2.0 tdi cfgb tlak chladiaceho systemu
Napsal: 26 kvě 2022, 08:12
Ahoj, viete niekto aký je prípustny tlak v chladiacom okruhu pri 2.0 tdi cfgb 125kw 2012 ? viečka bývaju čo viem 1,4 alebo 1,6bar.
Riešim taký problém že sa mi zdá že auto mi dosť natlakuje hadice. Pri trasách kludnych cca 25km v pohode hadice stále makké. Ale ako vybehnem na dialnicu napr tak 15km dialnica tak už je hadica dosť nabombená, ale otvorím viečko tak len normálne odfukne tlak a zdvihne sa len asi o 1cm žiadny gejzír. Šiel som aj 300 km skúšal som aj na dialnici to trochu hnať a stále to isté ako natlakované hadice celkom ale nevarilo to ani nič teplota aj podla diag nejde nad 90st pri teplote 20 vonku cca. teraz. Ani nepustí sahary zatial len pri klíme.
Pripajam video nižšie je tam vidieť také malé bublinky, robia sa tam aj pri studenom aj pri teplom motore, niekedy to tam nie je vobec a ide len čista kapalina.
Je to prpblém alebo to nemám riešiť? o pár týždnov sa chystam otočiť chorvatsko 2000km a nerad by som riskoval nejaky problem na dialnici pri 30stupnoch inak by som to neriešil keďže auto sa sprava OK. Aj kúri ok ani nepočujem žiadne pazvuky a kúri jak Ďas.
Niekto povie tesnenie alebo hlava uvažujem nad tym aj ja ale zas nerád by som sa uchylil k takej oprave a zistil že možno aj zbytočne. Napadlo mi či nemože napr fúkať do toho chladič spalín egr? (aj keď bol nedávno vymeneny egr cely).
Pripadne mechanik mi hovorí že vodna pumpa že sa môže pretáčať propelka na hriadelke v zaťaži a zle cirkuluje. (rozvody maju 60k)
Viečka na nadobku som skúšal 2.
Ešte som si všimol že chladič klímy je dost zabitý od kamienkov vyzera dosť nepriechodzí a za ním je chladič vody- že by tam bol zly prisun vzduchu? ( skúšal som odpojiť čidlo chladiacej aby bežali stale sahary ale to nepomohlo)
termostat sa menil na dsg, možno keby bol druhy pripchaty alebo niečo iné? ( mám v plane spraviť preplach chladiacej čističom liqui molly a rovno asi vymenit rozvody a pumpu najbližšie)
ešte dodám že voda absolutne čistá ako na videu ani necítiť z nej spaliny nič..
https://www.icloud.com/photos/?fbclid=I ... LASRMRKeBQ
Riešim taký problém že sa mi zdá že auto mi dosť natlakuje hadice. Pri trasách kludnych cca 25km v pohode hadice stále makké. Ale ako vybehnem na dialnicu napr tak 15km dialnica tak už je hadica dosť nabombená, ale otvorím viečko tak len normálne odfukne tlak a zdvihne sa len asi o 1cm žiadny gejzír. Šiel som aj 300 km skúšal som aj na dialnici to trochu hnať a stále to isté ako natlakované hadice celkom ale nevarilo to ani nič teplota aj podla diag nejde nad 90st pri teplote 20 vonku cca. teraz. Ani nepustí sahary zatial len pri klíme.
Pripajam video nižšie je tam vidieť také malé bublinky, robia sa tam aj pri studenom aj pri teplom motore, niekedy to tam nie je vobec a ide len čista kapalina.
Je to prpblém alebo to nemám riešiť? o pár týždnov sa chystam otočiť chorvatsko 2000km a nerad by som riskoval nejaky problem na dialnici pri 30stupnoch inak by som to neriešil keďže auto sa sprava OK. Aj kúri ok ani nepočujem žiadne pazvuky a kúri jak Ďas.
Niekto povie tesnenie alebo hlava uvažujem nad tym aj ja ale zas nerád by som sa uchylil k takej oprave a zistil že možno aj zbytočne. Napadlo mi či nemože napr fúkať do toho chladič spalín egr? (aj keď bol nedávno vymeneny egr cely).
Pripadne mechanik mi hovorí že vodna pumpa že sa môže pretáčať propelka na hriadelke v zaťaži a zle cirkuluje. (rozvody maju 60k)
Viečka na nadobku som skúšal 2.
Ešte som si všimol že chladič klímy je dost zabitý od kamienkov vyzera dosť nepriechodzí a za ním je chladič vody- že by tam bol zly prisun vzduchu? ( skúšal som odpojiť čidlo chladiacej aby bežali stale sahary ale to nepomohlo)
termostat sa menil na dsg, možno keby bol druhy pripchaty alebo niečo iné? ( mám v plane spraviť preplach chladiacej čističom liqui molly a rovno asi vymenit rozvody a pumpu najbližšie)
ešte dodám že voda absolutne čistá ako na videu ani necítiť z nej spaliny nič..
https://www.icloud.com/photos/?fbclid=I ... LASRMRKeBQ