VW T5 1,9tdi 77kw AXB
Napsal: 20 úno 2022, 20:21
Mám na svém již cipnutem trandaku vytaženou hlavu, tlakoval do vody...
Když jsem koukal na turbo (KKK), vidím posekane lopatky, za jízdy žádný problém, regulace chodí, ale když už je to venku, dávat zpátky ho nechci.
A teď se nabízí otázka: i s čipem je to auto nic moc (jasně, má to 2100kg), tak mě napadlo, když už dávat turbo, jestli nedat rovnou jiné a k tomu doladit soft... nechci a nepotřebuji žádnej extrém, ale v létě taham karavan, sem tam podval a 2x za rok to půjčuji tátovi a táhne 4kolky do Rumunska.
Nevím, jestli dávat VA nebo VB, jestli dávat vstriky nebo budou stačit originál a pak doladit software, co očekávat a na kolik to cca vyjde?
Vrazet do toho moc nechci, ale mám to celý vystrojeny ven, tak přemýšlím...
Mám ještě Rs oktávku 149kw a babičku ASV 81 s čipem a když do ní sednu z Tcka, připadám si jak v zavodaku
Když jsem koukal na turbo (KKK), vidím posekane lopatky, za jízdy žádný problém, regulace chodí, ale když už je to venku, dávat zpátky ho nechci.
A teď se nabízí otázka: i s čipem je to auto nic moc (jasně, má to 2100kg), tak mě napadlo, když už dávat turbo, jestli nedat rovnou jiné a k tomu doladit soft... nechci a nepotřebuji žádnej extrém, ale v létě taham karavan, sem tam podval a 2x za rok to půjčuji tátovi a táhne 4kolky do Rumunska.
Nevím, jestli dávat VA nebo VB, jestli dávat vstriky nebo budou stačit originál a pak doladit software, co očekávat a na kolik to cca vyjde?
Vrazet do toho moc nechci, ale mám to celý vystrojeny ven, tak přemýšlím...
Mám ještě Rs oktávku 149kw a babičku ASV 81 s čipem a když do ní sednu z Tcka, připadám si jak v zavodaku