Stránka 1 z 2

Merc w 203 220 cdi 2002 tlak na raile prepadovy test sú ok?

Napsal: 12 led 2021, 22:23
od optimista
Caute poradi niekto kde hladat problém je to stara vrana ale pred rokom novy starter. Bosch regulator tlaku 4 vstreky vymenene pretesnene vysokotlake cerpadlo lebo sa roztieklo auto strasne tazko startuje cca minutu treba startovat na delphi diag vidim ze po vypnuti motora hned spadne tlak na raile na 2 bary a pri starte pomaly nabieha tlak vymenil som gumicky v nizkotlakej casti 3 dni auto chytalo v pohode a potom zas to iste zajtra sa ešte spravi prepadovy test potom ho asi podpálim inak ked chytne ide bez problémov na cistic chytne hned ale musim strieknut a vlozit naspat hadicu inac nenatoci. Ak bude prepadovy test ok ako zistit kde sa straca tlak z railu a ako zistit ci sa straca cez regulator tlaku alebo cez vysokotlake cerpadlo? A da sa nejako otestovat vysokotlake ceroadlo na dodavane mnozstvo nafty? Dik za kazdu radu

Re: Merc w 203 220 cdi 2002 problem s tlakom na raile pri st

Napsal: 13 led 2021, 13:15
od slovacek.milos
[quote="optimista"]

pokud ti spadne tlak po vypnutí motoru na 2 bary tak je to taky alarmující, klidně ti může čidlo tlaku lhát, po vypnutí klíčku musí skočit tlak 0
základ je přepadový test, pokud se ti ho nechce napojovat stačí sdělat přepady zatočit párkrát motorem a který vstřik bude poblity naftou tak prostě repas ;)

Napsal: 13 led 2021, 15:49
od optimista
Dakujem za nápad

Napsal: 14 led 2021, 13:22
od optimista
Chlapi poprosim o zhodnotenie stavu vstrekov dakujem
https://youtu.be/ksrhGGXZarE

Napsal: 14 led 2021, 13:44
od slovacek.milos
1,2,3 odchod na repas

Napsal: 14 led 2021, 14:01
od optimista
Myslel som si dik

Napsal: 15 led 2021, 10:10
od slovacek.milos
zde jsme se shodli že za tři minuty když ti vyteče ze všech vstřikú max dvě deci tak se to ještě dá,
já osobně přepadový test ani nevytahuju, jak jsem ti psal sdělím přepad start a poscané vstřiky zrovna tasím ven

Napsal: 15 led 2021, 10:46
od roman1648
Co ten repas na MB u vás stojí ?
Já to nedávno řešil,starej W203 kombi,fakt ztrestanec v nulové hodnotě a za repas vstřiků chtěli 16tis. což se mi zdálo celkem dost..

Napsal: 15 led 2021, 11:21
od optimista
To je prave otazka co s tym dalej lebo v lete som zohnal dva vstreky od borca z merc klubu za 150 eur a uz tecu 1a 2 valec repas stoji 150 eur kus tak rozmyslam co s tym auto je porobené nepohnite na svoje roky myslim dobry stav len tie starty poriesit a bol by som s nim velmi spokojny

Napsal: 15 led 2021, 11:27
od roman1648
V německu 4ks repasů za 400,- EUR, několikrát jsem tam bral na různá auta a nikdy nebyl problém...
Pokud je to auto jak říkáš pořád celkem v pohodě,vyplatí se to dát...

Napsal: 15 led 2021, 11:30
od optimista
Mozem poprosit o nejaku adresu pripadne kontakt alebo tam mas ty tu zlavu?

Napsal: 15 led 2021, 12:00
od roman1648
SZ

Napsal: 15 led 2021, 12:29
od optimista
Chlapi este otazka da sa nejako repasovat vysokotlake cerpadlo? Alebo ako zistit ci dava pri starte dost nafty dik

Napsal: 15 led 2021, 12:38
od roman1648
Pokud jsou vstřiky hin určitě bych vyndal i čerpadlo a minimálně je nechal otestovat + vyčistit nádrž a palivový vedení,chladič nafty,obal filtru,všechno, jinak ty vstřiky budeš dělat pořád dokola

Napsal: 15 led 2021, 15:44
od slovacek.milos
ty vstřiky nejsou hin, klasicky opotřebované, nový paliváč a zdar, řekl bych cca 3 toky jsem tu měl masařku, jeden vstřik průtokáč, když jsem hio šrouboval sem si nevšim že šroubeček šel i s helicol (wallbash) a nepamatuji si že bych platil víc jak klasiku 2500