2.0 tfsi stage 2+ výpadky zapalovaní

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

2.0 tfsi stage 2+ výpadky zapalovaní

Příspěvek od Prospeedy »

Ahoj ✌🏻 už jsem bezradnej, tak se obracím s prosbičkou o radu. Už jsem malinkej kousíček od toho, než to auto zapálím 😁. U 2.0 tfsi bwj stage2+ (370ps/550nm).. Pred 12tis km se davali zrp ojky, cp piston písty, acl šály (majitel prede mnou).. ted přes zimu jsem měnil všechny ventily od supertechu a tvrdší pruziny, plus se rovnou delala hlava (vodítka, gufírka, zabroušení..) vstřiky bosch co tam patřej maji najeto max 2tis od novoty.. dneska jsem se jel projet a spozoroval obcasny výpadky horeni pri plnym plynu okolo 5tis ot na 1válci ( toto dělalo i před zimou, podezreni na vstriky > nove vstriky) k tomu zrejme souvisejicí volnoběh > občas po zastavení i po klidný jízdě padne k 500 ot, dokonce i chcípne (lambda při tomto padne k 0,7), jinak volnoběh drží bez problému když se srovná. Občas je slyšet zakopnutí (další výpadky horeni na valcích 1,2,4). Studený starty a teplý starty bez problemu, volnoběh drží bez problému, jezdim jen na vervu 100, soft je delany jen na minimum 98.. další věc co mě dost vytáčí, že modře zakouří, kdyz běží na volnoběh a prošlápnu plyn. před demontaží hlavy ani obláček ☝🏻 u kovaných pístů je vůle cca 0,5mm na měrku vůči válci (piston slap), ale neresil jsem, pač problem nebyl zadnej pred rozborkou. než dojde na typováni, tak jen rozepíšu co je dělaný 😁 nové svíčky, moduly, vstřiky, origo pcv ventil s poslední revizí, sání ramair, virivky off, prv ventil rs4, podavacka rs3, autotech kit vysokotlak.. tlaky jak nízkej, tak i vysokej jsou naprosto v poradku, dle pozadovanych a neklesaji.. tlaky motoru necelých 9bar na vsech stejný (za tepla i za studena).. pokles vykonu mi neprijde ani v nejmensim 😁 nejaky typy na co jeste kouknout? Uz fakt nevim.. 🙁 chystam se jeste na kontrolu softu
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co třeba zkusit sklepat odtrhy na svíčkách na O.7 mm, třeba to pomůže mně jo ale u jiného tsi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No mě se spíš nezdá ta vůle 0,5mm mezi pístem a válcem...
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Bwj

Příspěvek od Prospeedy »

Odtrhy sklepany z 0,7 na 0,55, skubani prestalo 😁👍🏻 Ale to huleni modry je sileny.. dnes jsem byl i na brzde jestli je motor v kondici a ma plnejch 360ps/490nm maha (370/550 motocom).. vymenil jsem ventildekl za fungl novej kvuli tem prepazkam na odvetrani, beze zmeny.. rikam, na spodek jsem nesahal, ta vule me teda taky dostala, ale u nekterych kovanych pistu to udajne tak je 🤷🏻♂ Pri plnym knedliku to nehodi ani oblacek, ale necha se na volnobeh a pak proslapne a fest zahuli. A cim dele na volnobeh, tim vic zahuli.. jakoby se nekde nakumuluje olej bo co, ja uz fakt nevim.. pres vikend vyndam turbo a podivam se jestli nejde olej pres gufirka na vyfukovych ventilech. Pred sundanim hlavy ani oblacek ☹
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele tak na tý hlavě musí být něco špatně, teď jsem c práci řešil zánovní traktor motor SiSu ( finsko ) najeto necelých 1000hodin, žral od nova olej ale bylo to čím dál horší, tak se to rozházelo a bylo prasklý vodítko na ventilu, asi jak je tam lisovali tak to prdlo,gufírko to chvíli drželo ale pak to začalo pumpovat olej do válce
Ty svíčky když jsi měl venku měly stejnou barvu nebo některá černější ??
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Bwj

Příspěvek od Prospeedy »

Zitra na to mrknu, svicky barvu vsechny stejny.. jeste jsem se zacal priklanet k turbu 🙁 jestli nehaze rovnou do vejfuku.. sice 12tis po repasu, ale uz zacinam bejt paranoidni na vsechno.. hlavne dostava dost na prdel, takze buhvi jak na tom je a kdo ten repas delal.. az se dozvim neco vic, dam vedet
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Modra je dobra, olej.
Hledat odkud to jde.
Rikas svicky dobry, tak pak ze by to
poustelo turbo ?
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Bwj

Příspěvek od Prospeedy »

Vyřešeno.. gufirka na vejfukovych ventilech nejsou narazeny na voditkach :roll: tady se utnul pan mistr.. ale toho hledani okolo (wallbash)
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Proč poptáváš tu vačku ??
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Bwj

Příspěvek od Prospeedy »

roman1648 píše:Proč poptáváš tu vačku ??
Vsimnul jsem si ze je chycena na jednom ventilu na sani
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasně, měla by tam být 06F109101B, novej Kolbenschmidt u nás ca. 5000,- v německu se dá kolem 3500,-
Novej origoš u nás kolem 8000,- v německu 5000,-
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Re: Bwj

Příspěvek od Rayx »

Prospeedy píše:Vyřešeno.. gufirka na vejfukovych ventilech nejsou narazeny na voditkach :roll: tady se utnul pan mistr.. ale toho hledani okolo (wallbash)
Prospeedy píše:
roman1648 píše:Proč poptáváš tu vačku ??
Vsimnul jsem si ze je chycena na jednom ventilu na sani
No tos tedy opravdu narazil na mistra svýho oboru, nenasadit gufírka a ani nezkontrolovat palce ... Nic jinýho nepokazil? 8)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Taky mě to právě zarazilo když psal že to bylo celý dělaný
U takto upravenýho motoru k tomu už přistupovat pomalu jak k závoďáku,jakýkoliv sebemenší poškození ihned řešit, to není Felda 1.9D...
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Bwj

Příspěvek od Prospeedy »

Je to opravdu mistr svyho oboru, ač to ted tak nevypada 😁 nikdy zadnej problem nebyl a to je dost vytezovanej.. resil jsem to s nim a absolutne nema páru jak se to mohlo stat.. v tydnu prijede a mrkne na to.. je to divny ze by vyskakali na vejfuku a na sani zustali.. uvidim, snad se to nebude opakovat [/i]
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Leda by mu došly jiný větší který tam nedrží, nevím no nic jiného mě nenapadlo
To u nás byl "hlavař" kterej uměl litinovou hlavu akorát ve stodole na magnetce srovnat, zafrezovst sedla a zalapovat ventily, doba Š120, jenže pak se mu začaly vozit hliníkový hlavy s guferama tak skončil
Ale zkoušel to, tak to máte hotový... A co ty gufirka dyt jsou starý, vodítka taky... Jooooo? To není možný, to asi dělal mladej a zapomněl na to (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“