Stránka 1 z 3

Přehřívání Karoq

Napsal: 03 srp 2021, 13:21
od Tomas6
Jedná se o Karoq 2017 2.0 TDI 4x4 s DSG.
Jednou za čas se to přehřeje, teplota vyletí na 120, tak zapne topení na plno, uchladí to a pak je zbytek cesty, třeba dalších 300 km klid. Zitra s tím má přijet, pojedu to projet, ošahám hadice která teplá, která studená, uvidím. Spíš mne ale zajímá jestli tam není nějaká vyfikundace v podobě nějakého elektronického termostatu, případně několika termostatů atd...
Určitě tam bude asi termostat na dsg, ale ty spíš způsobovaly že se auto neohřálo, alespoň u OII.

Napsal: 03 srp 2021, 13:37
od mato8625
A vodní pumpa , clona je jak na tom

Napsal: 03 srp 2021, 14:18
od Tomas6
Vůbec netuším. Pořád jenom vyvolává že se to přehřálo atd, ale přijede až zítra. Snad teda. A popravdě mne ani nenapadla.
Je divné že se to přehřeje, nasledně zapnutím topení schládne a pak už tomu může šlapat jak vzteklý a teplota drží.

Napsal: 03 srp 2021, 15:13
od machal22
Vodní pumpa. Je tam el. clonka a ta se zasekává. Proplach motoru a tu nejnovější chladící kapalinu. Prý to hlavně zpusobovala ta předchozí. Dělala šlem a ta clonka se zasekávala

Napsal: 03 srp 2021, 15:18
od Source
Spôsobovala to G13, VW má na to TPI, kde sa dá kúpiť aj preplachová taká sada, alebo tekutina alebo ako to nazvať, ktorou prepláchneš chladiaci systém a potom tam treba naliať G12EVO. Ktorá je momentálna chladiacia kvapalina ktorú VW predáva. G13 už oficialne nepredáva

Napsal: 03 srp 2021, 17:14
od hansdob
Jj clonka na pumpě. tuhle jsem tu měl superba 3 totéž ale už byl čas zase na rozvody tak se to udělalo komplet a pohoda.

Napsal: 03 srp 2021, 17:22
od Tomas6
Jo je to možné. Jak to vyloučit?. Výměnou pumpy? A buď pomůže nebo nepomůže?

Napsal: 03 srp 2021, 18:57
od geo
Odpoj ten ventil na clonce ale někdy je seklá v půlce a jezdí to pak mu dá čouda na dálnici a nestíhá pak odpojeni na test je nanic jedině vyndat.

Napsal: 03 srp 2021, 19:03
od Tomas6
Borci díky
No budu laborovat. Jediné co vím tak že když tomu dá kopcem, tak se to přehřeje, zapne topení, ochladí to a pak další kopec je už pokoj. Je to nějaké divné. Jedině že by se sekla a tím jak se to přehřeje se uvolní. Zítra to mám celý den k dispozici, tak s tím pojezdím.
Najeto to má tak 70 tis. Pumpu asi origo že? Je potřeba nějaké spešl přípravky na rozvody? Nebo si vystačím s tím co mám na O3 1.6tdi?

Napsal: 03 srp 2021, 21:36
od Jirka.
přípravky jsou stejný z 1.6, když už se kousne tak žádná výměna kapaliny nepomůže, to člověk pomalu nepřerve ani rukou. Je to celkem běžná závada, zrovna minulý týden jsem jednu dělal.

Napsal: 04 srp 2021, 06:37
od Tomas6
Tak jo. Opravdu pumpa.Motor žhavý na 120, chladič, nádobka jak psí čumák... Kdyby byl termostat, tak nádobka je asi taky žhavá. Koupit asi origo že? O prachy nejde...

Napsal: 04 srp 2021, 08:55
od hansdob
Origo a ani ta kolikrát nevydrží svou životnost.

Napsal: 04 srp 2021, 10:45
od Tomas6
Tady ve Zlíně na salonu Škoda jich mají na skladě 7 ks. Asi ví proč... Pumpu mám, teď ještě čas to udělat. Asi až příští týden.

Napsal: 04 srp 2021, 14:54
od geo
Pokud je tam baňka se silikátem tak vyměň chladící za starší bez silikátu a propláchni to.

Napsal: 04 srp 2021, 16:55
od Jirka.
Poslední modifikace pumpy s indexem N na to už netrpí. Prý tam je uvnitř něco z keramiky dle lidí ze škodovky, ale nevím, nikdy jsem to rozebraný neměl.