1,9 jtd 88 kw delší starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07 lis 2022, 12:39
1,9 jtd 88 kw delší starty
ahoj chlapy, mám tu sx4 s 1,9 jtd. nevím jestli je to vlastnost,ale studenej start je takovej divnej. jsem zvyklej z koncernu ze to jde na drc. tohle jakoby točí a jak kdyby chytá postupně.
a ještě mi zkuste říct,jak dlouho vám jede čerpadlo v nádrži po zapnuti klíčku. já jsem někde na 12 sekundách.když vypnu klíček i třeba na 5 s,tak znova tlačí těch cca 12 s. je to normální?
Díky za postřehy Petr
a ještě mi zkuste říct,jak dlouho vám jede čerpadlo v nádrži po zapnuti klíčku. já jsem někde na 12 sekundách.když vypnu klíček i třeba na 5 s,tak znova tlačí těch cca 12 s. je to normální?
Díky za postřehy Petr
Re: 1,9 jtd 88 kw delší starty
Naše dve autá JTD 85kW si tú otáčku-dve pri štarte spravia. Rýchlejšie štartnú, ak sa nechjú zo tri sekundy nažhaviť. Na Alfe nejaký motorček ide aj po vypnutí kľúča zo dve skundy, či čerpadlo, netuším.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07 lis 2022, 12:39
Re: 1,9 jtd 88 kw delší starty
no vypozoroval jsem,ze když to čerpadlo nechám doběhnout tak ten start je mnohem jistější. ale čekat takovou dobu,to mi přijde divný,resp. u žádnýho auta jsem to nezažil.
jak kdyby to bylo zavzdušněný,pal filtr je novej,dal jsem tomu vif,jediný co,tak 1 vstřik neměl moc dobrej přepadovej test, 2 vstřik davá taky víc.
jestě info,delal jsem na tom rozvody a komplet spojku.
byla tam utržená dvouhmota,takže jsem to daln na dilnu a vubec jsem neresil jak to startuje.
jak kdyby to bylo zavzdušněný,pal filtr je novej,dal jsem tomu vif,jediný co,tak 1 vstřik neměl moc dobrej přepadovej test, 2 vstřik davá taky víc.
jestě info,delal jsem na tom rozvody a komplet spojku.
byla tam utržená dvouhmota,takže jsem to daln na dilnu a vubec jsem neresil jak to startuje.
- Přílohy
-
- IMG_20221107_123635566.jpg (3.15 MiB) Zobrazeno 3250 x
Re: 1,9 jtd 88 kw delší starty
Na Fiatu Ulysse 2,0JTD jsem měl stejný problém. Přepadová zkouška dopadla nějak podobně jako ta Tvoje možná i trochu hůř. Nechal jsem zrepasovat vstřiky udělal jsem pro jistotu znovu test při kterém v nádobkách téměř nic nebylo a auto chytá na jednu otáčku.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07 lis 2022, 12:39
Re: 1,9 jtd 88 kw delší starty
dík za reakci,co jsem všude našel,tak stejně všichni dělali vstřiky.to si zase pán koupil kasičku bože....
Re: 1,9 jtd 88 kw delší starty
200 000 a 300 000 km máme najazdené. Prv na JTD Punte tiež vyše 200 000. Vstreky a ostatné veci pôvodné. Žiaden dym. Spotreba vynikajúca - na dlhšie trasy pod 5 a občas pod 4/100. Ozaj sa tie vstreky tak menia?
Skús to preliať (alebo majiteľ) použitím VIF alebo niektorým osvedčeným aditívom do paliva na čistenie vstrekov. Som tak liečil svoju Alfu, ktorá bola po kúpe v nízkych otáčkach veľmi lenivá a dymiaca. Od konca - najprv čistič katu, potom turba, potom trysiek, palivovky. Nech nejaký väčší bordel spredu dozadu dačo nezapchá. Alfe sme nakoniec vymenili aj pískajúce turbo, predchádzajúci majiteľ zabudol na výmenu oleja a sakra dlho. Štandardne a dlhodobo používam Metabond (ovšem nie Metanovu).
Skús to preliať (alebo majiteľ) použitím VIF alebo niektorým osvedčeným aditívom do paliva na čistenie vstrekov. Som tak liečil svoju Alfu, ktorá bola po kúpe v nízkych otáčkach veľmi lenivá a dymiaca. Od konca - najprv čistič katu, potom turba, potom trysiek, palivovky. Nech nejaký väčší bordel spredu dozadu dačo nezapchá. Alfe sme nakoniec vymenili aj pískajúce turbo, predchádzajúci majiteľ zabudol na výmenu oleja a sakra dlho. Štandardne a dlhodobo používam Metabond (ovšem nie Metanovu).
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: 1,9 jtd 88 kw delší starty
Kámoš má přesně tohle auto SX4, studený starty zprdele jak píšeš, vstřiky 2 KO, 2 hraniční doporučení opravny repas všech 4 vstřiků a kontrola čerpadla, problémem je kanystrování nafty, na nějaký vzkříšení díky VIF moc nespoléhej
Re: 1,9 jtd 88 kw delší starty
"kanystrování nafty" je pre JTD skutočne veľká chyba, pravda je, že tie motory sú veľmi háklivé na kvalitu a čistotu paliva.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: 1,9 jtd 88 kw delší starty
Jako každý CR systém....ano, některý více, některý méně ale dobré to není a lidé jsou nepoučitelní...