Ahoj, nevím zda je to problém, nebo ne, ale po regeneraci je vypočtená hmotnost sazí úplně jiná, než naměřená.Viz obrázky níže, jeden je během regenerace a druhý bezprostředně po ní. Km od poslední regenerace 199, objem olejového popílku 0,16l.Nechtělo by to třeba vyresetovat některé hodnoty ohledně DPF, ať si jednotka vše znova dopočítá?
A dělá to něco? Máš nějaký problém v provozu? Řekl bych, že asi ne. Tak , proč se v tom štouráš.......Jinak, je to normální...Myslíš si, že je uvnitř DPF nějaký trpaslík , který váží saze?..Ale kdyby jsi přijel a měl někdo náladu a ty měl peníze, tak by ti řekli, že máš něco špatného v hodnotě 20Tis. Uklidnilo by to Tvou duši???? Věnuj se rodině, ženě, milence a na kraviny, které nic nedělají, se vyser !!!! Omlouvalo by Tě jedině , kdyby jsi ani jedno neměl...Takové lidi, jako jsi Ty, znám, myslím tuto povahu něco hledat špatného....A jsou blízkým, známým pro smích...
Naposledy upravil(a) DIAGNOSTIK dne 06 črc 2021, 20:03, celkem upraveno 2 x.
regeneruje co 200km, tak si myslím že to není moc OK i když v motoru není žádná chyba, auto má najeto 248tis. km. Jen nechci zbytečně něco zanedbat, to je celé.
@Toledak
A kolik to má mít nalítáno? Vychází mi to cca na 300 000km, sedí to nebo to má jiný nájezd? Jestli je jinak vše OK včetně spotřeby, doporučení jsi dostal, jezdi a nestresuj se
Jé, přehlídl jsem, nalítáno 248 000. No, nevím jestli se s vícero km snižuje nájezd km na 1g, možné to je. Pokud ne tak to možná jezdilo kratší trasy apod. Nicméně, pokud vše OK, neřešit, stejně s tím nic dělat nelze než "investovat" ...
Mne regeneruje cca 380 km, (350-400). Motor CUWA, najazdené 72 tis. Jazdím skôr kratšie trasy v týždni. Prebehlo prehratie sortu v autorizaku niekdy asi 2017-18 nepamätám si to presne, predtým to regeneroval pri viac km, asi 550-600km. Regeneruje pri zaplnení 23,5g, po regenerácii je tam asi 5-6g. Už to ale vôbec nesledujem ani neriešim, iba jazdím a o nejakom dpf neviem. Teda viem, lebo keď regeneruje drží dsg vyššie otáčky.
Jo to je to ušetření €, na kterým byl postaven kartel co nyní dostal pokutu, mít dostupnou technologii (SCR+AdBlue) a přitom pustit do světa EU6 bez ní ...
Musíš víc recirkulovat, abys měl méně NOx, jenže tím stoupá produkce PM, který plní DPF ...
23AX a sesterský akce kvůli stárnutí vrstvy pro redukci NOx v katu/DPF maj zřejmě ještě zvýšit recirkulaci, proto bude doházet k častější regeneraci ... To samý co provedli na EA189, to maj nyní i EA288 z let kolem 2015 než to prasklo, jenže to už by bylo pro (nejen) koncern smrtelný kdyby se o tom mluvilo moc ...
@rado.h
motor CUWA v CC, to máš bez AdBlue nebo už musíš močovinu dolévat?