Stránka 1 z 1
Swap 1.9td 66kw do 205
Napsal: 13 pro 2020, 09:01
od osal205
Cau cau mam problem 1.9td 66kw vse po go az na cerpadlo motor de cca do 2500otacek pak zacne tarakovat a nejde vic do otacek pokud mu nenapuju balonkem vzduch nikde neni je mozne ze to bude v cerpadle to podavaci cerpadlo ko ? Cerpadlo je bosch diky moc
Ps cerpadlo stalo docela dluhu dobu zkusil sem dat druhe z vraku a to same to dela nesetkal se stim nekdo ???? Deluji
Zde video
https://youtu.be/7CauMDYezVg
Napsal: 13 pro 2020, 12:22
od jericho-3
Je třeba sledovat průhlednou hadičkou co jde do čerpadla a co jde z něho..
Nejlepší je přívod na čerpadle napojit na flašku s naftou NAPŘÍMO..Pak nastartovat a sledovat co jde z přepadu ven./ A je dobré přepad ze vstřikovačů napojit mimo hlavní přepad , protože by to zkresloval, přepad by poté pěnil.../Takže z přepadu z čerpadla by měl jít souvislý proud nafty a to i při plném plynu, pokud půjdou bubliny nebo dokonce pěna, . je čerpadélko uvnitř čerpadla vadné.. Dokonce když je slabé jdou bubliny už u přívodu nafty.

P.S. má ten motor dost vzduchu a turbo tlačí?A přetlakový korektor , ta membrána nahoře není prasklá?
Napsal: 14 pro 2020, 08:54
od roman1648
Čerpadlo ven a dát udělat,jestli to dlouho stálo divím se žes to vůbec nastartoval,bude to zalepený...
zrovna udělat i vstřiky pokud nejsou dělaný
Napsal: 15 pro 2020, 11:36
od jericho-3
Ano, to je správná cesta, ale málokdo jí jde, můj kamarád mne s tím pronásledoval, nosil stará zaschlá čerpadla, já to uváděl do chodu a pořád mu marně říkal, buď se to udělá pořádně, nebo se na to vyseru...Nakonec se čerpadlo dalo na opravu a hle, motor jde jako housličky..A víš co on poté povídá? Ty jo, že jsme to tam nedali hned, co? Zabil bych ho, protože pořád vykřikoval, už do toho sráče nebudu dávat prachy/ jinou dodávku nemá/....A potom, co bych si bez ní počal...

Napsal: 16 pro 2020, 09:51
od roman1648
je to pořád dokola, většina čerpadel který se nechají v autě nebo na motoru pak funguje,jakmile to vyndáš a dáš do regálu,po půl roce to nejde ani prd
jednou jsme dělali hlavu na P407,hlava se odvezla ale bylo to v létě,dovolený a tak tak se to skládalo snad po měsíci,nešlo to nastartovat...po zkoušení všeho možného i nemožného se odvezli vstřiky na kontrolu,tam je na mašině "profoukli", daly se tam brnk a auto jelo...prostě za ten měsíc vyschly a zůstaly viset

Napsal: 22 pro 2020, 15:18
od pepe276
Pán co mi dělá čerpadla říká, že čerpadlo může stát v regále klidně 5 let a nic se mu nestane, ale musí být zalité olejem, on tam dává hydrauliku, ta že nevyschne.
Napsal: 22 pro 2020, 17:13
od burton.b22
Rozebrat čerpadlo vyčistit a rovnou přetěsnit. Nic složitého na tom není.
Napsal: 23 pro 2020, 15:10
od jericho-3
pepe276 píše:Pán co mi dělá čerpadla říká, že čerpadlo může stát v regále klidně 5 let a nic se mu nestane, ale musí být zalité olejem, on tam dává hydrauliku, ta že nevyschne.
To je fakt, ale pár jsem jich rozhýbával a i když byla zalita naftou a vše ucpáno, tak se asi "vypařila" a i když ne , byl problém. Je to těžké, vedle opravovaného auta stojí agregát i se skříní vyndaný z auta, kdy motor chytal v zimě na otočení a šel jako housličky..Tak vezmi tohle, povídá známý ,ale já nemám rád vyndavat cokoliv z motoru, který perfektně chodil a vytvářet tím další vrak. Nakonec mne přemluvil, tak jsem tam nechal rozvodové kolo , takže stačí tam jen v budoucnu nandat čerpadlo a vyjet..Bohužel tohle čerpadlo bylo plné řepky , takže se zatáhlo ukázkově...Jinak jsem měl v dobách, kdy sehnat čerpadlo byl problém, často na vrakovištích štěstí, kdy auto dojelo a zůstalo stát a i po delší době bylo čerpadlo plně funkční, protože nejen že v nádrži byla nafta, ale také ještě byla z D nebo A..Řepka zalepí vše, kde se vyskytne..a stroj se odstaví..