oct 2 bxe 4x4 studena nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

oct 2 bxe 4x4 studena nestartuje

Příspěvek od valekf »

Zdar, uz mi dochazi napady, protoze tady u toho stroje to mela byt banalni oprava. Vec se ma takhle: auto nechce startovat, kdyz dyl stoji, obcas staci treba hodina a pul, toci treba 20-30 sec nez chytne, velka spotreba na volnobeh(0,9-1,1), velka spotreba celkove(10l), kdyz se jede kadla bere to 8-9. Auto ma 500 000 najeto.

Takze vymeneno postupne :
1)zhavice a tesneni tandemu - nepomohlo
2)tesneni vstrikovacu komplet - chcala nafta do oleje - nepomohlo
3)vstriky (mel jsem tady krasny z bls)+vacka+hydra novy, samo rozvody na pripravky, vycisteny sani i egr, vsechno po tomhle zasahu krasne suchy, predtim chcal olej z vika dolu za motor a pak nazem - nepomohlo
4) zkouseno odpojit cidlo chladici kapaliny - auto stejne tocilo dlouho, takze nepomohlo
5)podavacka v nadrzi druha - stara byla rozpadla, vycistena nadrz od sracek, vyfouknuty hadice do nadrze i z nadrze - nepomohlo

Asi jsem si na vsechno ani nevzpomnel co jsem zkousel, ale starter toci jak silenej, baterka ok, cidlo chl. kapaliny ok, rozvody na pripravky - musel jsem trochu tocit vackou podle vagu, abych docilil spotreby na volnobeh aspon 0,8-0,9, synchronizace -2, jen dodam ze to zralo i se staryma vstrikama a ojetou vackou, a hulilo to jak svina skrz diru v sani. Jediny co me napada je tandem.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Komprese měřils ad km i to "starter toci jak silenej ..." ? A pokud ano a ok, G28 a G40 nefikslujou?
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Do bxe vstřiky a vačku z bls?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

vstriky jsou z bls, podle cerpadlare by to melo min zrat a lip jet(nikdy jsem to nezkousel, ale dal jsem na jeho radu) vacka samozrejme pro BXE, bez kruhu.
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

Zmer tlak na tandemu při tom dlouhém startu
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

vstřiky BN do BXE přece nejdou jedině přehrát mapu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

valekf píše:vstriky jsou z bls, podle cerpadlare by to melo min zrat a lip jet(nikdy jsem to nezkousel, ale dal jsem na jeho radu) vacka samozrejme pro BXE, bez kruhu.
Tak to je velký moudro, kdo ti to poradil ? (noteeth)
Sorry, ale takto se do toho jenom zamotáváš víc a víc,když tam dáváš věci který někdo najde v regále a zrovna žádný jiný nejsou, nemůžeš tu závadu vyloučit,zrovna vstřiky jsou zásadní ale tady bych to viděl spíš na čidlo vačky podle projevu
mě tuhle přijela Alhambra s něčím podobným a každej vstřik úplně jiný číslo,nechápu že to vůbec tak nějak jelo, bazarníci tak dlouho měnili a kombinovali až to jelo na 4 a nějakej debil to zase koupil...
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Az to prijede tak zmerim ten tandem, takze by ty vstriky v tom fungovat mohly? Lepi se to z hoven, majitel je kamos, a uz je v tom za cca 200tis v korunach, pred 150 tis km propalenej pist a furt se neco sere, takze se to ani nemuze dat pryc. No cerpadlar mi to ne uplne poradil, ale rikal ze to mam zkusit, ze delal neco podobnyho s nejistym vysledkem na passatu a auto ozilo a nezralo(vstriky z dpf do nedpf motoru). Ja bych to jinak ani neudelal, ale je to kamos a ty penezenka boli vzdycky nejvic. Jinak ty vstriky co tam byly ted, tak by mely byt tech 150tis km po repasu, no nevim, zakarbonovany spicky jak jetel atd... no na cidlo mi to moc nesedi, to by bylo presne naopak, dobry starty, ale teply by to nechytlo, tady je to naopak. Jinak chod motoru krasnej, vstriky vsechny kolem 0, nehuli to ani pod plynem, jede to krasne bez cukani.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud není žádná úprava SW, vstřiky tam dát ty co tam mají být a to buď nové nebo minimálně zkontrolované ve zkušebně, to radím já
Případy s kamarády i nekamarády znám moc dobře ale buď se to udělá po mém a nebo nemůžu sloužit,tečka,obrať se na jiného ochotníka
Už mám po krk toho jak neustále někdo vozí haldu šrotu a ty to montuješ a vymontováváš pořád dokola,pak se diví že má platit... ( nedávno jsme dělali převodovku napočtvrté protože šetřílek si pořád vozil krámy co mu někde dali zadarmo nebo za cigára...) :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Za 3200,- umím z Německa repas s certifikátem z Bosch servisu, osazený novými okroužky a těsněním
Staré vstřiky se vrací takže ještě + já nevím 350,- za poslání starých vstřiků zpátky do říše
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Nemám s tím osobní zkušenost ale nemůže tam být špatný typ snímacího vačkového kola? myslím že to dělá podobný bordel.
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Už to jezdí, vymenil se tandem a dali se zrepasovat puvodni vstriky, ted to musi zas ten pul mic najet znova
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“