Stránka 1 z 2

A6 3.0 nizky tlak v railu, nejde nastartovat

Napsal: 15 črc 2021, 17:05
od Pavel Brno
Zdar vespolek,
A6 3.0 Tdi 180kw 2013 C7, najeto 167tkm dnes najednou prestala jet jak kdyz dojde nafta. 3 závady nízký tlak v railu. čerpadlo v nádrži jede, piliny sem v naftě nenašel. Poradíte?

5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:27

Otáčky motoru: 1337.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 38 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.260 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 39.3 °C
Střední vstřikované množství: 39.21 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 617700 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.0037e+006 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l

5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:32

Otáčky motoru: 1702.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 85.1 %
Rychlost vozidla: 37 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.200 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 41.0 °C
Střední vstřikované množství: 22.70 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 298000 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 950400 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l

5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 167141 km
Datum: 2021.07.15
Čas: 12:32:52

Otáčky motoru: 974.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 92.9 %
Rychlost vozidla: 13 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 47.9 °C
Střední vstřikované množství: 24.64 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bits 0-7: 4
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 75000 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 680000 hPa
Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0641
Zásoba paliva: 12.00 l

Napsal: 15 črc 2021, 20:28
od rami
A co remen co pohani cerpadlo ?
je bez zubu :) ?

Napsal: 16 črc 2021, 07:56
od hansdob
KO řemen na čerpadlo??

Napsal: 16 črc 2021, 08:45
od roman1648
Já jednou na Q7 CASA dělal vysokotlak KO, ale mělo to najeto přes 400tis. Bosch Rasošky je umí opravit

Napsal: 16 črc 2021, 11:04
od Pepíček
Pavel Brno: Cožpak to poradíme, ale bez vybavení se sám těžko někam hneš. Změřil bych při startu skutečný tlak v railu manometrem. Pokud by byl tlak v pořádku, byl by nejspíš jen špatný snímač tlaku. Pokud bude tlak opravdu nízký, čerpadlo nedokáže vytvořit spávný tlak. To může být příčina špatného dávkovacího ventilu(ucpané sítko, nebo zaseklá kulička), vydřené čerpadlo, nebo, nafta utíká některým porouchaným vstřikovačem do přepadu.

Námět na bádání máš, tak zkus při startu třeba ty přepady, jestli se neztrácí tlak tam.

Napsal: 16 črc 2021, 15:12
od Pavel Brno
Tak jinak. Spravíte to někdo? :D

Napsal: 16 črc 2021, 15:30
od roman1648
A koukal jsi vůbec na něco?? Oddekluj aspoň vepředu ten rozvod na čerpadlo jestli není řemen zhulenej
Pak zkouška vstřiků jestli všechno nejde do přepadů
Vypisovsnim o rady na nic neprijdes ;)

Napsal: 16 črc 2021, 16:26
od Pavel Brno
No koukal sem na ty piliny a ty sem nenašel. Jinak žiju v tom, že jsou tam všude řetězy tak mi to s tím řemenem není moc jasný. Ale klidně mě vyveďte z omylu Viz https://www.auditechautoservis.cz/rozvo ... id=1&pid=3

Napsal: 16 črc 2021, 19:07
od Biimbo
generace c6 je rozvod řetězy vzadu a pohon vysokotlaku vpředu. Jestli to tak je i u c7 to neumím říct. Nedělám je.

Napsal: 16 črc 2021, 20:01
od geo
Nová generace je má vzadu řetézem a umíraj čerpadla i vstřiky.

Napsal: 17 črc 2021, 07:55
od Octava
c7 ma pohon cerpadla v rozvodu, cerpadle je vzadu pod turbem... nicmene si myslim, ze ti umrel vstrik a chcije takovym zpusobem ze nedokaze udrzet tlak v railu.... uz jsem se s tim setkal u c7 ;)

Napsal: 17 črc 2021, 08:10
od slovacek.milos
[quote="Pepíček"] ale bez vybavení se sám těžko někam hneš. Změřil bych při startu skutečný tlak v railu manometrem.

pokud sem někdo dá výpis z paměti a má nízký tlak tak je blb v tom že si nepřepne na blok měřený h hodnot tlak pali va a nepodívá se na tlak jaký tam je tlak tam musí být 0 pak cca 200 motor chytne a 390, pokud to nevíš si v prdeli na teoretické rovině ;)

Napsal: 18 črc 2021, 08:16
od yardarytarda
roman1648 píše:A koukal jsi vůbec na něco?? Oddekluj aspoň vepředu ten rozvod na čerpadlo jestli není řemen zhulenej
Pak zkouška vstřiků jestli všechno nejde do přepadů
Vypisovsnim o rady na nic neprijdes ;)
hoši C7 nemá řemen na čerpadlo...Čerpadlo je vzadu na rozvodech (LOL)

Napsal: 18 črc 2021, 08:22
od yardarytarda
Octava píše:c7 ma pohon cerpadla v rozvodu, cerpadle je vzadu pod turbem... nicmene si myslim, ze ti umrel vstrik a chcije takovym zpusobem ze nedokaze udrzet tlak v railu.... uz jsem se s tim setkal u c7 ;)
Přesně tak,nejpravděpodobnější příčina..Pokud cp4 tlačí ..Vytočil bych prvně z cp4 solenoid a mrkl tam na piliny..Pak přepadový test.Postav k tomu někoho kdo se vyzná....

Napsal: 20 črc 2021, 09:27
od Pavel Brno
Takže piliny všude. Ucpaly vstřiky tak se to zastavilo. Spravovat nebo novej motor?