Borci, koupil jsem repasovaný vstřikovací čerpadlo, dal jsem ho tam všechno dobrý až na to ze mi nejde nastavit předvstřik.
Hodím základní nastavení předvstřik vyskočí na 255 a nejde sklepat dolů, vždycky to skočí na 255, čím to může být? díky za rady [/list]
To není teplota ve stupních. To je jen hodnota 0-255, která nic neznamená - deváté pole. To je v pořádku.....
Ten předvstřik je prostě velkej. Číslo v druhé pozici je 255. To znamená, že buď je předvstřik tak velkej, že už ho to neumí vyhodnotit a je to jakoby mimo toleranci, anebo je tam někde problém, díky kterému to nejde nastavit. Ale klidně můžeš mít čerpadlo o zub na rozvodech. Pak, i když se budeš snažit to stáhnout, to není možný, protože je to tak moc dopředu, že to prostě pořád nereaguje na změnu a ukazuje to 255. Zkusil bych zkontrolovat rozvody, podle mě to bude o zub dopředu na čerpadle. Nejde ten motor tvrdě?
Neni tam nějaká závada v paměti?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jo ještě, když jsem si povolil čerpadlo nastartoval a začal jsem s ním maličko hýbat abych zjistil jestli se ten predvstrik nějak mění, tak jsem s tím pohl jenom trošku a výrazně to změnilo zvuk, jak kdyby vynechavalo, proste hodně divný, tak jsem ho posunul zpátky
50-60 by tam mělo být v základním nastavení, ne v měřených hodnotách (tam to není důležitý). Ovšem tam je 255, což je špatně a je to divný.
Zkoušel jsi s tím hýbat i na druhou stranu? Napadá mě totiž, jestli s tím nehýbeš opačně a pak ve snaze předvstřik snížit ho vlastně ještě zvedneš. Při snižování předvstřiku musíš čerpadlo tahat od motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
taham to od motoru, zas takovej sulin nejsem , za studena se to dost hádá než to chytne, ale za tepla to chytne pěkně, rozvody mi zas seděli na značkách, čerpadlo na kolík, vačka na pravítko
U AFN se to dělá celým čerpadlem tam ještě nejsou ty 3 šrouby v řemenovým kole? Už si to nepamatuju,poslední takovejto motor jsem dělal min. 5 let zpátky,poslední předvstřik jsem dělal nedávno na FI SDi a tam to bylo šroubama na kole už
No nic,tím líp,pokud je to celým čerpadlem tak to nech nastartovanýšrouby co drží čerpadlo jen zlehka utažený,ideálně gumovou paličku,klepni po něm a sleduj graf co to bude dělat jakmile se čerpadlo pohne, nezapomeň ale zkontrolovat ty rozvody protože jinak to bude pořád ukazovat tuto krají polohu a nic
Pokud rozvody sedí a za chodu motoru se graf nebude měnit když hýbeš z čerpadlem,můžeš rovnou volat tomu kdo dělal ten repas
Jak myslíš. Přesto bych zkusil to kolo čerpadla na řemenu přesadit o zub zpátky. Když to půjde nastartovat, vsadím se, že to bude možné potom seřídit. Pokud to nebude chytat, je ten předvstřik v tu chvíli malý a nedá se nic dělat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)