CFFB 2.0 TDI 103KW vysoká spotřeba 10L
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 31 srp 2021, 20:42
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
CFFB 2.0 TDI 103KW vysoká spotřeba 10L
Zdravím,
Již jsem tu řešil problém s vysokou spotřebou a problém stále trvá už přes půl rok nejezdím.
Diagnostika nic nehlásí. Popíšu tu co vše se dělalo s autem, pořídil jsem si origo vag zítra má dojít tak bych tímto poprosil na co bych se měl podívat i když už netuším na co.
Auto jsem dovezl z Německa, rozvody jsou delane při 170t momentalne najeto 204t. po měsící jízdy hlasí na diagnostice egr závada P0403 00[237], jednou už byl egr měnen podle servisní knihy nekde při 150t. tak jsem ho nechal zaslepit ( U spojovací trubky k egr ventilu a odpojit softem, + chip na 133kw. Měsíc jsem jezdil bez problému se spotřebou 4.5l. Jednoho dne jsem jel s rezervou dojezd cca 50km a dotankoval jsem poprvé na Eurooil, dojel jsem 10km auto nechal přes noc, druhý den jsem nastartval a hned jsem si všimnul vysoké aktualni spotřeby při rozjedu 49.9, takové hodnoty jsem tam nikdy neměl, tak jsem si to oveřil na průmerne která byla 2x tolik 10litrů. Nechal jsem dát auto do původního stavu s mojí zálohou se kterou jsem tam přijel, záslepka pryč,EGR se nejakým způsobem "rozchodi" ale podle logu se neotevírá a kouše se. Ale na diagnostice nic nehlásí, kontrola DPF 2x servisní regenerace, vyměneny všechny filtry + olej, kontrola plníciho tlaku požadovana = skutečné, množství vzduchu požadovana = skutečne, tlak turba OK, Nechal jsem tam nahrát soft před dieselgatem, stále stejná spotřeba teď jsem nechal zrepasovat všechny 4 vstřiky protože samozrejmne mi bylo řečeno že všechny 4 vstřiky na stolici hlásily malé hodnoty. To taky nepomohlo. Ted vážně nevím co dál. Auto jede krásně na jízdních vlastnostech není absolutně nic poznat, Napadá mě ješte škrticí klapka ale to je asi blbost .... Na co se mám prosím podívat? děkuji.
Již jsem tu řešil problém s vysokou spotřebou a problém stále trvá už přes půl rok nejezdím.
Diagnostika nic nehlásí. Popíšu tu co vše se dělalo s autem, pořídil jsem si origo vag zítra má dojít tak bych tímto poprosil na co bych se měl podívat i když už netuším na co.
Auto jsem dovezl z Německa, rozvody jsou delane při 170t momentalne najeto 204t. po měsící jízdy hlasí na diagnostice egr závada P0403 00[237], jednou už byl egr měnen podle servisní knihy nekde při 150t. tak jsem ho nechal zaslepit ( U spojovací trubky k egr ventilu a odpojit softem, + chip na 133kw. Měsíc jsem jezdil bez problému se spotřebou 4.5l. Jednoho dne jsem jel s rezervou dojezd cca 50km a dotankoval jsem poprvé na Eurooil, dojel jsem 10km auto nechal přes noc, druhý den jsem nastartval a hned jsem si všimnul vysoké aktualni spotřeby při rozjedu 49.9, takové hodnoty jsem tam nikdy neměl, tak jsem si to oveřil na průmerne která byla 2x tolik 10litrů. Nechal jsem dát auto do původního stavu s mojí zálohou se kterou jsem tam přijel, záslepka pryč,EGR se nejakým způsobem "rozchodi" ale podle logu se neotevírá a kouše se. Ale na diagnostice nic nehlásí, kontrola DPF 2x servisní regenerace, vyměneny všechny filtry + olej, kontrola plníciho tlaku požadovana = skutečné, množství vzduchu požadovana = skutečne, tlak turba OK, Nechal jsem tam nahrát soft před dieselgatem, stále stejná spotřeba teď jsem nechal zrepasovat všechny 4 vstřiky protože samozrejmne mi bylo řečeno že všechny 4 vstřiky na stolici hlásily malé hodnoty. To taky nepomohlo. Ted vážně nevím co dál. Auto jede krásně na jízdních vlastnostech není absolutně nic poznat, Napadá mě ješte škrticí klapka ale to je asi blbost .... Na co se mám prosím podívat? děkuji.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
udělej log za jízdy a trojka plný kotel a slušně požádej uživatele prka, poradí
váha nebo čidlo tlaku,
měnit jen tak vždy nepomáhá, čidel na piču je na našem trhu mraky,
mé řešení spotřeby je svérázné a při tvých bezhlavých investicích asi neakceptovatelné
váha nebo čidlo tlaku,
měnit jen tak vždy nepomáhá, čidel na piču je na našem trhu mraky,
mé řešení spotřeby je svérázné a při tvých bezhlavých investicích asi neakceptovatelné

Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
No já bych se zaměřil na ten EGR, nevíš jak s tím kdo jezdil předtím, někteří ho dokážou popravit za "pár" tisíc km..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 31 srp 2021, 20:42
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
EGR byl softem odpojený a zaslepeny. Řídící jednotka o něm nevěděla a ta spotřeba byla vysoká stejně. To by tím taky být nemělo ale případně mě opravte a poučte, díky
Naposledy upravil(a) vladis_cr dne 11 bře 2022, 11:03, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 31 srp 2021, 20:42
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
Váhou to nebude pokud sedí požadovaná se skutečnou ne ? Váhu jsme neměnili. Dobře děkuji napíšu muslovacek.milos píše: ↑11 bře 2022, 07:58 udělej log za jízdy a trojka plný kotel a slušně požádej uživatele prka, poradí
váha nebo čidlo tlaku,
měnit jen tak vždy nepomáhá, čidel na piču je na našem trhu mraky,
mé řešení spotřeby je svérázné a při tvých bezhlavých investicích asi neakceptovatelné![]()
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 31 srp 2021, 20:42
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
Zkoušel jsem tlak paliva přikládám z volnoběhu diagnostiku je tam odchylka u požadovaného plnícího tlaku je to takhle ok? Při plném plynu je tam odchylka https://youtu.be/V7cz_Yx3c-A
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
ta vysoká spotřeba je ověřena tankováním?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 31 srp 2021, 20:42
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
Ano nekolikrat. Po meste s tim jezdim klidne i za 13-15...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 31 srp 2021, 20:42
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
Auto melo jedinou závadu a nefunguje klimatizace na diagnostice mi vyčte toto. Ale to nemůže mít nic společného se spotřebou
- Přílohy
-
- IMG_20220311_193155.jpg (4.09 MiB) Zobrazeno 3516 x
-
- IMG_20220311_193129.jpg (4.43 MiB) Zobrazeno 3516 x
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03 úno 2025, 15:32
Odpovědi: 0
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
Ahoj...je to už dlouho,co bylo toto téma otevřeno....ale...mam ten samý problém,mohu vědět, jak si ten problém vyřešil...co to bylo???
Díky
Díky
Re: CFFB 2.0 TDI 103KW VYSOKÁ SPOTŘEBA 10L
Ahoj, jsem na tom úplně stejně. Po městě cca 11,3l. 110kw crlb, výstřiky před 30tis., lambdy teď, egr vyčištění, pistni kroužky dělaný pac to zralo olej, turbo repase, váha nová, často regeneruje - může to být filtrem? Diagnostika neukazuje zaplnění.