Svazek ke vstřikovačům TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Svazek ke vstřikovačům TDI PD
Chlapi nemáte někdo zkušenost se svazkem vstřikovačů na PD 038 971 600 jiného výrobce než origo? Zákazník ji má v dezolát stavu ale nechce se mu dávat 2500,- za origo. Třeba febi stojí okolo 1000,- Máte odskoušenou jinou značku která opravdu funguje? Nebo neřešit a dát origo? Díky
Re: Svazek ke vstřikovačům TDI PD
Kolega z oboru se pokusil namontovat Febi co si donesl zákazník, jednak konektorové těleso bylo větší a nešlo zasunout do díry v hlavě a za druhé do něj nešel zasunout a otočit konektor z motorové kabeláže.
Re: Svazek ke vstřikovačům TDI PD
Dnes jsem si namontoval Febi, pasoval úplně přesně. Uvidíme jak dlouho vydrží. Ale zmizely vibrace při nižších otáčkách, takže radost.
Caddy 04, 77kw bjb
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Svazek ke vstřikovačům TDI PD
[quote=ondra.p
třeba sup I občasná ztráta výkonu ale v paměti nic,
asi rok řešilo několik servisů až mně konečně na křižovatce chcípl a konec, vag a kabeláž, koupil jsem tu nejlevnější starline , navíc motor podél a nedostaneš ji tam není místo, za dírou je kastle vypreparoval jsem jen dráty najebal to tam jak seno sup jezdí no problém cca 8 let
třeba sup I občasná ztráta výkonu ale v paměti nic,
asi rok řešilo několik servisů až mně konečně na křižovatce chcípl a konec, vag a kabeláž, koupil jsem tu nejlevnější starline , navíc motor podél a nedostaneš ji tam není místo, za dírou je kastle vypreparoval jsem jen dráty najebal to tam jak seno sup jezdí no problém cca 8 let
Re: Svazek ke vstřikovačům TDI PD
Jednou jsem dával AIC a bylo to strašný, při nacvakávání do vstřiků vyjížděly piny z konektorů takře se musely dotláčet šroubováčkem, celkově strašné provedení, cena asi 750 korun, pak jsem dával Topran a ten byl úplně v pohodě, asi o 50 korun dražší...
Je na to postup jak to tam nalámat v případě podélného motoru, třeba A4 to má taky tak,dělal jsem to a šlo to
Problém u těchto aut je že to má všechno najeto půl mega a už to bylo mockrát rozdělávaný,ten kulatej štekr má někdy poškozený nebo rozjetý piny pak to blbne...
Je na to postup jak to tam nalámat v případě podélného motoru, třeba A4 to má taky tak,dělal jsem to a šlo to
Problém u těchto aut je že to má všechno najeto půl mega a už to bylo mockrát rozdělávaný,ten kulatej štekr má někdy poškozený nebo rozjetý piny pak to blbne...