Svazek ke vstřikovačům TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Registrován: 06 zář 2015, 10:33
Odpovědi: 0

Svazek ke vstřikovačům TDI PD

Příspěvek od ondra.p »

Chlapi nemáte někdo zkušenost se svazkem vstřikovačů na PD 038 971 600 jiného výrobce než origo? Zákazník ji má v dezolát stavu ale nechce se mu dávat 2500,- za origo. Třeba febi stojí okolo 1000,- Máte odskoušenou jinou značku která opravdu funguje? Nebo neřešit a dát origo? Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14473
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Svazek ke vstřikovačům TDI PD

Příspěvek od Tomas.cz »

Kolega z oboru se pokusil namontovat Febi co si donesl zákazník, jednak konektorové těleso bylo větší a nešlo zasunout do díry v hlavě a za druhé do něj nešel zasunout a otočit konektor z motorové kabeláže.
Frank45
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 dub 2015, 23:10
Odpovědi: 0

Re: Svazek ke vstřikovačům TDI PD

Příspěvek od Frank45 »

Dnes jsem si namontoval Febi, pasoval úplně přesně. Uvidíme jak dlouho vydrží. Ale zmizely vibrace při nižších otáčkách, takže radost.
Caddy 04, 77kw bjb
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Svazek ke vstřikovačům TDI PD

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote=ondra.p

třeba sup I občasná ztráta výkonu ale v paměti nic,
asi rok řešilo několik servisů až mně konečně na křižovatce chcípl a konec, vag a kabeláž, koupil jsem tu nejlevnější starline , navíc motor podél a nedostaneš ji tam není místo, za dírou je kastle vypreparoval jsem jen dráty najebal to tam jak seno sup jezdí no problém cca 8 let
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Svazek ke vstřikovačům TDI PD

Příspěvek od roman1648 »

Jednou jsem dával AIC a bylo to strašný, při nacvakávání do vstřiků vyjížděly piny z konektorů takře se musely dotláčet šroubováčkem, celkově strašné provedení, cena asi 750 korun, pak jsem dával Topran a ten byl úplně v pohodě, asi o 50 korun dražší...
Je na to postup jak to tam nalámat v případě podélného motoru, třeba A4 to má taky tak,dělal jsem to a šlo to
Problém u těchto aut je že to má všechno najeto půl mega a už to bylo mockrát rozdělávaný,ten kulatej štekr má někdy poškozený nebo rozjetý piny pak to blbne... :doh:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“