DPF O3 2.0TDI CRMB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

DPF O3 2.0TDI CRMB

Příspěvek od Toledak »

Ahoj, nevím zda je to problém, nebo ne, ale po regeneraci je vypočtená hmotnost sazí úplně jiná, než naměřená.Viz obrázky níže, jeden je během regenerace a druhý bezprostředně po ní. Km od poslední regenerace 199, objem olejového popílku 0,16l.Nechtělo by to třeba vyresetovat některé hodnoty ohledně DPF, ať si jednotka vše znova dopočítá?
Obrázek
Obrázek
Nafta patří do TDi!
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

A dělá to něco? Máš nějaký problém v provozu? Řekl bych, že asi ne. Tak , proč se v tom štouráš.......Jinak, je to normální...Myslíš si, že je uvnitř DPF nějaký trpaslík , který váží saze?..Ale kdyby jsi přijel a měl někdo náladu a ty měl peníze, tak by ti řekli, že máš něco špatného v hodnotě 20Tis. Uklidnilo by to Tvou duši???? Věnuj se rodině, ženě, milence a na kraviny, které nic nedělají, se vyser !!!! Omlouvalo by Tě jedině , kdyby jsi ani jedno neměl...Takové lidi, jako jsi Ty, znám, myslím tuto povahu něco hledat špatného....A jsou blízkým, známým pro smích...
Naposledy upravil(a) DIAGNOSTIK dne 06 črc 2021, 20:03, celkem upraveno 2 x.
To je situace!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

regeneruje co 200km, tak si myslím že to není moc OK i když v motoru není žádná chyba, auto má najeto 248tis. km. Jen nechci zbytečně něco zanedbat, to je celé.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Pokud by to regenerovalo alespoň co 500km, tak budiž, nic neřeším.
Nafta patří do TDi!
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Tak si nech vyměnit DPF.,,,
To je situace!
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

CRMB má kratší interval pro regenerace, holt EU6 bez AdBlue ... Si tam nech frknout opatření 23AX, když se ti nelíbí současný stav :)

Mrkni se na kanály zanesení popílkem v g, stav a limit, který je 80g 8)
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

olejový popílek 64,2g
Nafta patří do TDi!
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Obávam sa, že to DPF má už najlepšie časy za sebou. Ono ešte regenerácie po 200km nieje nič hrozné horšie sú po 90-100km to je už docela naprd.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

100km je dobrý ale co teprve 15 až 20km. Pán koukal když jsem ho nechal zkontrolovat měrku na olej (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@Toledak
A kolik to má mít nalítáno? Vychází mi to cca na 300 000km, sedí to nebo to má jiný nájezd? Jestli je jinak vše OK včetně spotřeby, doporučení jsi dostal, jezdi a nestresuj se :)

Jé, přehlídl jsem, nalítáno 248 000. No, nevím jestli se s vícero km snižuje nájezd km na 1g, možné to je. Pokud ne tak to možná jezdilo kratší trasy apod. Nicméně, pokud vše OK, neřešit, stejně s tím nic dělat nelze než "investovat" ...
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

OK, nebudu tedy řešit. Snad jen by mě zajímalo, jestli ostatní mají podobnou zkušenost s 2.0TDI EURO VI, že regeneruje po 200km.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

Mne regeneruje cca 380 km, (350-400). Motor CUWA, najazdené 72 tis. Jazdím skôr kratšie trasy v týždni. Prebehlo prehratie sortu v autorizaku niekdy asi 2017-18 nepamätám si to presne, predtým to regeneroval pri viac km, asi 550-600km. Regeneruje pri zaplnení 23,5g, po regenerácii je tam asi 5-6g. Už to ale vôbec nesledujem ani neriešim, iba jazdím a o nejakom dpf neviem. Teda viem, lebo keď regeneruje drží dsg vyššie otáčky.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

https://forum.skodahome.cz/topic/149242 ... Dch-150km/

Jo to je to ušetření €, na kterým byl postaven kartel co nyní dostal pokutu, mít dostupnou technologii (SCR+AdBlue) a přitom pustit do světa EU6 bez ní ...
Musíš víc recirkulovat, abys měl méně NOx, jenže tím stoupá produkce PM, který plní DPF ...
23AX a sesterský akce kvůli stárnutí vrstvy pro redukci NOx v katu/DPF maj zřejmě ještě zvýšit recirkulaci, proto bude doházet k častější regeneraci ... To samý co provedli na EA189, to maj nyní i EA288 z let kolem 2015 než to prasklo, jenže to už by bylo pro (nejen) koncern smrtelný kdyby se o tom mluvilo moc ...

@rado.h
motor CUWA v CC, to máš bez AdBlue nebo už musíš močovinu dolévat?
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

bez AdBlue
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Mne regeneruje na CUPA po 400-500km po vyčistení DPF.

Predtým to bolo tak každých 200-250km.

A to jazdím často krát aj trasy tak do 1km, výnimočne viac ako 50km.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“