Ibiza 1,4 BBY chyba EGR - průtok příliš velký
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ibiza 1,4 BBY chyba EGR - průtok příliš velký
Kluci Ibiza rv 2002, motor 1,4 16V 55kw BBY....rozsvěcí se kontrolka a chyba 16786 - systém vedení výfukových plynů - průtok příliš velký....tak jsem vyměnil egr za nový Pierburg....a chyba pořád vyskakuje...nevím po čem jít...v akčních členech normálně cvaká....ve VIS 6,5 jsem nenašel, že by se u tohohle kódu dělalo základko EGR, přesto jsem zkusil skupinu 074....adaptace OK
ŘJ je Marelli 4MV 4834
Auto má najeto 284 tis km a občas cuká na volnoběh (vynechává válec) ale chyba zážehu se nevypisuje...svíčky nové origo vw dle vin
ŘJ je Marelli 4MV 4834
Auto má najeto 284 tis km a občas cuká na volnoběh (vynechává válec) ale chyba zážehu se nevypisuje...svíčky nové origo vw dle vin
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Ibiza 1,4 BBY chyba EGR - průtok příliš velký
[quote="OťasTDi"]Kluci Ibiza rv 2002
otas pičovinka
co třeba přemýšlet opačně, nemáš náhodfou ucpanou trubku pod karbecem||???
sdělej klapku a čisti
otas pičovinka
co třeba přemýšlet opačně, nemáš náhodfou ucpanou trubku pod karbecem||???
sdělej klapku a čisti

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Tak trubka nádherně čistá, průchozí, ty zelené kroužky v pohodě, ale....
Může tuhle závadu udělat nakouslá od kuny ta hadice mezi podtlakovým hrncem a motorem? když jsem to celé rozdělával všimnul jsem si v ohybu malinkaté dírky od zoubku...mohlo by to být ono?
Může tuhle závadu udělat nakouslá od kuny ta hadice mezi podtlakovým hrncem a motorem? když jsem to celé rozdělával všimnul jsem si v ohybu malinkaté dírky od zoubku...mohlo by to být ono?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- johnyd1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 639
- Registrován: 25 dub 2010, 11:35
- Bydliště: Slovensko okr.NM
Odpovědi: 0
mohlo podla všetkého to saje falešný vzduchOťasTDi píše:Tak trubka nádherně čistá, průchozí, ty zelené kroužky v pohodě, ale....
Může tuhle závadu udělat nakouslá od kuny ta hadice mezi podtlakovým hrncem a motorem? když jsem to celé rozdělával všimnul jsem si v ohybu malinkaté dírky od zoubku...mohlo by to být ono?

Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Jak tenhle motor posuzuje, když má mít dost čistýho vzduchu, že si tolik čistýho vzduchu nebere ...
Váhu nemá, přes sondy ne, takže jedině zpětná vazba od EGR ventilu a tlak v sacím potrubí ...
Takže zkouknout znovu tu adaptaci v blocích 74 a 75, v DP popsáno jasně, VIS pokud nemá je mimo jako jindy ...
Při volbě zobrazované skupiny 074 s funkcí 04
„základní nastavení“ se řídicí jednotka motoru přizpůsobí
ventilu pro zpětné vedení výfukových plynů Toto
přizpůsobení se musí provést vždy, když se namontuje
jiný ventil pro zpětné vedení výfukových plynů (nebo
kompletní jiný motor), příp. jiná řídicí jednotka
motoru.
Koukám BBY má takovýhle vyměnitelný ventil s víčkem na sání pod přírubou na hlavu ... Je tady taky nebo je tam sání zaslepené?
036129720 + 036129530
Ale je to zřejmě jen v tom nastavení N18/G212.
16786/P0402/001026
http://www.pc-autodiagnostika.cz/
p.Svoboda to řeší G40 ...

Váhu nemá, přes sondy ne, takže jedině zpětná vazba od EGR ventilu a tlak v sacím potrubí ...
Takže zkouknout znovu tu adaptaci v blocích 74 a 75, v DP popsáno jasně, VIS pokud nemá je mimo jako jindy ...
Při volbě zobrazované skupiny 074 s funkcí 04
„základní nastavení“ se řídicí jednotka motoru přizpůsobí
ventilu pro zpětné vedení výfukových plynů Toto
přizpůsobení se musí provést vždy, když se namontuje
jiný ventil pro zpětné vedení výfukových plynů (nebo
kompletní jiný motor), příp. jiná řídicí jednotka
motoru.
Koukám BBY má takovýhle vyměnitelný ventil s víčkem na sání pod přírubou na hlavu ... Je tady taky nebo je tam sání zaslepené?
036129720 + 036129530
Ale je to zřejmě jen v tom nastavení N18/G212.
16786/P0402/001026
http://www.pc-autodiagnostika.cz/
p.Svoboda to řeší G40 ...

Po odpojení odvětrání klikové hřídele a ucpání místa kam patří nasadit v sání a ponechání volně dolů motor maká a kontrolka se nerozsvěcí...co to znamená? Tlaky byly v normálu...sice nic extra ale nebyly pod minimem
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Takže adaptace EGR jen na zapnutém zapalování sk74 a následně na běžícím motoru sk75 bez úspěchu?
Pokud ano a projevuje se to jaks popsal, tak to vypadá na problém s PCV/odvětráním klikovky ... Buď některá hadice systému KO, nebo ventil na víku hlavy 036103175C, a nebo taky rovnou ten hlavní bazmek 036103464G nebo pro novější VIN od čísla 008001 MY2002 036103464AH ...
Když vytáhneš měrku nebo povolíš víčko dolejvání na běžím motoru, jak to saje, hodně/málo?
Pokud ano a projevuje se to jaks popsal, tak to vypadá na problém s PCV/odvětráním klikovky ... Buď některá hadice systému KO, nebo ventil na víku hlavy 036103175C, a nebo taky rovnou ten hlavní bazmek 036103464G nebo pro novější VIN od čísla 008001 MY2002 036103464AH ...
Když vytáhneš měrku nebo povolíš víčko dolejvání na běžím motoru, jak to saje, hodně/málo?