VW Bora 1.9TDi 85kw ide na 3 valce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BLOWNY
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 čer 2019, 21:13
Odpovědi: 0

VW Bora 1.9TDi 85kw ide na 3 valce

Příspěvek od BLOWNY »

VW Bora 1.9 TDi 85kw, AJM
Zdravím, keď sa auto zohreje, začne ho škubať vyskočí ESP a ide na 3 valce, najskôr som napružil kontakty na konektroroch čo idú k vstrekom, nepomohlo, teraz som vymenil celý elektrický zväzok čo ide k vstrekom (tá rampa v hlave) a stále na 3 válce. Robí to len po zohriatí, za studena nič, normálne sa zohreje na 90 stupňov ešte chvíľu ide a potom kontrolka ESP a na 3 valce, vypnem zapnem motor a ide na 4 valce a po chvíľke jazdy (100m) znova na 3 valce.

Chyby z VAGu (za každým premazané, nejde mi do hlavy prečo to robí 4. vstrek a raz to ukázalo ako 1. vstrek)
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Niekto vie čo by to mohlo robiť?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když to zlobí, jak vypadá blok měřených hodnot 13, tzn. korekce?
BLOWNY
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 čer 2019, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od BLOWNY »

Tomas.cz píše:Když to zlobí, jak vypadá blok měřených hodnot 13, tzn. korekce?
Keď vyhodí 4. vstrek, 2 a 4 +-3mg, keď vyhodí 1. vstrek, 1 a 3 +-3mg
Keď ide na 4 valce, krásne hodnoty max 0,3
Ten prvý vstrek vyhodilo len raz, inak vždy vyhodí štvrtý
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5728
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

dosť často je problem v zvazku v hlave ktory je ponorený v oleji. Niekedy pomože napruženie kontaktov a prehriate spoločnej kostry. Uplne najlepšie ked sa ten zvazok vymení za nový stal okolo 60eur ale či sa ešte dá objednať nevím su to stare vraky
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
BLOWNY
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 čer 2019, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od BLOWNY »

ROMEK píše:dosť často je problem v zvazku v hlave ktory je ponorený v oleji. Niekedy pomože napruženie kontaktov a prehriate spoločnej kostry. Uplne najlepšie ked sa ten zvazok vymení za nový stal okolo 60eur ale či sa ešte dá objednať nevím su to stare vraky
Ako píšem, nepomohlo napruźenie ani výmena zväzku ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A co zkusit ESP vypnout ještě před tím než tato chyba nastane?
BLOWNY
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 čer 2019, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od BLOWNY »

Tomas.cz píše:A co zkusit ESP vypnout ještě před tím než tato chyba nastane?
Skúšal som, nepomôže
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zkus prohodit vstřiky mezi sebou.
Oct asv 2000, DieselPower
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

BLOWNY píše: Ten prvý vstrek vyhodilo len raz, inak vždy vyhodí štvrtý
Otázka je jak taky vypadá zvazek od zásuvky na hlavě k ECU. Ta 18071 (zkrat na +) je podezřelá 8)
BLOWNY
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 čer 2019, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od BLOWNY »

Pája 19 píše:Zkus prohodit vstřiky mezi sebou.
Dôvod?
BLOWNY
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 čer 2019, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od BLOWNY »

Rayx píše:
BLOWNY píše: Ten prvý vstrek vyhodilo len raz, inak vždy vyhodí štvrtý
Otázka je jak taky vypadá zvazek od zásuvky na hlavě k ECU. Ta 18071 (zkrat na +) je podezřelá 8)
Ten plánujem dnes skontrolovať, budem písať
BLOWNY
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 čer 2019, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od BLOWNY »

BLOWNY píše:
Rayx píše:
BLOWNY píše: Ten prvý vstrek vyhodilo len raz, inak vždy vyhodí štvrtý
Otázka je jak taky vypadá zvazek od zásuvky na hlavě k ECU. Ta 18071 (zkrat na +) je podezřelá 8)
Ten plánujem dnes skontrolovať, budem písať
Skontrolované, premerané stále blbne, už mi to prídem, že to robí permanentne. Rozbieham sa do kopca (studený motor) a začne ho škubať a hodí ho na 3 valce, to isté aj za tepla. Takže asi vstreky čo?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nalogovat kanál 23
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

23, to dává smysl. Pokud se nepohybuje jehla trysky, kanál 23 to odhalí. Byl by to jeden z mála případů, kdy by se pokazil PD vstřik. Většinou mají jen špatné hodnoty ale že by umíral úplně, se vidí méně často.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vstřik,kabeláž nebo jednotka KO
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“