Vyndání vstřiku Jumper Boxer 2,2 HDi 2007
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 zář 2018, 13:39
- Bydliště: Něco mezi Jihlavou a Havl. Brodem
Vyndání vstřiku Jumper Boxer 2,2 HDi 2007
Ahoj všichni
Mám problém vyndat vstřik na Jumperu 2,2 HDI 2007, naj 340 000. První co jsem zkoušel, bylo ho rozhýbat do stran, trochu se hnul, ale to bylo tak vše. Následně mi došlo, že ho jen povoluji v závitu, vůbec s ním nehýbu v hlavě.
Další pokus byl, kdy jsem povolil držák tvaru “H“, který drží vždy dva vstřiky, aby ho motor mohl „vyplivnout“. Fungovalo to samozřejmě jen na vstřik, který nepotřebuji vyndat, ten byl ven hned. Pak jsem si vyrobil polovinu toho „H“ držáku s myšlenkou, že chytnu jen vstřik, který v motoru potřebuji nechat. Jenže mi nedošlo, že se nemám kde opřít a aby vstřiky držely, opře se držák o oba vstřiky. Tudíž tato polovina je nutno opřít o plastový kryt hlavy a tam si netroufám to moc utahovat, tudíž to také moc nefunguje. Navíc ten vstřik už snad ani neběží, tudíž motor proti němu tlakuje asi jen kompresí, ne spalovacím cyklem, takže to asi ani nemá moc velký smysl.
Má na to někdo nějaký fígl, nápad, případně kontakt na někoho, kdo to na Vysočině umí vyndat?
Díky za rady
Mám problém vyndat vstřik na Jumperu 2,2 HDI 2007, naj 340 000. První co jsem zkoušel, bylo ho rozhýbat do stran, trochu se hnul, ale to bylo tak vše. Následně mi došlo, že ho jen povoluji v závitu, vůbec s ním nehýbu v hlavě.
Další pokus byl, kdy jsem povolil držák tvaru “H“, který drží vždy dva vstřiky, aby ho motor mohl „vyplivnout“. Fungovalo to samozřejmě jen na vstřik, který nepotřebuji vyndat, ten byl ven hned. Pak jsem si vyrobil polovinu toho „H“ držáku s myšlenkou, že chytnu jen vstřik, který v motoru potřebuji nechat. Jenže mi nedošlo, že se nemám kde opřít a aby vstřiky držely, opře se držák o oba vstřiky. Tudíž tato polovina je nutno opřít o plastový kryt hlavy a tam si netroufám to moc utahovat, tudíž to také moc nefunguje. Navíc ten vstřik už snad ani neběží, tudíž motor proti němu tlakuje asi jen kompresí, ne spalovacím cyklem, takže to asi ani nemá moc velký smysl.
Má na to někdo nějaký fígl, nápad, případně kontakt na někoho, kdo to na Vysočině umí vyndat?
Díky za rady
-
- Aktivista
- Příspěvky: 32882
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 11 bře 2021, 16:18, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 32882
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 zář 2018, 13:39
- Bydliště: Něco mezi Jihlavou a Havl. Brodem
Zajímavé, vůbec tu zprávu nevidím, ani z mobilu, ani z PC. Až teď, když cituji, se mi objevila. Tak to tu nechám, kdyby to měl někdo podobně.slovacek.milos píše:https://www.googleadservices.com/pagead ... hBK&adurl=
Dej fotku jaký vstřiky tam jsou
Na Bosch který mají takovou tu velkou přívlečnou matu se ta matka povolí,sundá se eletrická část,pod ní je pružinka a taková jehla s talířkem,kalená podložka,bacha na to,neotočit,nazasrat atd
Na ten závit po té matce natočím vyrobenou redukci,šroubovici a závaží má tak 5kg,cukám nahoru,někdy to jde, někdy ne
Pokud to nejde jezdí na to borec chce 1500 za vytažení jednoho vstřiku + něco na cestu
Na to vytláčení vstřiku kompresí bacha, kámoše to takto málem zabilo,nastartoval si motor a blickama se snažil vstřik vyndat,ten najednou vyletěl,trefil ho do lícní kosti že z toho byl dva týdny marod...
Na Bosch který mají takovou tu velkou přívlečnou matu se ta matka povolí,sundá se eletrická část,pod ní je pružinka a taková jehla s talířkem,kalená podložka,bacha na to,neotočit,nazasrat atd
Na ten závit po té matce natočím vyrobenou redukci,šroubovici a závaží má tak 5kg,cukám nahoru,někdy to jde, někdy ne
Pokud to nejde jezdí na to borec chce 1500 za vytažení jednoho vstřiku + něco na cestu
Na to vytláčení vstřiku kompresí bacha, kámoše to takto málem zabilo,nastartoval si motor a blickama se snažil vstřik vyndat,ten najednou vyletěl,trefil ho do lícní kosti že z toho byl dva týdny marod...
Nám jezdí z Brna
http://demontaz-vstrikovacu.cz/
http://demontaz-vstrikovacu.cz/
-
- Aktivista
- Příspěvky: 32882
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 zář 2018, 13:39
- Bydliště: Něco mezi Jihlavou a Havl. Brodem
Re: Vyndání vstřiku Jumper Boxer 2,2 HDi 2007
Dobře, nemám to v podpisu nebo u svého jména jako ty (zkusím doplnit), ale psal jsem to alespoň obecněEmbie píše:Ahoj všichni
.....
případně kontakt na někoho, kdo to na Vysočině umí vyndat? ....
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 zář 2018, 13:39
- Bydliště: Něco mezi Jihlavou a Havl. Brodem
Re: Vyndání vstřiku Jumper Boxer 2,2 HDi 2007
Ahoj
Tak se povedlo vyřešit. I když je to staré téma, doplním ho, třeba se to někdy někomu bude hodit.
Další věc byla, že jsem koupil reverzní kladivo, celkem velké. Bohužel s tím nehlo. Chybu bych neviděl ani tak v kladivu, ale v tom, že jsem ho se vstřikem spojoval ocelovým lankem - jednak pruží lanko, jednak se mele do stran, tam se dle mě ztratí hodně energie rázu a pak to nemá ten účinek. Kdyby se to přímo našroubovalo jak tu někdo psal, možná by to bylo lepší.
Nicméně já jsem použil to ocelové lanko trochu jinak, viz situace s přetrženým řetízkem nahoře. Uvázal jsem na lanko vstřik, na druhé straně dvoumetrový jekl, ten hned za chladičem jsem ho opřel přes trámek o zem, abych měl pořádnou páku a páčil jsem a páčil. Lomcoval jsem s celým autem až to škublo. Upřímně jsem si myslel, že jsem ten vstřik urval, ale nakonec ne Vyndal jsem ho vcelku. Takže toto je můj funkční postup, používat na vlastní nebezpečí
Tak se povedlo vyřešit. I když je to staré téma, doplním ho, třeba se to někdy někomu bude hodit.
Další věc byla, že jsem koupil reverzní kladivo, celkem velké. Bohužel s tím nehlo. Chybu bych neviděl ani tak v kladivu, ale v tom, že jsem ho se vstřikem spojoval ocelovým lankem - jednak pruží lanko, jednak se mele do stran, tam se dle mě ztratí hodně energie rázu a pak to nemá ten účinek. Kdyby se to přímo našroubovalo jak tu někdo psal, možná by to bylo lepší.
Nicméně já jsem použil to ocelové lanko trochu jinak, viz situace s přetrženým řetízkem nahoře. Uvázal jsem na lanko vstřik, na druhé straně dvoumetrový jekl, ten hned za chladičem jsem ho opřel přes trámek o zem, abych měl pořádnou páku a páčil jsem a páčil. Lomcoval jsem s celým autem až to škublo. Upřímně jsem si myslel, že jsem ten vstřik urval, ale nakonec ne Vyndal jsem ho vcelku. Takže toto je můj funkční postup, používat na vlastní nebezpečí
Re: Vyndání vstřiku Jumper Boxer 2,2 HDi 2007
ono ani ta hydraulika "podkova "pod vstrek a ručnu pumpa z "dozeru" na kasne neni vždy vyhra že to vytiahne 3,0D ducata 160konove to je almazia ...bud ho zlomilo alebo natiahlo doslova Super vyriešeny motorček a ta voda neustala vo veku poklona
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo