VW Sharan 2,0/130kW typ CFGC - škube při akceleraci - LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Čápa
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 17 zář 2010, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

VW Sharan 2,0/130kW typ CFGC - škube při akceleraci - LOG

Příspěvek od Čápa »

Ahoj,
dokážete mi poradit s uvedeným problémem?
Auto při akceleraci škube...není to extra hodně, ale je to znát, vysokých otáček v pohodě dosáhne.
Má někdo zkušenost nebo to již řešil? Připadne mi, že regulační odchylka strašně lítá.
log zde: https://uloz.to/tamhle/EPwWqoRttjCI

Díky za pomoc

Diagnostika hlásí:

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 RL HW: 03L 907 309 Q
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9980
Kódování: 0019003A043401080000
Číslo dílny: WSC 21169 184 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018RL 003008 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018F_VW36.rod
VCID: 0507C91B8417CDAE21-8050
1 nalezena chyba:

5174 - regulace tlaku paliva
P1065 00 [039] - regulacni odchylka
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 217446 km
Datum: 2090.14.30
Čas: 16:39:50

Otáčky motoru: 1849.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 79 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 88 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 1 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 15.000 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Stav motoru: COENG_RUNNING
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3


Readiness: 0 0 0 0 0
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
Čápa
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 17 zář 2010, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: VW Sharan 2,0/130kW typ CFGC - škube při akceleraci - LOG

Příspěvek od Čápa »

Nikdo by nic neporadil?
Vyměněny vstřiky na základě testu přepadu. Dva byly vadné, nicméně škubání za jízdy občas přetrvává.
Regulační odchylka je jen vypočtená hodnota požadované a skutečné hodnoty tlaku? Nebo změřená hodnota?

Díky za radu.

Čápa
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“