Stránka 1 z 1

1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?

Napsal: 30 črc 2022, 18:36
od the_miracle
Dnes k nám tak tak dorazil tchán se svým Yetim 1.2 TSI. Posledních 30 km to prý jelo na prd a teď už to nejde ani natočit. Vypadá to, že není dodávka paliva. Napíchl jsem to a výsledek:

Saturday,30,July,2022,13:01:46:00009
VCDS Version: Release 21.9.0 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

Address 01: Engine Labels: 04E-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04E 906 027 HL HW: 04E 907 309 BM
Component and/or Version: R4 1.2l TFS H23 3181
Software Coding: 00190032243411080000
Work Shop Code: WSC 63380 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM12TFS01104E906027HL 001006 (SK35)
ROD: EV_ECM12TFS011_SK35.rod
VCID: 75E154D3D4C13F2162-8020
3 Faults Found:

19400 - Fuel Pump Circuit
P3073 00 [038] - Electrical Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 64885 km
Date: 2061.14.26
Time: 11:37:35

Engine RPM: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 91 °C
Intake air temperature: 44 °C
Ambient air pressure: 980 mbar
Voltage terminal 30: 12.133 V
Unlearning counter according OBD: 40
Outside temperature: 18 °C
Absolute intake pressure: 98 kPa abs
Engine torque: 0.0 Nm
Fuel level: 41.00 l
Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 15.9998
Intake camshaft B1 active operating state-Bits 0-7: 0
Intake camshaft B1 active operating state-Bits 0-7: 0
Overrun cut-off-Bits 0-7: 0

5660 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [100] - Too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 64854 km
Date: 2061.14.26
Time: 10:57:01

Engine RPM: 2223.00 /min
Normed load value: 34.1 %
Vehicle speed: 63 km/h
Coolant temperature: 94 °C
Intake air temperature: 36 °C
Ambient air pressure: 980 mbar
Voltage terminal 30: 13.287 V
Unlearning counter according OBD: 40
High fuel pressure: specified value: 12.5000 MPa
Fuel high-pressure: actual value: 1.0415 MPa
High fuel pressure: regulator output value: 9.5580 MPa
Low fuel pressure: specified value: 323.1 kPa
Fuel pump: specified value: 77.000 %
Low fuel pressure adaptation value for EFP: modeled: 210.0 kPa
Fuel level: 47.00 l

2838 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [237] - Too Low
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 64848 km
Date: 2061.14.26
Time: 10:47:37

Engine RPM: 1640.00 /min
Normed load value: 36.5 %
Vehicle speed: 23 km/h
Coolant temperature: 75 °C
Intake air temperature: 44 °C
Ambient air pressure: 980 mbar
Voltage terminal 30: 13.216 V
Unlearning counter according OBD: 40
High fuel pressure: specified value: 18.3525 MPa
Fuel high-pressure: actual value: 0.7860 MPa
High fuel pressure: regulator output value: 16.1885 MPa
Low fuel pressure: specified value: 331.1 kPa
Fuel pump: specified value: 71.988 %
Low fuel pressure adaptation value for EFP: modeled: 210.0 kPa
Fuel level: 49.00 l


Readiness: 0000 0000

Evidentně tedy problém s tlakem a pak v elektronice čerpadla. Čím by to mohlo být? Čerpadlo samotné? Palivový filtr?

Díky.

Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?

Napsal: 30 črc 2022, 18:39
od the_miracle
Ještě dodám, že z motorového prostoru smrděl benzín. A i podle té diagnostiky byla spotřeba tragická.

Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?

Napsal: 15 srp 2022, 11:55
od slovacek.milos
vcds je ti k ničemu

pokud cítíš benzin v motorovém prostoru použij ruce, nos a oči

ztráta tlaku se měří tlakoměrem, regulátor tlaku je na filtru a tím tlakoměrem zjistíš zda je KO regulátor nebo prasklá hadice v nádrži nebo čerpadlo, ta prasklá hadice de zjistit i uchem na nádrž, že tam teče fontána, místo jen bzučení ;)

Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?

Napsal: 26 srp 2022, 06:23
od slovacek.milos
the_miracle píše: 30 črc 2022, 18:36 Dnes k nám tak tak

včera taky dorazila 1,2 nejprve vynechávání jednoho válce dali nový vstřik, pak měnili všechny vstřiky protože to zjistili na vag, naposledy měnili filtr s regulátorem, stálo to kopec peněz a

včera tlak paliva 2,4 ted ráno už stěží motor nastartoval a chcípal, dám budík přímo na čerpadlo a tlak 1,9 dám stetoskop na nádrž a neslyším bručení ale tekoucí kapalinu :roll:

Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?

Napsal: 27 srp 2022, 15:41
od martinsidlo
Místo PC otevřít kapotu motoru.

Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?

Napsal: 27 srp 2022, 15:50
od slovacek.milos
martinsidlo píše: 27 srp 2022, 15:41 Místo PC otevřít kapotu motoru.
ted si mi připoměl sestřenku koupili jetou O II face ted má víc jak deset let

sestřenka hlásí :

milošu to už je nové auto to sa spravuje enom týma počítačama a to ty nemáš a ani to neumíš, v duchu si říkám konečně jsem se tě ty krávo zbavil :doh:

:lol2:

Re: 1.2 TSI 81 KW nejede. Problém s čerpadlem paliva?

Napsal: 31 srp 2022, 09:00
od the_miracle
Samozřejmě máte pravdu. Tahle závada by fakt přes internet diagnostikovat nešla.


Nakonec docela zapeklitý problém. Ustřelil jeden šroub držící vstřiky, takže první vstřik se povysunul ven a teklo to kolem něj. Prča byla, že odešla i pumpa s plovákem v nádrži a ačkoliv byla úplně prázdná, tak ukazovala přes půl nádrže (to byl důvod, proč auto už nešlo nastartovat a atudíž ani nebylo vidět odkud to teče). Takže nakonec vyměněno čerpadlo s plovákem v nádrži, vysokotlaká pumpa (asi zbytečně, ale už byla koupená a nedá se vracet), přetěsněné vstřiky. Pak už to jelo v pohodě asi 20 km a při dalším startování ještě rupla hadice před vysokotlakým čerpadlem. Takže ještě nový kousek hadice. Už to má asi 800 km od opravy, tak snad dobrý. Ťuk ťuk.