Stránka 1 z 1
Rozvody INA
Napsal: 16 črc 2022, 14:27
od Biimbo
Po nějaké době jsem koupil rozvody od INA na BXE. Po zkušenosti s Contitech kdy člověk nedokáže ani určit který kladky tam jsou jsem místo originálu vzal INU. Malá kladka GMB korea, ložisko v napínací kladce Litens China. Hlavně že jako trotl kupuju origo vodní pumpy. Od příště rozvody opravdu zase jen origo.
Re: Rozvody INA
Napsal: 16 črc 2022, 20:19
od Marek77
A v čem je problém? Listens používám mnoho let a nikdy s nimi nebyl problém. A jestli si myslíš, že existuje něco jako originál, tak jsi stejně bláhový hlupák, jako někteří další zde. Originál fakt neexistuje, žádná automobilka si nevyrábí kladky do rozvodů. Vše jsou subdodávky. A proč ne Čína? Je mi úplně jedno, v které zemi jsou díly vyrobené. Pokud fungují a mohu se na ně spolehnout, ať jsou třeba z Jupitera.
Re: Rozvody INA
Napsal: 16 črc 2022, 20:52
od Biimbo
Naposledy velká převodní kladka od GMB na rotačce po 40tis ječela jako šílená.
Automobilky si nic nevyrábí ale věř tomu že tříd jakostí je několik. Prvovýroba, pultovka na salonu a pak až aftermarket.
Dvouhmoty z aftermarketu jsou na draka, ale origo něco i vydrží, čepy atd. třeba od TRW bylo jednu dobu bláto a prachovky zpuchřely za dva roky. Auta s origo čepy trw z toho samého roku je měla původní ještě v 300tis. Ramena víceprvku pro Audi od Lmi nebo trw. Origo vs. neorigo rozdíl ve vydrži. Navíc ten rozdíl ve zpracování u trw. Otřesný v aftermarketu. Stejně jako gumové vnitřní manžety poloosy od spidanu a gkn. Za rok prasklinky a za dva roky vazelína venku. Pneumatiky origo z výroby na Audi označení AO(Audi originál) najedou jednou tolik co ta samá koupená v pneuservisu. Atd atd. Rozdíl tam je ve všem.
Re: Rozvody INA
Napsal: 17 črc 2022, 06:52
od Tomas.cz
Loni v prosinci byla malá kladka ještě INA v této sadě, ale třeba jak dávají svorníky, tak na napínací kladku už neměl jako dříve označení na čele "obracené" B jako originální svorníky, ale bez označení a když jsem na něj natočil matici tak měla na závitu citelně větší vůli, svorník jsem tedy nemontoval a nahradil originálním.
Re: Rozvody INA
Napsal: 17 črc 2022, 09:01
od HonzaXM
Kamarádovi teď dvakrát selhala napínací kladka na TDi od INY (obě vyrobené v Rumunsku). Tak jsem začal kupovat jen Gates a Contitech, ale teď něco piští na studeném motoru u Focusu II 1,8 TDCi. Tak já už fakt nevím, co montovat.
Re: Rozvody INA
Napsal: 17 črc 2022, 09:44
od hansdob
Když já už měl teď naposled 3x origo přímo ze škody a jednou origo od dodavatele a taky nade in china ……..
Re: Rozvody INA
Napsal: 17 črc 2022, 19:38
od Tomas6
No je teď dával na cr sadu od iny a všechny kladky krom napínací byly Slovakia. Napínací tuším romania.
Ve středu mám dělat TSI, tak jsem objednal taky inu. Tak uvidím co v tom je zabaleno. Nedávno jsem dělal 2x cr a to jsem objednal Conti a v tom kladky made in china.
Re: Rozvody INA
Napsal: 17 črc 2022, 20:28
od WOB
HonzaXM píše: ↑17 črc 2022, 09:01
Kamarádovi teď dvakrát selhala napínací kladka na TDi od INY (obě vyrobené v Rumunsku). Tak jsem začal kupovat jen Gates a Contitech, ale teď něco piští na studeném motoru u Focusu II 1,8 TDCi. Tak já už fakt nevím, co montovat.

Přestaň montovat krámy a začni montovat pouze Toyoty a Subara.

Re: Rozvody INA
Napsal: 18 črc 2022, 13:53
od ondra.p
WOB píše: ↑17 črc 2022, 20:28
HonzaXM píše: ↑17 črc 2022, 09:01
Kamarádovi teď dvakrát selhala napínací kladka na TDi od INY (obě vyrobené v Rumunsku). Tak jsem začal kupovat jen Gates a Contitech, ale teď něco piští na studeném motoru u Focusu II 1,8 TDCi. Tak já už fakt nevím, co montovat.

Přestaň montovat krámy a začni montovat pouze Toyoty a Subara.
A ještě Fiat.
Re: Rozvody INA
Napsal: 20 črc 2022, 16:04
od jericho-3
Honza XM -neposlouchej je, sběrače chvístů, máš pravdu, já namontoval Contitech, ale jen řemen, kladky byly jiné a zastudena mi žena říká, co to tak píská? Tak ji říkám to neřeš, ono to přestane..Řemen jsem kontroloval okénkem průběžně, jak je napnutý, zastudena i za tepla , pro jistotu no a pak už jsem jen jezdil a najel asi 90 000km a najednou prd a motor se potkal..Kladkách nebylo nic , mazal jsem si je sám, měly za sebou dvoje rozvody, ale řemen byl prdlý , suchý ale měkký jako špecka...Teď jsem už konečně dal celou INU, ale je to stejně skládačka, Canada už tam moc není, ale možná i ti Čínani se zlepšili...Mám třista, tak snad už to vydrží..

Re: Rozvody INA
Napsal: 20 črc 2022, 20:55
od NOVON
HonzaXM: Vyzkoušej třebas sady HEPU.
Re: Rozvody INA
Napsal: 29 črc 2022, 06:56
od roman1648
Bohužel taková je doba, díly vyrábět tam kde je to nejlevnější, každý výrobce se ohání certifikáty ISO TS , IATF a já nevím co ještě ale kdoví jak to je všechno, kvalita dílů je prostě mizerná,čím dál horší, už se budu opakovat ale když jsme s dědou dělávali Golfy II,III, nepamatuju si že by se něco takového řešívalo,dal se novej řemen a auta jezdily,to samo kotouče,ramena,prostě to drželo, dneska dáš nový rameno to nejlepší co mají TRW,LMI a za půl roku je po něm
Re: Rozvody INA
Napsal: 02 srp 2022, 09:44
od HonzaXM
HEPU dávám vodní pumpy a zatím vždy vydržely, to samé Bugatti nebo Pierburg, na některé Japonce jsou dostupné jen Aisin, také zatím drží. Co je v sadě HEPU za řemen a kladky, prosím?