Zdravím, Passat b7 2013 2.0 TDI 103kw CFFB
již dlouho řešim závadu s vysokou spotřebou do ted nikdo na nic nepřišel auto je bez závady a všechny hodnoty jsou OK. Bylo to u několika mechaniků, vstřiky po repasu,filtry+olej.
Jedina závada byla na Egru který jsem nechal vypnout, po měsíci se zvýšila spotřeba skoro dvojnásobně a klesl i výkon.
S autem dokážu jet rovinu 6q a jemně lechtat plyn pro udržení rychlosti za cca 5 litru, ale jakýkoliv rozjezd nebo šlápnutí na plyn spořeba roste nehorazne, ted jsem začal slyšet po více jak půl roce ježdění syčení při sešlápnutí plynu, hodně to jde slyšet po přeřazení jak když si odfoukne. Nevypadá to že to jde z Turba jelikož to jde jemně slyšet i při 1300 otaček když turbo netlačí a snažím se zrychlit bez podřžazení na plný plyn. Nejvíc to jde slyšet když turbo začne tlačit. Na co se mám podívat, kde by mohla být netěsnost ? ¨
Udělal jsem i Log z turba.
Passat b7 2013 2.0 TDI 103kw CFFB vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat b7 2013 2.0 TDI 103kw CFFB vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?
Naposledy upravil(a) šulda dne 04 čer 2022, 06:28, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?
ten motor otevřeš a c o vidíš, kopa hnoja, tam musíš ucpat sání u filtru a pak u motoru, v té ucpávce musíš mit, ventilek a začít tlakovat vzduchem a pak dojdeš na to kde to syčí, těm mechanikum se nediv to je hrozný motor neumím to lepe napsat to je je prostě zážitek osobní, 

Re: Vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?
Vypnout EGR jo? Jak jako vypnout jak světlo na hajzlu?
Auto jsem neviděl a jen se můžu dohadovat ale můj tip je ten že to tvoje vypnutí s tím má na 99% co dělat, předpokládám že to někde zaslepili a udělal se softem EGR off, třeba se propálila záslepka nebo to někde kolem ní netěsní a do toho je EGR softem vypnutej tak se to pere mezi sebou proto ta spotřeba, změřil bych i reálnou spotřebu ne podle toho co ukazuje palubák jako okamžitou
Já osobně nějsem zastánce těchto zásahů,každej tam naleje +50kw, softem se omezí kde co a auta pak neví co mají dělat

Auto jsem neviděl a jen se můžu dohadovat ale můj tip je ten že to tvoje vypnutí s tím má na 99% co dělat, předpokládám že to někde zaslepili a udělal se softem EGR off, třeba se propálila záslepka nebo to někde kolem ní netěsní a do toho je EGR softem vypnutej tak se to pere mezi sebou proto ta spotřeba, změřil bych i reálnou spotřebu ne podle toho co ukazuje palubák jako okamžitou
Já osobně nějsem zastánce těchto zásahů,každej tam naleje +50kw, softem se omezí kde co a auta pak neví co mají dělat

Re: Vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?
Zdravím, vypnul se EGR a zaslepoval jsem to v EGR potrubí co vede do sání. Záslepka se nepropalila. Dal jsem jí pryč furt to samé... Teď je EGR zase v provozu a bez zaslepky a už nehlásí žádnou chybu,.nevím jak je to možné ale předtím mi to hlásilo P403 chybu. Teď každopádně nějakým způsobem funguje a spotřeba je stále stejná ne-li horší
Dekuji za tip, pravě jsem to hledal jak odzkoušet netesnost. Ucpat sání u filtru bych pochopil, ale u motoru je kde? před škrtíci klapkou to gumové koleno tak tam?slovacek.milos píše: ↑03 čer 2022, 07:47 ten motor otevřeš a c o vidíš, kopa hnoja, tam musíš ucpat sání u filtru a pak u motoru, v té ucpávce musíš mit, ventilek a začít tlakovat vzduchem a pak dojdeš na to kde to syčí, těm mechanikum se nediv to je hrozný motor neumím to lepe napsat to je je prostě zážitek osobní,![]()
Re: Vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?
Dokázal by mi prosím někdo říct podle toho logu turba jak to vypadá ?