oct 2 bxe 4x4 studena nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
oct 2 bxe 4x4 studena nestartuje
Zdar, uz mi dochazi napady, protoze tady u toho stroje to mela byt banalni oprava. Vec se ma takhle: auto nechce startovat, kdyz dyl stoji, obcas staci treba hodina a pul, toci treba 20-30 sec nez chytne, velka spotreba na volnobeh(0,9-1,1), velka spotreba celkove(10l), kdyz se jede kadla bere to 8-9. Auto ma 500 000 najeto.
Takze vymeneno postupne :
1)zhavice a tesneni tandemu - nepomohlo
2)tesneni vstrikovacu komplet - chcala nafta do oleje - nepomohlo
3)vstriky (mel jsem tady krasny z bls)+vacka+hydra novy, samo rozvody na pripravky, vycisteny sani i egr, vsechno po tomhle zasahu krasne suchy, predtim chcal olej z vika dolu za motor a pak nazem - nepomohlo
4) zkouseno odpojit cidlo chladici kapaliny - auto stejne tocilo dlouho, takze nepomohlo
5)podavacka v nadrzi druha - stara byla rozpadla, vycistena nadrz od sracek, vyfouknuty hadice do nadrze i z nadrze - nepomohlo
Asi jsem si na vsechno ani nevzpomnel co jsem zkousel, ale starter toci jak silenej, baterka ok, cidlo chl. kapaliny ok, rozvody na pripravky - musel jsem trochu tocit vackou podle vagu, abych docilil spotreby na volnobeh aspon 0,8-0,9, synchronizace -2, jen dodam ze to zralo i se staryma vstrikama a ojetou vackou, a hulilo to jak svina skrz diru v sani. Jediny co me napada je tandem.
Takze vymeneno postupne :
1)zhavice a tesneni tandemu - nepomohlo
2)tesneni vstrikovacu komplet - chcala nafta do oleje - nepomohlo
3)vstriky (mel jsem tady krasny z bls)+vacka+hydra novy, samo rozvody na pripravky, vycisteny sani i egr, vsechno po tomhle zasahu krasne suchy, predtim chcal olej z vika dolu za motor a pak nazem - nepomohlo
4) zkouseno odpojit cidlo chladici kapaliny - auto stejne tocilo dlouho, takze nepomohlo
5)podavacka v nadrzi druha - stara byla rozpadla, vycistena nadrz od sracek, vyfouknuty hadice do nadrze i z nadrze - nepomohlo
Asi jsem si na vsechno ani nevzpomnel co jsem zkousel, ale starter toci jak silenej, baterka ok, cidlo chl. kapaliny ok, rozvody na pripravky - musel jsem trochu tocit vackou podle vagu, abych docilil spotreby na volnobeh aspon 0,8-0,9, synchronizace -2, jen dodam ze to zralo i se staryma vstrikama a ojetou vackou, a hulilo to jak svina skrz diru v sani. Jediny co me napada je tandem.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Odpovědi: 0
Tak to je velký moudro, kdo ti to poradil ?valekf píše:vstriky jsou z bls, podle cerpadlare by to melo min zrat a lip jet(nikdy jsem to nezkousel, ale dal jsem na jeho radu) vacka samozrejme pro BXE, bez kruhu.

Sorry, ale takto se do toho jenom zamotáváš víc a víc,když tam dáváš věci který někdo najde v regále a zrovna žádný jiný nejsou, nemůžeš tu závadu vyloučit,zrovna vstřiky jsou zásadní ale tady bych to viděl spíš na čidlo vačky podle projevu
mě tuhle přijela Alhambra s něčím podobným a každej vstřik úplně jiný číslo,nechápu že to vůbec tak nějak jelo, bazarníci tak dlouho měnili a kombinovali až to jelo na 4 a nějakej debil to zase koupil...
Az to prijede tak zmerim ten tandem, takze by ty vstriky v tom fungovat mohly? Lepi se to z hoven, majitel je kamos, a uz je v tom za cca 200tis v korunach, pred 150 tis km propalenej pist a furt se neco sere, takze se to ani nemuze dat pryc. No cerpadlar mi to ne uplne poradil, ale rikal ze to mam zkusit, ze delal neco podobnyho s nejistym vysledkem na passatu a auto ozilo a nezralo(vstriky z dpf do nedpf motoru). Ja bych to jinak ani neudelal, ale je to kamos a ty penezenka boli vzdycky nejvic. Jinak ty vstriky co tam byly ted, tak by mely byt tech 150tis km po repasu, no nevim, zakarbonovany spicky jak jetel atd... no na cidlo mi to moc nesedi, to by bylo presne naopak, dobry starty, ale teply by to nechytlo, tady je to naopak. Jinak chod motoru krasnej, vstriky vsechny kolem 0, nehuli to ani pod plynem, jede to krasne bez cukani.
Pokud není žádná úprava SW, vstřiky tam dát ty co tam mají být a to buď nové nebo minimálně zkontrolované ve zkušebně, to radím já
Případy s kamarády i nekamarády znám moc dobře ale buď se to udělá po mém a nebo nemůžu sloužit,tečka,obrať se na jiného ochotníka
Už mám po krk toho jak neustále někdo vozí haldu šrotu a ty to montuješ a vymontováváš pořád dokola,pak se diví že má platit... ( nedávno jsme dělali převodovku napočtvrté protože šetřílek si pořád vozil krámy co mu někde dali zadarmo nebo za cigára...)
Případy s kamarády i nekamarády znám moc dobře ale buď se to udělá po mém a nebo nemůžu sloužit,tečka,obrať se na jiného ochotníka
Už mám po krk toho jak neustále někdo vozí haldu šrotu a ty to montuješ a vymontováváš pořád dokola,pak se diví že má platit... ( nedávno jsme dělali převodovku napočtvrté protože šetřílek si pořád vozil krámy co mu někde dali zadarmo nebo za cigára...)
