Passat b7 2013 2.0 TDI 103kw CFFB vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vladis_cr
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 srp 2021, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Passat b7 2013 2.0 TDI 103kw CFFB vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?

Příspěvek od vladis_cr »

Zdravím, Passat b7 2013 2.0 TDI 103kw CFFB
již dlouho řešim závadu s vysokou spotřebou do ted nikdo na nic nepřišel auto je bez závady a všechny hodnoty jsou OK. Bylo to u několika mechaniků, vstřiky po repasu,filtry+olej.
Jedina závada byla na Egru který jsem nechal vypnout, po měsíci se zvýšila spotřeba skoro dvojnásobně a klesl i výkon.
S autem dokážu jet rovinu 6q a jemně lechtat plyn pro udržení rychlosti za cca 5 litru, ale jakýkoliv rozjezd nebo šlápnutí na plyn spořeba roste nehorazne, ted jsem začal slyšet po více jak půl roce ježdění syčení při sešlápnutí plynu, hodně to jde slyšet po přeřazení jak když si odfoukne. Nevypadá to že to jde z Turba jelikož to jde jemně slyšet i při 1300 otaček když turbo netlačí a snažím se zrychlit bez podřžazení na plný plyn. Nejvíc to jde slyšet když turbo začne tlačit. Na co se mám podívat, kde by mohla být netěsnost ? ¨

Udělal jsem i Log z turba.
tt2.csv
(2.21 KiB) Staženo 51 x
Naposledy upravil(a) šulda dne 04 čer 2022, 06:28, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?

Příspěvek od slovacek.milos »

ten motor otevřeš a c o vidíš, kopa hnoja, tam musíš ucpat sání u filtru a pak u motoru, v té ucpávce musíš mit, ventilek a začít tlakovat vzduchem a pak dojdeš na to kde to syčí, těm mechanikum se nediv to je hrozný motor neumím to lepe napsat to je je prostě zážitek osobní, ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?

Příspěvek od roman1648 »

Vypnout EGR jo? Jak jako vypnout jak světlo na hajzlu? (noteeth)
Auto jsem neviděl a jen se můžu dohadovat ale můj tip je ten že to tvoje vypnutí s tím má na 99% co dělat, předpokládám že to někde zaslepili a udělal se softem EGR off, třeba se propálila záslepka nebo to někde kolem ní netěsní a do toho je EGR softem vypnutej tak se to pere mezi sebou proto ta spotřeba, změřil bych i reálnou spotřebu ne podle toho co ukazuje palubák jako okamžitou
Já osobně nějsem zastánce těchto zásahů,každej tam naleje +50kw, softem se omezí kde co a auta pak neví co mají dělat :D
vladis_cr
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 srp 2021, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?

Příspěvek od vladis_cr »

Zdravím, vypnul se EGR a zaslepoval jsem to v EGR potrubí co vede do sání. Záslepka se nepropalila. Dal jsem jí pryč furt to samé... Teď je EGR zase v provozu a bez zaslepky a už nehlásí žádnou chybu,.nevím jak je to možné ale předtím mi to hlásilo P403 chybu. Teď každopádně nějakým způsobem funguje a spotřeba je stále stejná ne-li horší
slovacek.milos píše: 03 čer 2022, 07:47 ten motor otevřeš a c o vidíš, kopa hnoja, tam musíš ucpat sání u filtru a pak u motoru, v té ucpávce musíš mit, ventilek a začít tlakovat vzduchem a pak dojdeš na to kde to syčí, těm mechanikum se nediv to je hrozný motor neumím to lepe napsat to je je prostě zážitek osobní, ;)
Dekuji za tip, pravě jsem to hledal jak odzkoušet netesnost. Ucpat sání u filtru bych pochopil, ale u motoru je kde? před škrtíci klapkou to gumové koleno tak tam?
vladis_cr
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 srp 2021, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Vysoká spotřeba, slyším syčení, netěsnost ?

Příspěvek od vladis_cr »

Dokázal by mi prosím někdo říct podle toho logu turba jak to vypadá ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“