1,6 TDI fakt nebrat?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,6 TDI fakt nebrat?
Ahoj
Potřeboval bych omladit vozové park, chtěl bych YETI nebo Sportvan , je ta 1,6 fakt takové průser?
Potřeboval bych omladit vozové park, chtěl bych YETI nebo Sportvan , je ta 1,6 fakt takové průser?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Za mne je větší průser koroze u yeti jelikož všechny co jsem viděl mají KO Prahy pod těma plastama
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Osobně bych řekl, že 1,6 TDI je mimořádně zdařilá motorizace.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Ta Yeti je každá druhá šíleně orezlá, ta 1,6 tady byla jeden čas dost kritizovaná . Malou spojku a malej 5kvalt považuju za výhodu. Trisky nevím jestli sou horší jak u 2,0 TDI
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
U Yeti bych v motoru problém fakt neviděl. Koroze je její podstatně větší problém, který, narozdíl od jakékoli jiné opravy, se nedá vyřešit. Boj s korozí nelze vyhrát.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Yeti
- Přílohy
-
- FD7A08F8-A8AF-43F4-BB5D-6E82804D7AA4.jpeg (3.56 MiB) Zobrazeno 1824 x
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
No, tak tohle nechceš......
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Superb 2
Zbytek auta jak nový
Naposledy upravil(a) šulda dne 26 úno 2023, 01:10, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Obrázek vložen jako příloha do příspěvku.
Důvod: Obrázek vložen jako příloha do příspěvku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Tome a ashley ake to su roky vyroby na fotkach?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Kde ty auta kdo parkuje že sou tak shnilý? Mám taky dvojkovýho supa ale tak na sračky rozhodně není
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Ten sup je 2015. Najeto pouze 400tis.
Parkuje na ulici.

OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Hele, hoši, teď možná rejpnu do vosího hnízda. Ale zcela upřímně říkám, že ať je Renault jakej chce, na kastli drží. Mám jich v rodině pět, od roku 2001 do roku 2014, všechny vozy absolutně bez koroze. Sice řeším jiné jobovky, to jako jo, ale kastle drží. A pro mě jako člověka, co si na autě všechno krom plechařiny udělá sám, je v takovém případě Renault nesrovnatelně lepší volba než Škodovka. Boj s korozí nelze vyhrát.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 26 úno 2023, 17:27, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Aj podľa viacerých iných zdrojov v bežných cenových hladinách je Renault topka čo sa týka ochrany pred koróziou.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Co se týče koroze tak renolt jako dobré, ale ten zbytek je děs. Ten sup je jinak zdravý. Jen ty zadní ramena....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: 1,6 TDI fakt nebrat?
Tohle přece není koroze karosérie, tak co se vzrušujete?
Oct asv 2000, DieselPower