Chipování HTP 1,2 12V - má to nějaký smysl?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chipování HTP 1,2 12V - má to nějaký smysl?
1. Nepište mi, že jsem idiot
2. Nepište mi, že jsem si měl koupit auto s jiným motorem
3. Je mi jasné, že skok to nemůže být takový, jako u turbomotorů
4. Ekonomiku neřešme - mám možnost velice zajímavé ceny od známého
Chci čistě technický, realistický názor nejlépe podloženou vlastní zkušeností z provozu....Bylo by to nějak alespoň trochu výkonově znát? O kolik kw by to šlo zvednout? Nekurví se tím pak nadměrně nějaký komponent (převodovka atd)...Kód je BMM a jde mi hlavně o nástup výkonu při předjíždění....Díky
2. Nepište mi, že jsem si měl koupit auto s jiným motorem
3. Je mi jasné, že skok to nemůže být takový, jako u turbomotorů
4. Ekonomiku neřešme - mám možnost velice zajímavé ceny od známého
Chci čistě technický, realistický názor nejlépe podloženou vlastní zkušeností z provozu....Bylo by to nějak alespoň trochu výkonově znát? O kolik kw by to šlo zvednout? Nekurví se tím pak nadměrně nějaký komponent (převodovka atd)...Kód je BMM a jde mi hlavně o nástup výkonu při předjíždění....Díky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5053
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Z toho moc nedostaneš.
Na vše jsis odpověděl v otázce, (jiný auto a motor,ekonomika,poškození a výdrž dílů).
Jinak samozdřejmě jde z toho i 200 Ps ale to už je vlastně novej motor za cenu daleko přesahující cenu jiného auta.
Na vše jsis odpověděl v otázce, (jiný auto a motor,ekonomika,poškození a výdrž dílů).
Jinak samozdřejmě jde z toho i 200 Ps ale to už je vlastně novej motor za cenu daleko přesahující cenu jiného auta.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
No nevím. Verze 47 kW šly na 51 kW, což byl výkon pozdějších verzí tohoto motoru. Verze 51 kW ve Fabii 2 umí třeba xtuning na 57 kW. Koukni na web čipových firem, co dokážou nabídnout.
O převodovku bych strach neměl, krouťák moc nahoru nejde, takže převodovka to snese. Jestli naroste na čipu na nějakých 125 Nm, nic se neděje, převodovka snese minimálně 150. To není turbo, kde by to rostlo o stovky.
Aby se s tím dalo předjíždět, budeš muset prakticky vždy podřadit. Tyhle motory se musí točit, nárůst výkonu je až ve vyšších otáčkách. Čip to neřeší.
Mimochodem, 12V verze úplně marná nebyla. Když to mělo už ty nové rozvody, tak to šlo. Ale problém je s pečením oleje, to je samozřejmě věčný boj.
O převodovku bych strach neměl, krouťák moc nahoru nejde, takže převodovka to snese. Jestli naroste na čipu na nějakých 125 Nm, nic se neděje, převodovka snese minimálně 150. To není turbo, kde by to rostlo o stovky.
Aby se s tím dalo předjíždět, budeš muset prakticky vždy podřadit. Tyhle motory se musí točit, nárůst výkonu je až ve vyšších otáčkách. Čip to neřeší.
Mimochodem, 12V verze úplně marná nebyla. Když to mělo už ty nové rozvody, tak to šlo. Ale problém je s pečením oleje, to je samozřejmě věčný boj.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Teoreticky by mělo jít toto: http://www.chiptuningkucera.cz/1-2-12v-47kw/d1155/
Jen tě trochu opravím. Kód motoru bude spíš BBM. Napsal si BMM
Jen tě trochu opravím. Kód motoru bude spíš BBM. Napsal si BMM
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Za kód se omlouvám a ten odkaz vůbec není marný...já o tom dost silně uvažuji...jinak ano samozřejmě podřadit...což samozřejmě dělám už teď...já ji točím, nejsem šetřílek....olej měním po 12 tis km Shell Helix
Já vím, že ty poslední jedničky měly 51kw a neměly egr a filtrbox byl extra...rozhodně bych řešil pouze soft....žádný nákladný výměny hardware
a přesně tak cca 3tisíce bych do toho dal...asi do toho půjdu
Já vím, že ty poslední jedničky měly 51kw a neměly egr a filtrbox byl extra...rozhodně bych řešil pouze soft....žádný nákladný výměny hardware

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23


nepropadat panice...
Ano, byla to ostuda VUT Brno, to nelze zpochybnit. Vlastně jsem se divil, jak tohle mohli vůbec pustit ven. Měli jsme doma starý Matiz, kde byl motor 0,8 tříválec, a jeho chod ve volnoběhu i v otáčkách byl proti HTP šepot květin, co se spotřeby a pružnosti týká, neměl chybu. Ale když už to ve Fabiích jezdí, snažím se najít aspoň nějaké pozitivum. Čtyřventil úplně marný nebyl, aspoň se neupalují ventily. Tolik pozitiva.
Osobně bych to určitě nečipoval. Osobně bych to určitě neměl. A nechtěl bych to ani zadarmo, natož za peníze, byť "přijatelné". Jakákoli cena za tuto motorizaci je vysoká. Zlaté staré motory 1,4 OHV.
Osobně bych to určitě nečipoval. Osobně bych to určitě neměl. A nechtěl bych to ani zadarmo, natož za peníze, byť "přijatelné". Jakákoli cena za tuto motorizaci je vysoká. Zlaté staré motory 1,4 OHV.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Hele kluci ale me to tak strašný zas nepřijde....oproti prechozi fabii, co jsem mel....1,4 16V brala olej uz po 70 tis km, a pruznost taky nikde...ja to mam je na takove kratke a pracovní trasy a zatim během 12 tis km jsem zatim poruchu motoru nemel...jen tech par koni navic kdyby bylo....jinak kultivovanost po startu za studena samozřejmě neni...a spotreba real je 7,5l ale na druhou stranu....tohle auto me urcite nezrujnuje....a na dalky mam samozrejme tu oktavku.....a ta uz par problemu teda mela urcite
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23