Motor startuje na naftu dobře a jde i za studena pravidelně. Tlaky teď nevím, změřím přes svátky.
Mám zatím jen 1 nádrž, dodělávám startovací nádrž, snad jí přes svátky dodělám. Startování kolem nuly na friťák bylo špatné. Takže to teď ředím tak 50/50 s naftou.
Friťák ohřívám výměníkem z kotle, ale zrada je pravděpodobně ve víčku filtru z Octavie II. Voda jde do výměníku i z něj horká, olej z něj do filtru už jen teplý a z filtru do čerpadla skoro studený. Filtr je lehce vlažný jen úplně nahoře. Víčko filtru mělo v sobě nahoře takový labyrint s termostatem, který jsem sice vyhodil a díru ucpal, ale pravděpodobně to tam někde protéká okolo a teplá nafta jde zpátky do nádrže. Pomůže, když tam dám filtr z Felicie, že bude friťák horký (v minulosti už vyzkoušeno na jiném autě), bude se lépe rozprašovat a hořet a méně usazovat dole ve vaně? Vstřiky na jaře měřené, práší OK a 180 atm.
Co zabrání tomu usazování friťáku v motoráku? Výbrus motoru a lepší tlaky? Nebo pořádný ohřev oleje? Případně měnit olej po 5 tis. km? Dávám tam Total 5W40. Poraďte prosím, nerad bych to vylágroval. Díky za věcné rady
