Stránka 1 z 2
utesňovač DSG prevodovky, skúsenosti
Napsal: 26 pro 2020, 08:41
od misoVW
čaute, riešim únik oleja z DSG prevodovky. Po jazde je pod autom vždy pár kvapiek. Prevodovka bola zváraná, vyleteli pružiny zo zotrváku a predrali prevodovku. Tečie to cez mikrotrhlinu zvare v mieste diferaku. Odstránenie netesnosti asi nemožné. Nedá sa presne určiť kde to tečie.
Nemá niekto skúsenosti s nejakým utesňovačom, ktorý je vhodný do DSG oleja ?
Ďakujem.
Re: utesňovač DSG prevodovky, skúsenosti
Napsal: 26 pro 2020, 08:52
od slovacek.milos
[quote="misoVW"]čaute, riešim
mišo jestli už máš postavený barák na měsící, uvař kafé, jedu tě navštívit, nesmysl hový věta rozvitá

Napsal: 26 pro 2020, 08:57
od misoVW
Napsal: 26 pro 2020, 09:08
od slovacek.milos
to víš že ti ho dovezu, pro tebe bych jel i do pekla, děláme s tondou ale až od 4.1. toš zatím dolévaj
Napsal: 26 pro 2020, 09:10
od Marek77
Člověče, neblbni. Jakýkoli takový přípravek do oleje by okamžitě zničil všechno, co tu převodovku ovládá. Jestli jsi někdy viděl, jak vypadá mechatronika řazení, nikdy bys takovou věc nemohl ani napsat.
Napsal: 26 pro 2020, 09:24
od slovacek.milos
Marek77 píše:Člověče, neblbni. Jakýkoli takový přípravek do oleje by okamžitě zničil všechno, co tu převodovku ovládá. Jestli jsi někdy viděl, jak vypadá mechatronika řazení, nikdy bys takovou věc nemohl ani napsat.
marku mišo je určitě vzdělaný borec na konec, přeju ti abys ho osobně poznal,

Napsal: 26 pro 2020, 10:19
od auto-point
Prasecina, ale zkusit dohledat místo úniku, a nouzově tekutý kov. Pokud už ji nechceš znovu rozebrat a nechat prevarit.
Napsal: 26 pro 2020, 11:51
od ROMEK
neviem o ake miesto sa jedna kde to bolo zvarane ale vetšinou co nosím na zvarenie treba vane tak zvonku to borec popraší práškem a znura naleje kontrasnu kapalinu a necha cez noc či to nesakne cez pory. Tady sa to malo tiež spravit teda ked je to možne. Skusil by som nejak najst to miesto odkial to teče a nejak to prevarit utesnit.
Ten utesnovač by sem volil jak poslednu možnosť aj za cenu zničenia prevodovky.
Napsal: 26 pro 2020, 12:03
od octaviask
Tak v prvom rade nevieme aka dsg to je

ono to nemusi byt take tragicke pretoze v mechatronike mate inu kapalinu ako v dife....a ak sa jedna len o olej ktory chodi medzi kolieskami diferaku a radenim...nie je to take citlive...
No osobne by som radšej odspodu zalepil dakym tekutym kovom alebo pod?
Napsal: 26 pro 2020, 12:42
od Tomas.cz
Nechával jsem vařit obal převodovky Caddy SDi, což je skříň typově z Fabie HTP nebo Octavie 2 1.6MPi a svářeč prskal, že se tahle hliníková slitina vaří dost blbě...
Pak se naplnila naftou a samo to na jedním místě trochu sáklo, tak vylejt, mírně zbrousit, zalil jsem to tekutým kovem a těsnilo to.
Napsal: 26 pro 2020, 13:58
od Pepíček
Zaklepat to kladivem a je to. Jakýpak s tim sraní.
Napsal: 26 pro 2020, 14:00
od slovacek.milos
Tomas.cz píše: svářeč prskal, že se tahle hliníková slitina vaří dost blbě...
Pak se naplnila naftou a samo to na jedním místě trochu sáklo, tak vylejt, mírně zbrousit, zalil jsem to tekutým kovem a těsnilo to.
ted mám nového dělá skoro na počkání, ten prasklinu nevaří, první ji odvrtá pak zavaří
Napsal: 26 pro 2020, 14:03
od Pepíček
To je rozumný. Zbaví se tim štěrbiny, kde se drží olej a svár potom těsní.
Napsal: 26 pro 2020, 14:13
od slovacek.milos
Pepíček píše:To je rozumný. Zbaví se tim štěrbiny, kde se drží olej a svár potom těsní.
on se ti udělá porek nebo to neumím lépe říct a toho už se nazbavíš,

to se mi stalo minulý čtvrtek, borec mě vytáhl z dílny že zaplatí zlatem, musel sem zas dělat co vím že bude stát za piču a nikdy nebude fungovat, nakonec všechno vyřezat karbinou a zavařit

Napsal: 26 pro 2020, 14:22
od Pepíček
Vim přesně o čem mluvíš. Vidíš dírku, prskneš tam a ona je tam furt. Tohle dělá i u autogenu v železe nebo ikdyž pájíš mosazí. Prostě je tam bordel a dokud ho nedáš pryč, je tam furt dírka.