenosť medzi jednotlivými regeneráciami je parameter ktorý závisí na mnohých parametroch - sposob jazdy, stav regulačného a vstrekovacieho systemu motora a na verzii software ( dieselgate )
U teba je pomerne nízka lebo máš 119km od poslednej regenerácie a už len 1g sadzí do ďalšej regenerácie. Teda prepokladam že máš dieselgate verziu
Pri správne fungujucom DPF je takmer vždy odmerana hmotnosť menšia ako vypočítaná. Ak je to naopak, signalizuje to poruchu systemu
V tvojom prípade je priemerna rýchlosť jazdy od poslednej regenerácie len 24km/h čo svedčí o mestskej premávke alebo dlhom behu motora na voľnobeh, čo samozrejme filtru nesvedčí
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Ty kráso, no tak tohle se pokusím zapamatovat, ale ty hodnoty co píšeš víš z hlavy, nebo je to u všech stejné...jinak není to moje auto...já na něm zprovozňoval připojování bluetooth jednotky s majitelovým telefonem - což se mi povedlo - mám tu vlákno, ale jen tak jsem mu projel všechny jednotky...a on na mě, zda bych nezjistil v jaké kondici je dpf...a právě z těch hodnot jsem nebyl schopný mu to říct...takže zatím je ten filtr ok?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
kondici filtru poznáš nejlépe podle kontroly čistoty koncovky výfuku a hodnoty protitlaků po regeneraci.Co jsem se dočetl platí takové paušální hodnoty viz obrázek..Na filtr působí hodně okolní vlivy.Musíš mít dobrý oxi kat egt čidla atd...Regeneraci ti spustí i vysoký skokový protitlak při akceleraci nehledě na čas nebo km po regeneraci.

řeším problem s dpf u passat b7 1.6 tdi 77kw jede v nouzaku a chce regeneraci hodnoty jsou vypočtena hmotnost sazí 24g měřena hmotnost sazí -5,3g regeneraci spustim a během jizdy se dostanu na 17g niž to prostě nejde a tudíž za par km to chce znovu regeneraci servisni kde muže byt problem prostě na 5g se nemuzu dostat a pak mě zaraží ta hodnota -5,3g
Tiguan 2 2.0 tdi
Takhle abysme si rozuměli...mě totiž jde o to, že nemám úplně přístup k tabulkám co mi sem třeba dáváte...minimální kompresní tlaky, a např i ty hodnoty zanesení dpf....takže přijel ke mě kluk s Golfem 6 1,6TDi a já mu řešil Bluetooth, který se mu neuměl spojit s Redmi 5 - mám tu vlákno...to jsem vyřešil ale rovnou mu udělal autoscan všech jednotek a on na mě...v jakým stavu mám dpf...do tý doby jsem byl borec a pak mě tímhle úplně odstavil...protože měřené hodnoty mi nic neřekly....jinak s autem nic není, neřeším tam vlastně nic
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Dieselgate sa dotýka týchto kodov motorov :marian.marcin píše:maros 4341: od akého dátumu sa riešil soft dieselgate,mám 2,0 Tdi papierovo 2015 tak isto častá regenerácia +,- 100km,popolček cez 60 g.Možno by si mi vedel pomocť som vedľa z SO dík.Ak by bol záujem možeš SZ.

skontroluj, aký je ten tvoj
podla roku vyroby sa dieselgate tvojho auta nebude dotýkať
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00