Kluci,auto je takovýho děduly kterej je rád že je rád,hledám teda nějaké "unosné" řešení, nejhorší je studený start,starter/motor se jakoby úplně sekne,jako kdyby se starté zkřížil, pak během dne už to celkem startuje ale občas se fakt starter úplně zastaví
Předpokládám že je to provedení kde je pastorek držen pouzdrem v bloku, dá se to nějak normálně vyměnit ? Nerad bych kvůli tomu sundával převodovku,už mi bylo tak 20x řečeno jak je na tom špatně a nemá peníze...
ked to je ten system čo myslím že má puzdro v prevodovke tak si spraviš prípravek ze zavitníku narežeš do puzdra zavit a potom ho reverznym kladivkem vytáhneš.
Dedula bude holt muset vytáhnut železné zásoby alebo chodit pešky....
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
To je systém brouk, který měl už KDF a pouzdro v nabídce bylo , ale většinou jej udělal soustružník a když to udělá podle starteru trochu malinko volnější, tak po lisnutí to bude dobré. Naposled jsem to dělal u Seatu 1.6 ccm.. Kraví se to díky tomu ,že je pouzdro vyhoněné a kotva se kříží ve statoru..