2.0 tfsi stage 2+ výpadky zapalovaní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
2.0 tfsi stage 2+ výpadky zapalovaní
Ahoj ✌🏻 už jsem bezradnej, tak se obracím s prosbičkou o radu. Už jsem malinkej kousíček od toho, než to auto zapálím 😁. U 2.0 tfsi bwj stage2+ (370ps/550nm).. Pred 12tis km se davali zrp ojky, cp piston písty, acl šály (majitel prede mnou).. ted přes zimu jsem měnil všechny ventily od supertechu a tvrdší pruziny, plus se rovnou delala hlava (vodítka, gufírka, zabroušení..) vstřiky bosch co tam patřej maji najeto max 2tis od novoty.. dneska jsem se jel projet a spozoroval obcasny výpadky horeni pri plnym plynu okolo 5tis ot na 1válci ( toto dělalo i před zimou, podezreni na vstriky > nove vstriky) k tomu zrejme souvisejicí volnoběh > občas po zastavení i po klidný jízdě padne k 500 ot, dokonce i chcípne (lambda při tomto padne k 0,7), jinak volnoběh drží bez problému když se srovná. Občas je slyšet zakopnutí (další výpadky horeni na valcích 1,2,4). Studený starty a teplý starty bez problemu, volnoběh drží bez problému, jezdim jen na vervu 100, soft je delany jen na minimum 98.. další věc co mě dost vytáčí, že modře zakouří, kdyz běží na volnoběh a prošlápnu plyn. před demontaží hlavy ani obláček ☝🏻 u kovaných pístů je vůle cca 0,5mm na měrku vůči válci (piston slap), ale neresil jsem, pač problem nebyl zadnej pred rozborkou. než dojde na typováni, tak jen rozepíšu co je dělaný 😁 nové svíčky, moduly, vstřiky, origo pcv ventil s poslední revizí, sání ramair, virivky off, prv ventil rs4, podavacka rs3, autotech kit vysokotlak.. tlaky jak nízkej, tak i vysokej jsou naprosto v poradku, dle pozadovanych a neklesaji.. tlaky motoru necelých 9bar na vsech stejný (za tepla i za studena).. pokles vykonu mi neprijde ani v nejmensim 😁 nejaky typy na co jeste kouknout? Uz fakt nevim.. 🙁 chystam se jeste na kontrolu softu
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
Bwj
Odtrhy sklepany z 0,7 na 0,55, skubani prestalo 😁👍🏻 Ale to huleni modry je sileny.. dnes jsem byl i na brzde jestli je motor v kondici a ma plnejch 360ps/490nm maha (370/550 motocom).. vymenil jsem ventildekl za fungl novej kvuli tem prepazkam na odvetrani, beze zmeny.. rikam, na spodek jsem nesahal, ta vule me teda taky dostala, ale u nekterych kovanych pistu to udajne tak je 🤷🏻♂ Pri plnym knedliku to nehodi ani oblacek, ale necha se na volnobeh a pak proslapne a fest zahuli. A cim dele na volnobeh, tim vic zahuli.. jakoby se nekde nakumuluje olej bo co, ja uz fakt nevim.. pres vikend vyndam turbo a podivam se jestli nejde olej pres gufirka na vyfukovych ventilech. Pred sundanim hlavy ani oblacek ☹
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Hele tak na tý hlavě musí být něco špatně, teď jsem c práci řešil zánovní traktor motor SiSu ( finsko ) najeto necelých 1000hodin, žral od nova olej ale bylo to čím dál horší, tak se to rozházelo a bylo prasklý vodítko na ventilu, asi jak je tam lisovali tak to prdlo,gufírko to chvíli drželo ale pak to začalo pumpovat olej do válce
Ty svíčky když jsi měl venku měly stejnou barvu nebo některá černější ??
Ty svíčky když jsi měl venku měly stejnou barvu nebo některá černější ??
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
Bwj
Zitra na to mrknu, svicky barvu vsechny stejny.. jeste jsem se zacal priklanet k turbu 🙁 jestli nehaze rovnou do vejfuku.. sice 12tis po repasu, ale uz zacinam bejt paranoidni na vsechno.. hlavne dostava dost na prdel, takze buhvi jak na tom je a kdo ten repas delal.. az se dozvim neco vic, dam vedet
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
Bwj
Vyřešeno.. gufirka na vejfukovych ventilech nejsou narazeny na voditkach
tady se utnul pan mistr.. ale toho hledani okolo 


Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
Bwj
Vsimnul jsem si ze je chycena na jednom ventilu na saniroman1648 píše:Proč poptáváš tu vačku ??
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Re: Bwj
Prospeedy píše:Vyřešeno.. gufirka na vejfukovych ventilech nejsou narazeny na voditkachtady se utnul pan mistr.. ale toho hledani okolo
No tos tedy opravdu narazil na mistra svýho oboru, nenasadit gufírka a ani nezkontrolovat palce ... Nic jinýho nepokazil?Prospeedy píše:Vsimnul jsem si ze je chycena na jednom ventilu na saniroman1648 píše:Proč poptáváš tu vačku ??

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
Bwj
Je to opravdu mistr svyho oboru, ač to ted tak nevypada 😁 nikdy zadnej problem nebyl a to je dost vytezovanej.. resil jsem to s nim a absolutne nema páru jak se to mohlo stat.. v tydnu prijede a mrkne na to.. je to divny ze by vyskakali na vejfuku a na sani zustali.. uvidim, snad se to nebude opakovat [/i]
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Leda by mu došly jiný větší který tam nedrží, nevím no nic jiného mě nenapadlo
To u nás byl "hlavař" kterej uměl litinovou hlavu akorát ve stodole na magnetce srovnat, zafrezovst sedla a zalapovat ventily, doba Š120, jenže pak se mu začaly vozit hliníkový hlavy s guferama tak skončil
Ale zkoušel to, tak to máte hotový... A co ty gufirka dyt jsou starý, vodítka taky... Jooooo? To není možný, to asi dělal mladej a zapomněl na to
To u nás byl "hlavař" kterej uměl litinovou hlavu akorát ve stodole na magnetce srovnat, zafrezovst sedla a zalapovat ventily, doba Š120, jenže pak se mu začaly vozit hliníkový hlavy s guferama tak skončil
Ale zkoušel to, tak to máte hotový... A co ty gufirka dyt jsou starý, vodítka taky... Jooooo? To není možný, to asi dělal mladej a zapomněl na to
