Stránka 1 z 1

Seat Leon Cupra R 2.0 tfsi R310

Napsal: 11 črc 2022, 11:52
od standa123
Ahojte. Řeším asi nevyřešitelný problém s mým autem viz. popis 2,0tfsi.

Problém spočívá v tom že když jedu plnej třeba na trojku a přeřadím na 4ku a zmáčknu plyn tak se nic neděje (auto jakoby spadne do nouzáku) ale pustím plyn zmáčknu znovu a auto jede zase bez problému. Dělá to občas ale docela pravidelně.
Diagnostika bez závad a logování taky všechno ok. prostě jakoby se nic nedělo.
Logovaly jsme to i přímo při té závadě když se to stane a vše se tváří bez problému (turbo tlačí požadavek, palivo ok. proste všechno v pořádku.)

Zkusil sem upravit serii diverter ventil na GFB DV+ (myslel sem že třeba serie ventil uz je ko. nebo že neudrží 1,5bar) boužel beze změny.....

nesetkal jste se s tím někdo? děkuji :worthy:

Re: Seat Leon Cupra R 2.0 tfsi R310

Napsal: 13 črc 2022, 06:16
od standa123
nikdo neví? nebo neřešil? :(

Re: Seat Leon Cupra R 2.0 tfsi R310

Napsal: 14 črc 2022, 12:38
od anydraj
Pokud nemas auto od novoty, koupeny nekde
v bazaru, a tyhle problemy, tak bych prehral
do ecu origo ridici sw
Nevis kdo s tim co delal, vypinal DTC atd...
Takhle budes mit 100% jistotu, ze stim nikdo nic nedelal.
Mozna pak naskoci zavady
Ja bych to osobne takhle udelal

Re: Seat Leon Cupra R 2.0 tfsi R310

Napsal: 14 črc 2022, 15:51
od Rayx
standa123 píše: 11 črc 2022, 11:52 Logovaly jsme to i přímo při té závadě když se to stane a vše se tváří bez problému (turbo tlačí požadavek, palivo ok. proste všechno v pořádku.)
Jestli se i při tom problému (kdy to nejede) jeví, že turbo tlačí na požadavek, tak je třeba se taky zeptat, jakej ten požadavek je ... Co třeba samotný plynový pedál? ;)
Ale to že to nezapíše nic vypadá opravdu podezřele, stejně tak i to, že když to loguješ a vidíš tedy průběh nafoukání, tak to "naslepo" řešíš GFB DV+ ...

Re: Seat Leon Cupra R 2.0 tfsi R310

Napsal: 14 črc 2022, 18:27
od standa123
Gfb dv+ byl v plánu tak jako tak..... Jen sem na něho trochu vsazel....

Re: Seat Leon Cupra R 2.0 tfsi R310

Napsal: 14 črc 2022, 18:29
od standa123
anydraj píše: 14 črc 2022, 12:38 Pokud nemas auto od novoty, koupeny nekde
v bazaru, a tyhle problemy, tak bych prehral
do ecu origo ridici sw
Nevis kdo s tim co delal, vypinal DTC atd...
Takhle budes mit 100% jistotu, ze stim nikdo nic nedelal.
Mozna pak naskoci zavady
Ja bych to osobne takhle udelal
Je tam originální soft od ABT na zvýšení výkonu z 265ps na 310ps. Tak takhle to vyjelo prakticky z fabriky.