Problém s nahozením motoru po výměně.
Napsal: 24 kvě 2021, 16:44
Zdravím všechny.
Kluci stal se mi problém s Oktavia II RS. (Do poslední chvíle auto v top stavu bez jakých koliv problému). Dokuď nepraskla kliková hřídel a vydřela mi blok.
Koupil jsem nový motor 2.0 tdi BMN 125kw Nechal si ho přehodit u mechanika.
Všude komplet nové těsnění okolo motorů, + gufera nova spojka, rozvody.
(Měnil se i domeček na klikové hřídele s magnetem(Gufera Viktor Reins).
Vstřiky měřené v loni (Top stav) (Kazové siemens 125kw).(Měnili se gumičky i hroty na vstřikách)
Bohužel po komplet sestrojení u dobrého mechanika.
Rozvody v pořádku podle diagnostiky žádná chyba nic.. rozvody prý kontroloval 4x Časování vše OK. Podle original VAG IMO nevykazuje žádný problém nic(žádné skryté tlačítko nemam).
Ale bohužel Motor se nedaří nahodit.
Motor jenom točí ale nechce chytit(Tváří se jak kdyby tam nešla Nafta(Přitom realně jde co se týče hadiček s čerpadla vše OK.(Ale motor točí ani neškytne.
Motor podle protáčení měl komprese jak kráva udajně najeto 128tkm za pěkny peníze v praze se zárukou pro informaci Motor byl holý použité moje vlastní).
Nevíte náhodou kde může být problém ? Mechanik nastavoval spodní gufero pomocí plastového kolíku a né originálního přípravku má s tím někdo zkušenost?
Byl bych moc vděčný za každou radu popřípadně kdyby se to už někomu stalo... jsem ochotnej i za fungujicí pomoc i zaplatit.
Mechanici si neví rady... 2.TDI BMN PPD 2007 OKTAVIA II RS
Kluci stal se mi problém s Oktavia II RS. (Do poslední chvíle auto v top stavu bez jakých koliv problému). Dokuď nepraskla kliková hřídel a vydřela mi blok.
Koupil jsem nový motor 2.0 tdi BMN 125kw Nechal si ho přehodit u mechanika.
Všude komplet nové těsnění okolo motorů, + gufera nova spojka, rozvody.
(Měnil se i domeček na klikové hřídele s magnetem(Gufera Viktor Reins).
Vstřiky měřené v loni (Top stav) (Kazové siemens 125kw).(Měnili se gumičky i hroty na vstřikách)
Bohužel po komplet sestrojení u dobrého mechanika.
Rozvody v pořádku podle diagnostiky žádná chyba nic.. rozvody prý kontroloval 4x Časování vše OK. Podle original VAG IMO nevykazuje žádný problém nic(žádné skryté tlačítko nemam).
Ale bohužel Motor se nedaří nahodit.
Motor jenom točí ale nechce chytit(Tváří se jak kdyby tam nešla Nafta(Přitom realně jde co se týče hadiček s čerpadla vše OK.(Ale motor točí ani neškytne.
Motor podle protáčení měl komprese jak kráva udajně najeto 128tkm za pěkny peníze v praze se zárukou pro informaci Motor byl holý použité moje vlastní).
Nevíte náhodou kde může být problém ? Mechanik nastavoval spodní gufero pomocí plastového kolíku a né originálního přípravku má s tím někdo zkušenost?
Byl bych moc vděčný za každou radu popřípadně kdyby se to už někomu stalo... jsem ochotnej i za fungujicí pomoc i zaplatit.
Mechanici si neví rady... 2.TDI BMN PPD 2007 OKTAVIA II RS
