Stránka 1 z 2

Napsal: 17 úno 2021, 16:59
od Biimbo
každá STK má svoje zákazníky kteří projdou vždy. Ty jsi jedním z těch ostatních co musí vyletět, protože to tak musí být kvůli průměru. Stejně jako na úřadě, kde tě kvůli něčemu chybějícímu donutí od přepážky odejít i když si kolikrát vymyslí věc která není třeba a na tvoje číslo z automatu udělají službu svýmu kámošovi.

Napsal: 17 úno 2021, 17:41
od tukydydes
STK = největší úplatky a kamarád kšefty a v Praze krát dva...

Napsal: 17 úno 2021, 18:42
od jericho-3
Kamarádšoft funguje, technici z STK jsou honorace a většina šmelinářů s auty jim leze do zadku. V hospodě jim platí a samozřejmě ti technici nejsou žádní raketový inženýři, jsou to často zkrachovaní mecháni, nebo nevyužití středoškoláci..A nejvíc je naštve, když nemohou nic najít, připadají si jako blbci, když je vše o.k. Tak tě poté vyhodí za odrazku..Hlavně to chce nedělat machra a dělat, že jsi diletant, musíš pořád kroutit hlavou,že to nechápeš a divit se..A samozřejmě musíš chápat, že je to jejich práce a já osobně je často chápu, nedovedu si představit, že bych dal štempl na nějakou vránu...Má to pak na triku. Takže je třeba si přát rozumného, zkušeného a nezakomplexovaného technika, který není po opici a doma to má v pořádku... :)

Napsal: 17 úno 2021, 19:20
od JeníkRS
Protoze i lehka zavada co ke v protokolu musi byt do dalsi stk spravne opravena
jericho3>> Ted jsi me pobavil 😂😂😂😂

Napsal: 17 úno 2021, 19:45
od Biimbo
JeníkRS píše:Protoze i lehka zavada co ke v protokolu musi byt do dalsi stk spravne opravena
A jak opravíš povrchovou korozi rámu nebo karoserie případně náprav? Rozeberes to do šroubku a opískujes? Třeba 4 letý auto?

Napsal: 17 úno 2021, 19:54
od rudy5
Ja som teda nevidel 15rocne auto ktoré by na STK nemalo aspoň 3 ľahké závady, keď som bol na STK tak som si všimol ze tam píše hoci co len aby tam bolo niečo napísané naposledy mi napísal zle uchyteny akumulátor a pritom tam bol prichytený ako ma byt nešlo s nim ani pohnúť ale asi tam niečo napísať musí, dokonca jebu aj za to ze máš zajdute predné svetlomety aj keď minimálne, povrchová korózia podvozku to píšu už na 3r aute.

Napsal: 17 úno 2021, 19:56
od rudy5
Protoze i lehka zavada co ke v protokolu musi byt do dalsi stk spravne opravena[/quote]

Ľahké závady co som mal napísané pred x rokmi som sa ich ani nechytil a teraz keď som bol ich ani nenapísal napísal zase úplne iné, všetko záleží od technika

Napsal: 17 úno 2021, 21:02
od WOB
jezdím pořád do té stejné STK, takže kdyby na autě bylo něco špatně tak jim to omlátím o hlavu, že předtím to prošlo.
Ale mám Toyotu a né posranou škodovku to jo.

Jinak jak na zhnilou kastli? Jen když si toho auta vážíš, tu existuje jistá služba:

https://www.canocar.cz/antikorozni-ochrana

pro ubožáky to není no... Ale zase likvidační cena to taky není. (crazy)

Napsal: 17 úno 2021, 22:35
od JeníkRS
Toyotu (rofl)
Biimbo píše:A jak opravíš povrchovou korozi rámu nebo karoserie případně náprav? Rozeberes to do šroubku a opískujes? Třeba 4 letý auto?
Jasny ze je to divny, treba takovadle lehka zavada, ale spravne by to tak melo byt🤷‍♂️ ja to nevymyslel. Ale kdyz mas neco zvenku viditelne poniceny a vyhodi te, tak se neni cemu divit, ikdyz je to blba odrazka. Kamarada vyhodili za lehounce ustipnutej blinkr v zrcatku na O2

Napsal: 18 úno 2021, 09:27
od ROMEK
JJ ako píše rudy niektore zavady tam píšu technici automaticky podla veku auta. jak má auto 10rokov + je tam aj "motor prevodovka tesnosť" pritom ju ani nevidí lebo su tam dekle.

Ja su za tie STK rad aspoň nejezdia kdejake vraky po cestách.

Napsal: 18 úno 2021, 11:01
od Jarda S.
u nás už ne, za to by tě měl vyhodit ;)

Napsal: 18 úno 2021, 11:28
od roman1648
Nám to dělá kámoš kterej dělá technika snad celej život, nejlepší je když dám na auto komplet nový brzdy a on do závad napíše "nadměrná koorze brzdových kotoučů" protože se mu nechce nic jinýho vymýšlet (noteeth)

Napsal: 18 úno 2021, 11:52
od ROMEK
no jo u nás ked nebyli ešte kamery mnel sem tam kamoša technika ten otevrel bránu pozdravil potom na 20min zmizel došel s 2ma kávama pokecali sme co a jak do protokolu napísal blbosti korozia nosného rámu,motor prevodofka tesnosť,vola v pákach tyčiach riadenia... a pod autem ani nebyl (LOL)

Napsal: 18 úno 2021, 11:55
od roman1648
Jj to šlo no ještě, dneska si to nikdo nedovolí

Napsal: 18 úno 2021, 13:04
od Jarda S.
ale dovolí, jen musí být auto na lince a nafocený (LOL)