Stránka 1 z 1

206+ dlhý štart

Napsal: 30 dub 2021, 10:12
od Marek001
Ahoj, 206+ 2010 obyčajný 1,4 KFW motor studený dlho točí. Potom už chytá celý deň normálne, ale na druhý deň ráno zas dlhý štart. Ak sa pred studeným štartom zapne kľúč 2-3 krát (aby sa podávačka rozbehla viackrát) chytí to hneď, teda vyzerá ako keby „padal“ benzín späť do nádrže. Neriešil niekto? Nie je tam nejaká špecialita v nádrži v sacom koši nejaký ventil, tesnenie a pod kvôli čomu by to padalo?

Napsal: 05 kvě 2021, 06:56
od Marek001
Tak sám si odpoviem, chyba bola v slabej batérii. To s tou podávačkou bola zlá info od majiteľa, resp. náhoda - po pripojení tlakomera tam bol vždy normálny tlak aj keď to nechcelo chytiť. Problém bol že pri štarte padalo napätie k 5,5-7V pričom štartér točil "na ucho" normálne. Akonáhle došlo k tomu že napätie pri rozbehu štartéra podliezlo 5,5V ostala RJ motora na chvíľu paralyzovaná, ale hneď ako sa štartér rozbehol a napätie sa vrátilo aspoň na tých 6-7 V spamätala sa a motor chytil (to bol ten dlhý štart). Aj tak sa divím že to vôbec išlo. Pri štarte so starou batériou aj bez merania bolo vidno že aj prístrojovka vypadáva a samozrejem ABS, airbag s chybami ohľadom podpätia.

Napsal: 07 kvě 2021, 15:26
od slovacek.milos
[quote="Marek001"]Tak sám si odpoviem,

marku podkec

sufsatizace akumulátoru|???

pokud dojde k poklesu aku pod 7V tak některé řídící jednotky motoru nefachčí???

Napsal: 10 kvě 2021, 09:45
od Marek001
Miloš tá baterka mala X rokov (dátum som nenašiel) ale články asi nič moc... Neviem či tu je nejaké univerzálne pravidlo 5,5V alebo 7V, ale vždy je tam nejaká hranica. Napríklad sme tu mali raz JTD tam stačilo 6-7V a problém.

Napsal: 10 kvě 2021, 12:59
od slovacek.milos
Marek001 píše:Miloš tá baterka mala X rokov (dátum som nenašiel) ale články asi nič moc... Neviem či tu je nejaké univerzálne pravidlo 5,5V alebo 7V, ale vždy je tam nejaká hranica. Napríklad sme tu mali raz JTD tam stačilo 6-7V a problém.
moje zkušenosti je 7V minimum