Stránka 1 z 2
Kodiaq 110kw vs 140kw
Napsal: 25 úno 2021, 07:33
od Torgan
Ahojte zvažujem kúpu Kodiaqa a chcel by som vedieť aké sú rozdiely v motoroch. 2.0 tdi 110kw vs 140kw. Ci je konštrukčné iný motor 140kw alebo je iné len turbo a soft, či by ste mi vedeli k tomu niečo napísať. Pripadne ci je rozdiel v spoľahlivosti? Do. Koľko je pripadne dimenzovana DSG. Ďakujem.
Napsal: 25 úno 2021, 21:14
od marfan
Základný rozdiel je že silnejšia verzia ma vyvažovacie hriadele.
Silnejšia verzia by mala mať vodou chladené turbo, iné vstreky.
Ostatok čo sa týka motora je rovnaký. Spolahlivosť podľa mňa rovnaká.
Čo sa týka DSG tak ak tam je 7 stupňova s mokrými spojkami tak by to mala byť DQ381 ak je 6st. tak DQ250.
Obe prevodovky znesú skoro tie isté Nm. Po úprave softu do 500Nm. Potom treba už meniť spojky za lepšie.
Napsal: 25 úno 2021, 22:34
od Source
Hlavne ten 140kw ide pocitovo skoro rovnako ako tá 110kw, proste radšej by som volil tú 110kw + úprava a pôjde to lepšie ako tá 140 alebo teda 140 a potom úprvu

Napsal: 26 úno 2021, 14:15
od jericho-3
marfan píše:Základný rozdiel je že silnejšia verzia ma vyvažovacie hriadele.
Silnejšia verzia by mala mať vodou chladené turbo, iné vstreky.
Ostatok čo sa týka motora je rovnaký. Spolahlivosť podľa mňa rovnaká.
Čo sa týka DSG tak ak tam je 7 stupňova s mokrými spojkami tak by to mala byť DQ381 ak je 6st. tak DQ250.
Obe prevodovky znesú skoro tie isté Nm. Po úprave softu do 500Nm. Potom treba už meniť spojky za lepšie.
Můžete mi říci, co vás pořád vede k tomu upravovat soft a tím kurvit vše okolo? Kdykoliv potkám Kodiaq tak jede jako s hnojem..
Napsal: 26 úno 2021, 15:52
od MirekX
Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Napsal: 26 úno 2021, 16:17
od Source
jericho-3 píše:Můžete mi říci, co vás pořád vede k tomu upravovat soft a tím kurvit vše okolo? Kdykoliv potkám Kodiaq tak jede jako s hnojem..
Realny príklad toho čo sa tým skurví ? Prosím ale nie príklady toho keď mu tam nejaký jožo od tesca nahrá nejaky soft,
Napsal: 27 úno 2021, 20:45
od Torgan
Source píše:Hlavne ten 140kw ide pocitovo skoro rovnako ako tá 110kw, proste radšej by som volil tú 110kw + úprava a pôjde to lepšie ako tá 140 alebo teda 140 a potom úprvu

Požičal som si teraz na víkend 110kw automat 4x4 a čakal som ze to pôjde horšie, príde mi to kultivované. Mal som obavu že to bude mŕtve oproti bmw co mam teraz, preto zvažujem ci 140kw alebo 110kw+chip. Lebo je rozdiel medzi tými motorkami he 3000eur cca
Napsal: 27 úno 2021, 20:47
od Torgan
MirekX píše:Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Príde mi ten 110kw celkom fajn, dá sa stým ísť aj trochu svižne, odspodu ide pekne celkom. Čakal som horšie. Len neviem ako ide 140kw
Napsal: 06 bře 2021, 23:12
od techi
Doby že se čipovalo hlava nehlava pšemožné rotačky a pd jsou nenávratně pryč. Dnešní motory a softy jsou tak složité a slazené na emise, že já bych do toho už určitě nešel.
Napsal: 07 bře 2021, 15:20
od marfan
Torgan píše:MirekX píše:Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Príde mi ten 110kw celkom fajn, dá sa stým ísť aj trochu svižne, odspodu ide pekne celkom. Čakal som horšie. Len neviem ako ide 140kw
Je dosť možné, že 110kw verzia reálne má niekedy aj 125kw a 370Nm a 140kw verzia máva zvyčajne 132-135kw a 370-380Nm preto sa tá silnejšia verzia zdá byť nejaká slabá.
Ja som mal možnosť vyskúšať 140kw v Passate B8 a mne Octavia 135kw ide o dosť lepšie. (teraz po úprave je to ešte viac cítiť). Tak isto som pár krát išiel na Passate B8 110kw priebeh výkonu sa mi zdal lepšie odladený ako pri 140kw.
Inak tie 140kw verzie tvrdia, že idú dobre až ozaj po úprave. Vtedy to má celkom slušné parametre a v Kodiaqu to musí ísť tiež dobre. Možno lepšie ako benzínový dvojliter.
@techi: Myslíš, že je to až tak zložité a preto chodí po cestách toľko aut upravených ?? Pri rotačkách a PDečkach si často videl pri obiehaní mrak dymu a vtedy si vedel, že to má upravené. Teraz v dobe kde všetky nové diesle majú DPF tak ani nevieš, že to auto je upravené. Zistiš to len tak, že to auto ide lepšie ako by malo.
Bol som s upraveným autom na TK a EK. Výsledok auto v 100% stave po 220tkm s DPFkom. Emisie vzhľadom na aktuálnu metodiku na jednotku. Ak máš v poriadku DPFko tak je to OK.
Napsal: 31 bře 2021, 20:47
od DIESELPOWER office
techi píše:Doby že se čipovalo hlava nehlava pšemožné rotačky a pd jsou nenávratně pryč. Dnešní motory a softy jsou tak složité a slazené na emise, že já bych do toho už určitě nešel.
Musíte jít pouze za odborníky

Napsal: 26 črc 2021, 07:50
od MatusMoc
marfan>> Nie nemajú
Napsal: 31 črc 2021, 18:29
od jericho-3
Experti tvrdí co marfan , že 110 kw je lépe odladěná než 140kw a motor se i lépe cítí a víc vydrží..
Napsal: 01 srp 2021, 11:57
od Source
Hlavne CRLB je perfektný motor oproti 140kw ktorý už má aj adblue. Napríklad teraz som porovnával dva passaty 110 crlb a 140kw (nepametam si kod motora) a musim povedaz ze na tej 110kw verzii sa lepšie vozilo ako na tej 140kw. A hlavne crlb su uz otestovane, spolahlive motory
Napsal: 01 srp 2021, 12:31
od marfan
Je to také príjemnejšie vozenie ale zasa 140kw verzia keď sa upravy tak je to zasa iná liga.
Doma jazdim na dvoch RS jedna upravená jedna nie a je to proste cítiť, že tá upravená tých koní má viac pod kapotou.
A CRLB by mal mať tak isto vyvažováky ako DFGA, CUNA, CUPA čiže kultivovanosť oproti CFKC je lepšia.