Divné studené starty TDI PD ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Divné studené starty TDI PD ASZ
Ahoj, poslední měsíc trápí ženu špatný studený starty na PD (Octa 1, ASZ 2003). První start po nažhavení hrůza, chytne tak na 3, za vteřinu (s lehkým zaklepáním)se chytnou všechny. Dělá to pod cca +2°, nad 4 chytá hned skoro bez zaváhání, ale stačí popojet i v mrazu tak 100m a chytne hned napoprvé bez problemu.. Filtry nový, baterka 2 roky, nafta OMV, čidlo teploty 3 měsíce starý, žhavky OK. Najeto 360k, spotřeba na volnoběh teplá 0,6l/h, studená +0,2. Bojím se vstřiků bohužel :-/ nebo netesnost v systému ? Hadičky jsme nedělali.
ALE podle servisu vstřiky na diag ,,v toleranci,, ale auto necuká v žádným režimu jízdy, teplý starty na otočení, spotřeba v normě, olej nepřibývá tak se jim do vstriku hrabat nechce..
Nějaký tip takhle na dálku co by to mohlo dělat ?
ALE podle servisu vstřiky na diag ,,v toleranci,, ale auto necuká v žádným režimu jízdy, teplý starty na otočení, spotřeba v normě, olej nepřibývá tak se jim do vstriku hrabat nechce..
Nějaký tip takhle na dálku co by to mohlo dělat ?
Tohle se stávalo vždy, hlavně u předkomůrek, 2-3 stupně udělaly nepojízdné auto. Je to hranice, kdy buď se něco mrazem smrští a pustí to vzduch nebo naopak naftu ven. Ale spíš jde o kompresi, která mizí. Pokud to má dost najeto, tak to postihne i přímý vstřik. Když se sečtou všechna pro a proti, a vše je o.k. v -5 , tak v -8 už je to v háji, komprese už poklesla tak, že válec vynechává a hapruje. Stačí chvilku postartovat, on se zahřeje a vše je zase o.k. 

nepropadat panice...
máš diagnostiku? za tepla načti vagem striky a napíš hodnotyjericho-3 píše:Tohle se stávalo vždy, hlavně u předkomůrek, 2-3 stupně udělaly nepojízdné auto. Je to hranice, kdy buď se něco mrazem smrští a pustí to vzduch nebo naopak naftu ven. Ale spíš jde o kompresi, která mizí. Pokud to má dost najeto, tak to postihne i přímý vstřik. Když se sečtou všechna pro a proti, a vše je o.k. v -5 , tak v -8 už je to v háji, komprese už poklesla tak, že válec vynechává a hapruje. Stačí chvilku postartovat, on se zahřeje a vše je zase o.k.
Žhavky sem ,,zkoušel,, metodou kabelu od baterky, jiskřily všechny (nemám je teda změřený mulťákem) ale jsou starý tuším 2-3 roky, chybu neházejí a kontrolka svítí a zhasne. Hadičky upřímně nevím, počítal sem s tím že když se dělal palivák hadičky zkouknuli taky, ale asi po tolika letech by nový neškodily. Spíš mi tam nehraje to, že je to evidentně závislý na teplotě okolí, od +2 a níž starty blbý, od nějakých +5 není nic znát (krom lehce zvýšených otacek když je to studený)puskas píše:Vojta91 píše:No to mě napadlo ale spíš je mi divný proč se to děje až od nějakých 2-3 stupňů a níž.. když je 5 je to úplne v klidu asi jako studená rotačka..puskas píše:nespada ti náhodou nafta a dostáva sa vzduch do systému?
a 100% maš žhaviče poriadku? hadice okolo palivového filtra ?
Upřímně nechce se nám ,,zbytečně,, vysypat do vstřiků když to může bejt něco jiného a problém to nevyřeší :-/
Hodnoty vstřiků za tepla ? VAG bych sehnal, to nebude problém. Údajně to taky zkoušeli v servisu načíst teplý, a všechny byly do +/- 0.3-0.5 (nepamatuju si znaménka) což je za servis OK vzhledem k nájezdu a nikdo je nikdy nedělal. A taky bylo znát že do PD se jim hrabat nechce..puskas píše:máš diagnostiku? za tepla načti vagem striky a napíš hodnotyjericho-3 píše:Tohle se stávalo vždy, hlavně u předkomůrek, 2-3 stupně udělaly nepojízdné auto. Je to hranice, kdy buď se něco mrazem smrští a pustí to vzduch nebo naopak naftu ven. Ale spíš jde o kompresi, která mizí. Pokud to má dost najeto, tak to postihne i přímý vstřik. Když se sečtou všechna pro a proti, a vše je o.k. v -5 , tak v -8 už je to v háji, komprese už poklesla tak, že válec vynechává a hapruje. Stačí chvilku postartovat, on se zahřeje a vše je zase o.k.
E: znamej má G4, stejnej motor, nájezd 450 a nemá problémy.. vstriky původní :-/
Já jí nepotřebuji, mě T 4 1,9 TD chytla na otočení a min. 14 dní stála..puskas píše:máš diagnostiku? za tepla načti vagem striky a napíš hodnotyjericho-3 píše:Tohle se stávalo vždy, hlavně u předkomůrek, 2-3 stupně udělaly nepojízdné auto. Je to hranice, kdy buď se něco mrazem smrští a pustí to vzduch nebo naopak naftu ven. Ale spíš jde o kompresi, která mizí. Pokud to má dost najeto, tak to postihne i přímý vstřik. Když se sečtou všechna pro a proti, a vše je o.k. v -5 , tak v -8 už je to v háji, komprese už poklesla tak, že válec vynechává a hapruje. Stačí chvilku postartovat, on se zahřeje a vše je zase o.k.
nepropadat panice...
Změřil bych kompresi a pokud bude OK, rozhodil bych to a nechal bych tady: http://www.engitec.cz/opravy-ulozeni-vstrikovacu-pd/ vyvložkovat šachty. Po 360k budou podfukovat vstřiky.Vojta91 píše:Spíš mi tam nehraje to, že je to evidentně závislý na teplotě okolí, od +2 a níž starty blbý, od nějakých +5 není nic znát (krom lehce zvýšených otacek když je to studený)
Upřímně nechce se nám ,,zbytečně,, vysypat do vstřiků když to může bejt něco jiného a problém to nevyřeší :-/
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5055
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Vsázím na žhavky, to že jiskří neznamená, že žhaví všechny stejně rychle.
Zkus nejjednoduší metodu a to žhavit alespoň dvakrát než začneš startovat.
Přes VAG pak nech zkontrolovat i všechny čidla teploty.
Zkus nejjednoduší metodu a to žhavit alespoň dvakrát než začneš startovat.
Přes VAG pak nech zkontrolovat i všechny čidla teploty.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi