Citroen Jumper 2012 2,2 HDi - núdzový režim
Napsal: 14 led 2022, 15:58
Dobrý deň, dlho som tu nebol ale s týmto si tak nejak neviem rady..
Môže mi niekto poradiť kde mám hľadať chybu ? Nechcem meniť diely štílom pokus / omyl.
Ide o Citroen Jumper rok 2012, motor 2,2 HDi 96kw
Začala svietiť kontrolka motora, ale auto išlo normálne. Na diegnostike bola chyba váhy vzduchu. Všimol som si že je deravá hadica od intercoolera k turbu, Tá sa vymenila ako prvá / nová, originál /
A vtedy to začalo.. chyba váhy vzduchu sa vymazala, po 10 km sa kontrolka motora rozsvietila znovu. No tentokrát to už začalo padať aj do núdzového režimu.
Vymenil som váhu vzduchu, auto sa znova napojilo na diagnostiku, no tých chýb tam už bolo viac ( neviem ako sem vložím obrázok, tak len odpíšem čo vypísala diagnostika )
Boli tam chyby :
P0095 - Snímač teplotynasávaného vzduchu na sacím potrubí
P0110 - Snímač teploty vzduchu v prutokomeru
P0244 - Merení polohy turbodmychadla
Chyby sa znovu vymazali, prešlo sa asi 20 km. Všetko bolo v poriadku. Po ďalšom naštartovaní ale kontrolka zasvietila znovu..
Auto bolo na zdviháku, vedenie vzduchu a podtlakové hadičky sú v poriadku.
Tak sme to zmazali znovu. Po poslednom vymazaní chýb už kontrolka pár km nesvietila, ale motor išiel divne. Mal taký divný zvuk, až kým chybu motora znova nevyhodilo. Auto padlo do núdzového režimu, ale zvuk motora je taký ako má byť, aj turbo začalo pekne zaberať..
Fakt netuším po čom ísť, budem rád ak mi niekto poradí čo s tým. Napadla nás regulácia na turbe, tá je elektronická. Ale fakt netuším či to môže byť tým
Ďakujem za každú odpoveď
Môže mi niekto poradiť kde mám hľadať chybu ? Nechcem meniť diely štílom pokus / omyl.
Ide o Citroen Jumper rok 2012, motor 2,2 HDi 96kw
Začala svietiť kontrolka motora, ale auto išlo normálne. Na diegnostike bola chyba váhy vzduchu. Všimol som si že je deravá hadica od intercoolera k turbu, Tá sa vymenila ako prvá / nová, originál /
A vtedy to začalo.. chyba váhy vzduchu sa vymazala, po 10 km sa kontrolka motora rozsvietila znovu. No tentokrát to už začalo padať aj do núdzového režimu.
Vymenil som váhu vzduchu, auto sa znova napojilo na diagnostiku, no tých chýb tam už bolo viac ( neviem ako sem vložím obrázok, tak len odpíšem čo vypísala diagnostika )
Boli tam chyby :
P0095 - Snímač teplotynasávaného vzduchu na sacím potrubí
P0110 - Snímač teploty vzduchu v prutokomeru
P0244 - Merení polohy turbodmychadla
Chyby sa znovu vymazali, prešlo sa asi 20 km. Všetko bolo v poriadku. Po ďalšom naštartovaní ale kontrolka zasvietila znovu..
Auto bolo na zdviháku, vedenie vzduchu a podtlakové hadičky sú v poriadku.
Tak sme to zmazali znovu. Po poslednom vymazaní chýb už kontrolka pár km nesvietila, ale motor išiel divne. Mal taký divný zvuk, až kým chybu motora znova nevyhodilo. Auto padlo do núdzového režimu, ale zvuk motora je taký ako má byť, aj turbo začalo pekne zaberať..
Fakt netuším po čom ísť, budem rád ak mi niekto poradí čo s tým. Napadla nás regulácia na turbe, tá je elektronická. Ale fakt netuším či to môže byť tým
Ďakujem za každú odpoveď